abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27970263
Denk je dat als MJ een comeback maakt het aanslaat of niet?
Zou je nu juist wel of nog steeds naar zijn optreden gaan of zeg je, weg met die juniorverkrachter.
En wat denk je dat ie van plan is?

Als je het aan mij zou vragen, dan zou ik zeggen ja! Maar nou ben ik altijd wel fan van hem geweest.
En ik heb geen idee wat hij zou gaan doen. Ik hoop dat hij het weer gaat oppakken maar of dat er in gaat zitten weet ik niet.
pi_27970324
Een beetje mensen uitlachen is nooit weg. He has so totally lost it.
For great justice!
pi_27970373
Buiten alle (misschien onterechte) negatieve berichten over hem de laatste tijd, blijft het een feit dat hij meestal goeie muziek heeft gemaakt.
Dus een eventuele comeback, mits hij dat nog aankan, zou best nog wel goed uit kunnen pakken.
Hem daadwerkelijk willen ZIEN, nee dank je, hij heeft zich iets te veel toe laten takelen.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:07:24 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_27970376
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:05 schreef QyRoZ het volgende:
Een beetje mensen uitlachen is nooit weg. He has so totally lost it.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_27970546
hmm, ja idd, als ie het nog aan kan. Ach ja, beetje sporten is natuurlijk niet slecht voor hem.
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:16:27 #6
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_27970626
Ben geen echte fan, maar de man was ooit een geweldig entertainer en misschien kan hij nog steeds een goede show neerzetten. Ik zou 't eerlijk gezegd best wel willen zien, als ik maar niet van dichtbij naar dat hoofd hoef te kijken (geen videoschermen dus, graag).
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_27970640
Blijft een legende.
Life is a bitch
pi_27970795
Ja

Omdat hij gewoon goede muziek heeft gemaakt die goed blijft. Concerten van hem zullen geweldig zijn voor de (echte) fans

Daarbij spelen recente nieuwsberichten geen ene rol. Het gaat erom dat die optreed en het publiek entertaint, dat is zijn rol en dat wilt het publiek zien.
Het publiek wat er is komt voor de muziek van MJ en zal daar ook van genieten wat er ook heeft plaatsgevonden wat allemaal onschuldig blijkt.
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:25:16 #9
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27970814
Nee, maar dat heb ik dan ook nog nooit gewild.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_27970884
tien jaar terug was ik zeker gegaan, nu opzich eigelijk ook wel, maar lijkt me een stinkoptreden

en jah het blijft een legende heh
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:31:16 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_27970932
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef renz0r het volgende:
Ja

Omdat hij gewoon goede muziek heeft gemaakt die goed blijft. Concerten van hem zullen geweldig zijn voor de (echte) fans

Daarbij spelen recente nieuwsberichten geen ene rol. Het gaat erom dat die optreed en het publiek entertaint, dat is zijn rol en dat wilt het publiek zien.
Het publiek wat er is komt voor de muziek van MJ en zal daar ook van genieten wat er ook heeft plaatsgevonden wat allemaal onschuldig blijkt.
precies.. zijn talent en de zaken waarvan hij beschuldigd werd, zijn 2 totaal verschillende dingen.

Muzikaal gezien is MJ gewoon geweldig... en alleen daarom al hoop i dat hij zijn carriere voortzet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:40:28 #12
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_27971211
Was gewoon geweldig. Nu zal het allemaal wel brak klinken.
hij was goed voor 1990, daarna ging het alleen maar bergafwaarts.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:41:11 #13
105263 Litso
Interlectueel.
pi_27971236
Ja. Als hij in NL zou optreden ging ik er zeker heen.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_27971263
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:

[..]

precies.. zijn talent en de zaken waarvan hij beschuldigd werd, zijn 2 totaal verschillende dingen.

Muzikaal gezien is MJ gewoon geweldig... en alleen daarom al hoop i dat hij zijn carriere voortzet
Inderdaad, lekker boeiend wat er is gebeurd, ik kom voor zijn optreden en voor het genot om zijn muziek en persoonlijkheid in het echt te mogen aanschouwen!
Niet om te bedenken van: Goh, hij is onschuldig vanwege kindermisbruik.
pi_27971651
MJ stond voor jong, hip, strak en vrij goede muziek. Ik zie hem dat nu niet meer uitbeelden, dus hoe wilt hij ooit een come back maken?

Edit

Oh jah, en zwart, en dat zie ik hem nu ook niet meer worden
pi_27971804
Nee. Want ondanks zijn sterrenstatus en zijn grote fanbase, heeft Jackson al bijna een decennium lang geen bijzonder werk meer uitgebracht. Na Dangerous is het eigenlijk rap bergafwaarts gegaan. De laatste redelijk goede single die ik kan noemen is een remix van History, uit 1997. Alles wat daarna kwam, was bagger.

En daar komt dan nog bij dat ik hem fysiek niet eens in staat acht om nog intensief te touren. Het is een broos mannetje geworden als je 'm zo die rechtbank ziet uitlopen. Ik ben trouwens wel blij dat -ie is vrijgesproken, want het was overduidelijk dat de aanklagers puur op zijn geld uit waren.
  donderdag 16 juni 2005 @ 01:10:19 #17
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_27971907
Z'n nieuwe singles vond ik ook niet echt sterk, maar hij zou toch gewoon een "Greatest Hits"-show kunnen geven? Er zijn zoveel artiesten op leeftijd die alleen nog maar oude krakers spelen, en mensen gaan bijv. ook niet naar een concert van de Rolling Stones om vooral werk van hun laatste cd te horen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_27971921
Mits bier.
pi_27976878
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 01:03 schreef dVTB het volgende:
Nee. Want ondanks zijn sterrenstatus en zijn grote fanbase, heeft Jackson al bijna een decennium lang geen bijzonder werk meer uitgebracht. Na Dangerous is het eigenlijk rap bergafwaarts gegaan. De laatste redelijk goede single die ik kan noemen is een remix van History, uit 1997. Alles wat daarna kwam, was bagger.

En daar komt dan nog bij dat ik hem fysiek niet eens in staat acht om nog intensief te touren. Het is een broos mannetje geworden als je 'm zo die rechtbank ziet uitlopen. Ik ben trouwens wel blij dat -ie is vrijgesproken, want het was overduidelijk dat de aanklagers puur op zijn geld uit waren.
Mee eens, daarom denk ik ook dat ie onschuldig is en natuurlijk een makkelijk prooi was. Wel vet dattie wraak gaat nemen.
quote:
Z'n nieuwe singles vond ik ook niet echt sterk, maar hij zou toch gewoon een "Greatest Hits"-show kunnen geven? Er zijn zoveel artiesten op leeftijd die alleen nog maar oude krakers spelen, en mensen gaan bijv. ook niet naar een concert van de Rolling Stones om vooral werk van hun laatste cd te horen.
Een Greatest Hits concert zou het beste tactiek zijn. Daar heeft hij de meeste fans mee opgebouwd.
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:04:22 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27976938
Mwa, in eerste instantie vraag ik me af of hij het zelf überhaupt nog wel aankan om op het podium te staan swingen. Hij moet het toch vooral hebben van oudere nummers, want de laatste jaren (?) heeft ie niet veel bijzonders gemaakt.
Zou ook alleen maar komen voor die oude nummers, de beste man op zich vind ik maar een griezel.
(Un)masking for the greater good.
  FOK!fossiel donderdag 16 juni 2005 @ 11:07:39 #21
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_27977050
Kan me haast niet voorstellen dat hij nog een goede show kan neerzetten. Hij komt me haast dement over.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_27977061
Ik zou er zeker heen gaan Het blijft een feit dat hij gewoon steengoeie muziek heeft gemaakt.

Ik denk alleen niet dat hij het zal doen.
pi_27977502
Ja hoor als het niet meer kost als 20 euro.....
pi_27977559
Zolang zn neus er niet afvalt tijdens de moonwalk..
pi_27978782
Ik ben benieuwd of hij nog kan moonwalken.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')