Hoeiendag, 't is zeker werm, 'k geh zoh meh 's ff bute kieke want tis bekant derthig ghreden iero op m'n kìhmer.. Dah bin je ghoed mee, daje moe lehre.. hosternokke!quote:Op zondag 19 juni 2005 13:56 schreef Lllaura het volgende:
Hoeiendag dearom, 't is wè 's wèrm! En ik moh leren... 'k He tentamens...![]()
Tuinslang + plastic opblaasbad jaquote:
Bespeur ik daar enige jaloezie..?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef DemonRage het volgende:
Zeeland... is dat niet die provincie waar, als het 's zomers warm wordt, al die mosselen zo ontzettend beginnen te meuren dat het Duitse aaseters aantrekt die bij hun invasie een sleurhuttenplaag op de Nederlandse snelwegen veroorzaken?
Beter een paar weken per jaar duitsers dan het hele jaar allochtonen uit vieze verre stinklanden.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:22 schreef DemonRage het volgende:
Zeeland... is dat niet die provincie waar, als het 's zomers warm wordt, al die mosselen zo ontzettend beginnen te meuren dat het Duitse aaseters aantrekt die bij hun invasie een sleurhuttenplaag op de Nederlandse snelwegen veroorzaken?
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef Kogando het volgende:
[..]
Beter een paar weken per jaar duitsers dan het hele jaar allochtonen uit vieze verre stinklanden.
want jullie land heet tenslotte limlandquote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef g1id het volgende:
Ik ben van Limburg, ik ben een Leeuw
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef Kogando het volgende:
[..]
Beter een paar weken per jaar duitsers dan het hele jaar allochtonen uit vieze verre stinklanden.
eej!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef gr8w8 het volgende:
Het mooiste is dat ze daar ook een plaatje hebben met de voor zichzelf sprekende naam:
[afbeelding]
Kamperland
idem! kennen wij elkaar?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Kamperland!![]()
![]()
![]()
Gewoond! Rechtsboven...
O, o! Daar heb je 't al..!quote:
Jullie komen beide uit Kamperland?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
O, o! Daar heb je 't al..!![]()
Geen idee! Roep maar wat!
Jawel mensen, die vent vin' z'n eigen nog ah leutig geloôf ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jullie komen beide uit Kamperland?
Nou roep is even in welke trailer jullie verblijven.
ziet 'm noe, ziet 'm noe pòpulair doe..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Jullie komen beide uit Kamperland?
Nou roep is even in welke trailer jullie verblijven.
't is goed om te zien hoe alle zeeuwen het met elkaar eens zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 16:52 schreef Kogando het volgende:
[..]
ziet 'm noe, ziet 'm noe pòpulair doe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |