Heb wel een branderig gevoel, maar of dat van de zon komt om van het masker durf ik niet te zeggen. Denk dat het dan beter is om wel een creme te smeren he?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef Kyara het volgende:
Bij normale maskers doe ik vrijwel meteen daarna creme op mijn gezicht. Door het afspoelen met water krijg ik vrijwel meteen een heel trekkerig gevoel en dan moet ik er echt iets opsmeren. Hoe dat met lush maskers zit weet ik niet. Zal het zo eens proberen.
Scheelt het ook veel qua samenstelling? Ik heb wel (na een tijdje meegelezen te hebben hier) nu wel vreselijk de neiging om even met m'n creditcard te gaan wapperen op die sitequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef Anitra het volgende:
Het scheelt heel veel.
Ik vind Lush veel lekkerder
Jaaaaaaa dat vind ik hartstikke fijn! Dankjewel! Ik mail je!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:
stukje temptation (voor Peri, als ze nog wil)
Dreamy Creamy is volgens mij after sun spul ofzo. Dat hebben ze op de afgelopen meet laten zien, dat is nieuw in het assortiment. En je weet hoe traag ze met de site zijn, vandaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef Funnie het volgende:
Jah, ik heb in het duitse krantje gekeken. Daar staat wel de Dream Cream, op de duitse site staat ook de Dream Cream. En ik heb een verpakking Dreamy Creamy met ook andere ingredienten voor zover ik het kan zien. Dus ik weet het niet meer![]()
Maar goed hijs wel lekkerrr![]()
Dan kom je toch gezellig naar de meeting op 29 juni. Ik wil het anders wel voor je meenemen als niet er niet naar toe gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:49 schreef Funnie het volgende:
* Funnie is terug!
Ik ben terug gekomen met Dreamy Creamy !!
En Enchanted eye cream.
Snowcake (Voor Anitra)
Proefjes
Celestial
Lemon Flutter cuticle butter
en Freeze.
Ik ben er speciaal heen gegaan voor de lemony flutterWas gisteren alles al opgegaan...
Dus ik heb een proefje mee gekregen uit de tester pot die ze nog hadden. Dus moet ik maar eens kijken of ik die online ga bestellen ofzo
En die Dreamy Creamy snap ik dus niets van. Die kan ik op de site ook niet terug vinden wel de Dream Cream. Ik ben verbrand vandaag. Maar heb dat erop gesmeert. Het haalt wel de brand eruit. Dat scheelt alweer.
Maar wel vreemd dat ik hem niet terug kan vinden ergens..
Dit staat op de duitse site bij dream cream:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dreamy Creamy is volgens mij after sun spul ofzo. Dat hebben ze op de afgelopen meet laten zien, dat is nieuw in het assortiment. En je weet hoe traag ze met de site zijn, vandaar.
sunny citrus is volgens mij bohemian dacht ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:
Vandaag naar Lush in Luik geweest![]()
Hij was alleen niet zo groot als de verkoopster in Maastricht me wijs wilde maken.
Sommige dingen hebben andere namen daar en das best verwarrend soms, american cream is bijv "vive la revelution' en middle earth turns to rock is " marrakesh".
Ze hadden er ook een zeep die ik niet kon thuis brengen; die heette "sunny citrus"
Ik heb trouwens gekocht:
Big
American cream (500ml)
Milky bar
tramp (100ml)
stukje temptation (voor Peri, als ze nog wil)
Als sample kreeg ik middle earth turns to rock
maar op het plaatje staat gewoon dream cream op het potje. Snap er niets meer van.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:04 schreef PeRi het volgende:
Hm vreemd, ik kan me namelijk herinneren dat ze in ieder geval zulk spul nieuw in het assortiment hadden. Maar misschien heb ik heb wel fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |