quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:05 schreef Rottdog het volgende:
LadyS heb je ook een close-up van Ambervan nu vindt haar namelijk zo verandert in het gezicht
En Zoëquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:08 schreef Belana het volgende:
Ow, wat een mooie meiden zie ik allemaal voorbij komen
Amber en Jolie worden echt al kindjes ipv babies
Mous, heb je voor mij toevallig dees foto maar dan zonder die tekst er op? ben namelijk bezig met een bewerking onder de knie te krijgen en dees foto is er zo geschikt voor! Alleen dan wil ik um maken voor je zonder die tekst er op! (wees niet bevreesd, worden geen enge dingen!quote:
Ikkequote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:09 schreef Sugar het volgende:
Leuke foto's, Anitra!
Maar ehm, wat is dit? [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
nou neequote:Op maandag 20 juni 2005 21:05 schreef babyfeet het volgende:
prachtige foto's moussy
doris rijkerswist je dat dat hele verre familie van mij is
ja jij ook hequote:Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef Jonnetje het volgende:
Oooooooow......
Weer veel te veel mooie foto's hier..
Blijf vooral spammen!
Er zat echt minstens een liter water in volgens mijquote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Githa het volgende:
Noah knapperd, wat zit je daar lekker in het poedelbad ...alleen die volgezogen luierdat je nog kan staan joh!
Je hebt jezelf eraf gehaaldquote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Logician het volgende:
Texelonia wat een mooie zwembad foto's!En wat worden alle kleintjes groot!
Hier ook weer even wat fotospam van Jasper die tijdens een msn chat ineens de webcam doorhad!! Ik heb me helemaal bescheurt om mijn kleine E.T![]()
[afbeelding]
we zullen je gezelligheid missenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:44 schreef FISLE het volgende:
wat een ****** regels hier allemaal op dit forum , laat maar heb echt geen zin om AL mijn foto's te resizen enzo terwijl ze al redelijk op formaat zijn..wat een gezeik:S ciao
FISLE, dit heeft niks met de regels van het forum te maken, maar met die van image shack, die staan niet langer toe dat je naar gewone afbeeldingen linkt, je moet thumbnails plaatsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:44 schreef FISLE het volgende:
wat een ****** regels hier allemaal op dit forum , laat maar heb echt geen zin om AL mijn foto's te resizen enzo terwijl ze al redelijk op formaat zijn..wat een gezeik:S ciao
Dat zijn de regels van image shackquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:43 schreef FISLE het volgende:
waarom is mn foto zo klein en verneukt door die letters:s
er op klikken vergroot de foto in een nieuw schermpje!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:43 schreef FISLE het volgende:
waarom is mn foto zo klein en verneukt door die letters:s
Gammaquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef CarOnline het volgende:
Leuk zeg die shirts, waar zijn die te koop?
quote:Hier een zomerse Lara, als je maar zwe.. per ongeluk zegt staat ze al aan haar kleren te sjorren
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsof ze al jarenlang zo samen zitten! het ziet er zo vertrouwd en knus uit!quote:
Ik zie je foto's ook hoor ! Prachtig !quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:50 schreef snakelady het volgende:
wat raar zeg, ik zie ze gewoon staan de foto's.
Noah, heel knap van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |