alsof hier ooit vrouwen komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wijven
Lekker eerbiedig ook weer
Zoals ik al zei, ligt aan het interieurquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:26 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah dat bootje van 128m zat dus op 200 miljoendie van 160m zal nog wel wat duurder worden
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
mannen onder elkaar hoeven we toch niet eerbiedig te doen ?
als je er mee zit moet je het zeggen hoor, misschien ga ik er dan over nadenken om eerbiedig te zijnquote:
juh... reken maar dat dat redelijk kitscherig is.. alleen dan niet met nep goudquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ligt aan het interieur
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je er mee zit moet je het zeggen hoor, misschien ga ik er dan over nadenken om eerbiedig te zijn
zondag kom je ze fixen toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:31 schreef PeuRac het volgende:
Bo, niet zeuren, het is gratisplus dat ik je remmen ook nog eens kom fixen
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
juh... reken maar dat dat redelijk kitscherig is.. alleen dan niet met nep goud
kan je hem niet naar je ali garage brengen ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef BoJo het volgende:
m'n pa had het erover dat ik een klem nodig heb om de remcillinder te ontlasten ofzo![]()
ik snapte er de ballen van![]()
zodat die fuckingahmed weer met z'n sigaar kan lopen stinken in m'n autoquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je hem niet naar je ali garage brengen ?
Ik ben alleen in het weekend een vrouwquote:
quote:
OEH OEH OEH OEH over een paar dagen er na ben ik ook jarig. Wat ga ik dan wordenquote:
ja is goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
ik bedacht me trouwens dat ik misschien beter kan blijven pitten, anders rij ik 400km alleen om te slapen
25quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH OEH OEH OEH over een paar dagen er na ben ik ook jarig. Wat ga ik dan worden![]()
zo wie gaat het inkoppertje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |