quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef Tokay het volgende:
Obli en ik komen desgewenst langs met versnaperingen![]()
aangezien wij beiden geen idéé hebben wie deze meneer is, en wij ons toch nuttig willen maken in dit topic, nietwaar Obli?
Nee, pyl is gaan slapen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:34 schreef Berkery het volgende:
Is pyl met de hond weg?
Vind je het ook zo'n snob? Hij heeft toch wel aardige columns, niet zo goed als Plasterk, maar toch aardig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:19 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen!
Ik denk toch dat je met Phlipse (- en dit doe ik niet vaak) gelijk hebt, Bolko!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:23 schreef Bolkonsky het volgende:
Vind je het ook zo'n snob?
Het sarcasme druipt van je post af.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:50 schreef Tokay het volgende:
Pfffff, hahaha. Jij bent grappig, Bolkonsky!
Dan heb je me toch echt verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef Bolkonsky het volgende:
Het sarcasme druipt van je post af.
O, okay.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dan heb je me toch echt verkeerd begrepen.
Nare man. Heel naar.quote:
Nee, geen journalist.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:27 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmmmmmm...............komt me bekend voor en de eerste associatie is: niet mijn type.![]()
Journalist bij een foute krant?
Of blunder ik weer?![]()
Verdorie, je weet het al, hè?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Tokay het volgende:
Wat gezellig, hoe meneer rechts meneer links bij de arm houdt!
Egyptologen?
O joh, ik ben zo goed, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef pyl het volgende:
Verdorie, je weet het al, hè?
Nou zeg!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Tokay het volgende:
Lord Carnarvon en ...
Die andere naam weet ik niet, maar Lord Carnarvon is indertijd gestorven na de vermeende Vloek van de Farao.
Ik stel slechts een vraag.quote:
Ik moet we-heg!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:43 schreef pyl het volgende:
Ik stel slechts een vraag.![]()
Nou? Waarvan ken jij Lord Carnarvon?![]()
![]()
Mmmmmmmm...........het blijft toch zoiets als: wel Jane kennen, maar geen idee hebben wie Tarzan is. Of wel Watson kennen, maar geen benul hebben wie Sherlock Holmes is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef Tokay het volgende:
Die ken ik van Discovery Channel. Toevallig.
Zand (uit Egypte) erover!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmm...........het blijft toch zoiets als: wel Jane kennen, maar geen idee hebben wie Tarzan is. Of wel Watson kennen, maar geen benul hebben wie Sherlock Holmes is.
Maar affijn, dat zullen de zegeningen van Discovery Channel zijn....![]()
quote:
That's correct!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:32 schreef pyl het volgende:
Animal!
Michael Collins, Edwin 'Buzz' Aldrin, Neil Armstrong.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:30 schreef pyl het volgende:
Niet Glenn, dacht ik, wel: Neil Armstrong en Buzz Aldrin; hoe die derde heet, weet ik niet meer - 1969 is ook al zo lang geleden.........
'The Muppet show' zou voor iedereen verplichte kost moeten zijn, hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:35 schreef pyl het volgende:
Je plaatjes getuigen van een wel érg brede belangstelling, Bolko!![]()
Hulde!!![]()
Mmmmmmmmmm.........daar zeg je zowat, Bolko. Hij sympathiseerde inderdaad met het communisme.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:09 schreef Bolkonsky het volgende:
Hm, een Leninachtig sikje, derhalve een communist?
Hey jij....quote:
Nee, toevallig niet, Bolko.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:14 schreef Bolkonsky het volgende:
Toevallig ook een historicus, pyl?
Kunstenaar? Tja, in menig opzicht wel. Zeker uiterst creatief. En we kennen allemaal de creaties van meneer, allemaal - zeker enkele figuren die hier weleens rondhangen en beweren hun stad goed te kennen................quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef Bolkonsky het volgende:
Dan is het een kunstenaar, d.w.z. een beoefenaar van de schilderkunst. Of niet?
Een architect misschien? Zag Berlage er zo uit?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Kunstenaar? Tja, in menig opzicht wel. Zeker uiterst creatief. En we kennen allemaal de creaties van meneer, allemaal - zeker enkele figuren die hier weleens rondhangen en beweren hun stad goed te kennen................
FOTOOOO.... HIJ HEEFT HET OVER ONS!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:18 schreef pyl het volgende:
...zeker enkele figuren die hier weleens rondhangen en beweren hun stad goed te kennen................
Opnieuw hulde Bolkonsky!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Een architect misschien? Zag Berlage er zo uit?
Nee, H.P. Berlage, Tong.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
Zadkine ?
Die indruk had ik al........quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zit in 30 fora tegerlijk ....
Het is de arrogantie hè, bij die Amsterdammers.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Opnieuw hulde Bolkonsky!![]()
Foto en pos die mij uitlachen omdat ik de Jan van Domselaarstraat niet ken, terwijl zij (superieure Amsterdammers) niet eens weten hoe Berlage eruitziet, de bouwer van de Beurs op het Damrak, en de ontwerper van het gebouw voor de Algemeene Nederlandsche Diamantbewerkersbond, de woningbouw voor De Dageraad, de Nieuwe Amstelbrug, de uitbreidingsplannen voor Amsterdam-Zuid, enzovoorts.
Tssss.......
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:33 schreef Bolkonsky het volgende:
Het is de arrogantie hè, bij die Amsterdammers.
Joh, lees die passage in het personenassociatiespel nog eens door............quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:36 schreef pos het volgende:
ik ben toevallig NIET arrogant...
Grmmblquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Opnieuw hulde Bolkonsky!![]()
Foto en pos die mij uitlachen omdat ik de Jan van Domselaarstraat niet ken, terwijl zij (superieure Amsterdammers) niet eens weten hoe Berlage eruitziet, de bouwer van de Beurs op het Damrak, en de ontwerper van het gebouw voor de Algemeene Nederlandsche Diamantbewerkersbond, de woningbouw voor De Dageraad, de Nieuwe Amstelbrug, de uitbreidingsplannen voor Amsterdam-Zuid, enzovoorts.
Tssss.......
Carla del Ponte.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
Ja, da's, kom, .... de Italiaanse aanklager in het Joegoslaviëtribunaal, Del Ponte.
Alweer beet!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:40 schreef fotoloog het volgende:
Grmmbl
het is is niet de Jan van Domselaerstraat, maar de Domselaerstraat,zijstraat van de linnaeusstraat trouwens....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:42 schreef fotoloog het volgende:
het is is niet de Jan van Domselaerstraat, maar de Domselaerstraat,zijstraat van de linnaeusstraat trouwens....
Nee lees JIJ die nog even door....ik kwam zelfs voor je opquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, lees die passage in het personenassociatiespel nog eens door............![]()
O ja, bedankt dat je me helpt herinneren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:44 schreef Tokay het volgende:Snel, voordat mijn sperziebonen tot snot zijn gekookt!
Dát herinner ik me ookquote:
ik ging er gewoon vanuit dat je die straat niet kent...en had ik gelijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Dát herinner ik me ook, maar er ging iets aan vooraf..........
Ik vergeet hem nu nooit meer natuurlijk - toch weer een gunstig neveneffect van dit topic....quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef pos het volgende:
ik ging er gewoon vanuit dat je die straat niet kent...en had ik gelijk?![]()
Zegguhh........zeiken doe je maar ergens anders. Van de laatste 10 plaatjes in dit topic heb ik er zeven geraden en drie geplaatst, dus ik voel me hoegenaamd niet aangesproken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Leuk die gesprekjes. Is er nog een plaatje te raden ?
Neuh.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:08 schreef Bolkonsky het volgende:
Schrijfster van thrillers?
Mais non!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:13 schreef Bolkonsky het volgende:
Hm...Nederlandse?
Het goede antwoord kwam al van pyl, Françoise Sagan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:17 schreef Bolkonsky het volgende:
Frans dus; ik zit slecht in m'n Franse schrijfsters.![]()
Plaatje is uit 1958, zag ik net.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef pyl het volgende:
Dat was haar debuut, en ze was pas een jaar of achttien toen ze het schreef.
Daarna heeft ze nooit meer hetzelfde niveau bereikt.
Pyl lette altijd goed op tijdens de Franse les......![]()
Ja en op nogal tragische wijze aan zijn einde gekomen.quote:
Nou vooruit, nog een plaatje van meneer:quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef Tokay het volgende:
Geef eens aan in welke richting we het moeten zoeken, Bolkonsky?
Dat kan helemaal niet oblietje, de man heeft geen duits petje op..quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:56 schreef Oblivion het volgende:
De rode baron?
Mais oui!quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:01 schreef pyl het volgende:
O, Antoine de Saint Exupery, Le petit Prince....![]()
*springt *springt *springt*quote:
Francisco van Jolequote:
Tjezus zeg, moet jij ongesteld worden, of zo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Wie kent hem niet ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef pyl het volgende:
Rik Mayall?
Ja die staan allemaal opm'n databasequote:
nou dan wachten we het antwoord van foto even afquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die staan allemaal opm'n database
Die aangespoelde?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:45 schreef Oblivion het volgende:
Pianist?
Nee joh...quote:
Well hello, pyl!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:02 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen, Tokay!
Dat lijkt mij het hoofd van een Belg, en vermoedelijk zelfs van een Waal. Waarom ik dat zeg, weet ik niet, maar juist die methode blijkt vaak verrassend uit te pakken.....![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:10 schreef pyl het volgende:
Dan is het een Amerikaanse regisseur (met Waalse voorouders, waarschijnlijk).
quote:
Rustig!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:17 schreef pyl het volgende:
![]()
Een Russische kosmonaut (met Waalse voorouders, dat wel)?
Help me dan op weg!![]()
Gut ja, Adam Clayton van U2, daar heeft meneer inderdaad wel veel van weg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt ook wel wat op een engelsman die bas speelt in een Ierse rockband, Adam Clayton
ik vind het goed, mag dat ook?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:52 schreef pyl het volgende:
Ik vind U2 werkelijk verschrikkelijk. Mag dat?![]()
quote:Bolko!![]()
Dat heb jij goed gedacht!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Tokay
Dat is Willem Nijholt volgens mij.
Hahaha, ik kan me voorstellen dat je dat misschien denkt, maar het is niet goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
de beul van William Wallace in Braveheart?
En wederom een puntje erbij voor pyl.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:24 schreef pyl het volgende:
Klaus Kinski?
Zegggguuuhhhhhh......geen gechat hier, hè.quote:
Ja, wat ik zeg, 'mannelijke' rollen.quote:
Hilary Swank, tweevoudig Oscarwinnares!quote:
Goeie hintquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, 'mannelijke' rollen.
Denk daar maar eens over na.
Blijkbaar niet voor jou tong, maar voor Berkery was het de juiste hint.quote:
Tuurlijk Obli, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:31 schreef Oblivion het volgende:
Euhm, nee ik vind haar niet zo aantrekkelijk...![]()
Mag dat ook?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:43 schreef sooty het volgende:
Dat is Claire van Laurent die wel/niet in scheiding liggen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:44 schreef Bolkonsky het volgende:
Ah, de vrouw van Phillip, waarmee hij nu overhoop ligt. Astrid, of niet?
De Villepin ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:46 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Okay, met wie is Jan Peter de laatste tijd stiekem gelukkig?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef Bolkonsky het volgende:
Salma Hayek.
Dagdromer!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef sooty het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Selma en Angelie .....
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef sooty het volgende:
[..]
NatuurlijkAls ik moest kiezen tussen Selma en Angelie dan wist ik het wel.
Helemaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:54 schreef pyl het volgende:
Mette Marit?
Dagdromerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:57 schreef pyl het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Maxima en Mette Marit, dan wist ik het wel........
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef Bolkonsky het volgende:
Wat een bekende kop en waarom kom ik er nu niet op.![]()
Eerst die van mij nog, pyl!quote:
Tokay, dit is voor Dummies, met alle respect. Niet voor zwakbegaafden.......quote:
Ik had Charlie al gepost hoor. Alleen z'n bekendste quote gepost.quote:
Bedankt! Ik weet 'm niet...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Tokay, dit is voor Dummies, met alle respect. Niet voor zwakbegaafden.......![]()
Ik schaar mij bij Obli en Berkery en wij zijn niet, ik herhaal, NIET zwakzinnig.quote:
*knuffelt bolkonsky...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:07 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ik schaar mij bij Obli en Berkery en wij zijn niet, ik herhaal, NIET zwakzinnig.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:09 schreef Oblivion het volgende:
Ik ga lekker tukken!
Truste allemaal en eenvan deze zwakbegaafde...
![]()
Geen ruzie maken! En niet te vroeg naar bed...![]()
En NEE pyl, ben niet boos, dit is dus dollen...![]()
Berkery's antwoord was een tikje sarcastisch, Bolko............quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:07 schreef Bolkonsky het volgende:
Ik schaar mij bij Obli en Berkery en wij zijn niet, ik herhaal, NIET zwakzinnig.![]()
Meneer was toch een rollende steen; nooit wat mee gehad, met die rollende stenen.
Is dat een fotosoep van jou of is werkelijk alles aan haar scheef ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:13 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Voor alle duidelijkheid nog maar een keer.![]()
Rosie? Neen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Modus het volgende:
Rosie?
Was dit te onduidelijk ?quote:
Het eerste zou een wereldwonder zijn, dus houd het maar op het tweede.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef sooty het volgende:
Is dat een fotosoep van jou of is werkelijk alles aan haar scheef ?
In zoverre, het was leuk geweest als je meteen de naam van meneer had gepost, tong.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw is vast een zangeres.
Ja, ja, nu weten we het wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ja maar hij hoort bij de 100 bekendste inwoners van planet earth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |