Ik heb je net al gewaarschuwd in dat andere topic. Nog even zo door blijven gaan en je mag echt even 48 uur vakantie gaan houden.quote:
Ook een optiequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef Oblivion het volgende:
Tip om je plafond wit te krijgen?
Wat dacht je van witten?![]()
Ziet er goed uit verder!![]()
excuseer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb je net al gewaarschuwd in dat andere topic. Nog even zo door blijven gaan en je mag echt even 48 uur vakantie gaan houden..
quote:
Wie is u?quote:Heej Obli![]()
Zo ken je me en begroet je me en zo ben je me weer vergetenquote:
Ik heb een tien liter emmer hier staan met powerdeck.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef Oblivion het volgende:
Tip om je plafond wit te krijgen?
Wat dacht je van witten?![]()
Ziet er goed uit verder!![]()
Ik heb wel quick'nbrite. Zou dat ook helpen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
Muscle voor de keuken al geprobeerd?
Wel eerst op een proefstukje uitproberen
Offtopic, Hoi nikky![]()
Ik hou meer van verven met een sopjequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb wel quick'nbrite. Zou dat ook helpen?.
.
quick'nbrite is volgens de reclame het beste wat er isquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb wel quick'nbrite. Zou dat ook helpen?.
.
Nee hoor. De onderste zit achter de speakers verscholen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:06 schreef BlueEyed het volgende:
Het middelste peertje van je Ikea lamp is kapot
Ik zou ze in de vaatwasser mikken. Of voor een paar euro gewoon ff nieuwe halen bij de Gammaquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:47 schreef nikky het volgende:
Iemand een tip om die witte dingen in het plafond weer mooi schoon te krijgen?.
Het zou idd mooi schoon worden in de vaatwasser. Maar zouden ze niet gaan smelten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou ze in de vaatwasser mikken. Of voor een paar euro gewoon ff nieuwe halen bij de Gamma
Je bedoelt toch die dingen die het afzuigkanaal afdekken? Die kunnen wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:10 schreef nikky het volgende:
Het zou idd mooi schoon worden in de vaatwasser. Maar zouden ze niet gaan smelten?. Daar ben ik een beetje bang voor namelijk.
.
Ik ga het morgen eventjes testen. Dank je voor de tip.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bedoelt toch die dingen die het afzuigkanaal afdekken? Die kunnen wel wat hebben hoor
En anders gewoon niet meteen op de kookstand. Tis overigens een standaardmaat volgens mij; als het helemaal misgaat haal je gewoon nieuwe.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee hoor. De onderste zit achter de speakers verscholen..
De speakers staan er even voor "nood" zeg maar. Het zijn mijn autospeakers, maar heb geen autoquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:12 schreef BlueEyed het volgende:
[..]Oke dan. Zijn me ook wel even speakers trouwens, ben blij dat ik je buurman niet ben
Blijft trouwens een mooie lamp, heb m zelf ook alweer n paar jaartjes staan![]()
Plafond wit..Yuk...quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
Die friteuse hebben wij ook.
Maar ik vind het wel leuk opgeknapt zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |