quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:05 schreef QyRoZ het volgende:
Een beetje mensen uitlachen is nooit weg. He has so totally lost it.
precies.. zijn talent en de zaken waarvan hij beschuldigd werd, zijn 2 totaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef renz0r het volgende:
Ja
Omdat hij gewoon goede muziek heeft gemaakt die goed blijft. Concerten van hem zullen geweldig zijn voor de (echte) fans
Daarbij spelen recente nieuwsberichten geen ene rol. Het gaat erom dat die optreed en het publiek entertaint, dat is zijn rol en dat wilt het publiek zien.
Het publiek wat er is komt voor de muziek van MJ en zal daar ook van genieten wat er ook heeft plaatsgevonden wat allemaal onschuldig blijkt.
Inderdaad, lekker boeiend wat er is gebeurd, ik kom voor zijn optreden en voor het genot om zijn muziek en persoonlijkheid in het echt te mogen aanschouwen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. zijn talent en de zaken waarvan hij beschuldigd werd, zijn 2 totaal verschillende dingen.
Muzikaal gezien is MJ gewoon geweldig... en alleen daarom al hoop i dat hij zijn carriere voortzet
Mee eens, daarom denk ik ook dat ie onschuldig is en natuurlijk een makkelijk prooi was. Wel vet dattie wraak gaat nemen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:03 schreef dVTB het volgende:
Nee. Want ondanks zijn sterrenstatus en zijn grote fanbase, heeft Jackson al bijna een decennium lang geen bijzonder werk meer uitgebracht. Na Dangerous is het eigenlijk rap bergafwaarts gegaan. De laatste redelijk goede single die ik kan noemen is een remix van History, uit 1997. Alles wat daarna kwam, was bagger.
En daar komt dan nog bij dat ik hem fysiek niet eens in staat acht om nog intensief te touren. Het is een broos mannetje geworden als je 'm zo die rechtbank ziet uitlopen. Ik ben trouwens wel blij dat -ie is vrijgesproken, want het was overduidelijk dat de aanklagers puur op zijn geld uit waren.
Een Greatest Hits concert zou het beste tactiek zijn. Daar heeft hij de meeste fans mee opgebouwd.quote:Z'n nieuwe singles vond ik ook niet echt sterk, maar hij zou toch gewoon een "Greatest Hits"-show kunnen geven? Er zijn zoveel artiesten op leeftijd die alleen nog maar oude krakers spelen, en mensen gaan bijv. ook niet naar een concert van de Rolling Stones om vooral werk van hun laatste cd te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |