Whehe.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:08 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Zeg dat wel..je ziet het asfalt niet meer... zoveel verkeer...
Doe maar zoeken:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
In je hele stad niet, of alleen het screenshotje?
prachtige stad
Rechtsonder je airport iddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doe maar zoeken:
[afbeelding]
En okee, wel een beeeeeetje povere shit.
[afbeelding]
[afbeelding]
het spoel zal al die auto's gaan renderenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:12 schreef ElmarO het volgende:
Leuke steden jogy
En mijn snelweg is ook aardig druk.
[[url=http://img259.imageshack.us/img259/8186/sc163brtigny8nb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bij een avenuekruising krijg je de voorsoorteerstroken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb die euro road mod geinstalleerd maar krijg t niet voor mekaar die voorsorteerstroken te maken.. Het mag dan allemaal wel eyecandy zijn, maar das toch ook t leuksteIemand idee hoe je die maakt?
Ik ben trouwens weer helemaal opnieuw begonnen, nu niet ingewikkeld maar gewoon met een stadje.. zit op 20k inwoners pas.
Ja, geprobeert.. in bestaande en in lege maps, maar krijg ze nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij een avenuekruising krijg je de voorsoorteerstroken.
Misschien zit ie ook in de Diagonal Streets Mod. Toen vielen die voorsoorteerstroken mij pas voor het eerst op. Maar hij kan ook in de nieuwste versie van de Network Addon Mod zitten. Deze twee had ik namelijk vlak na elkaar geïnstalleerd en kreeg ik volgens mij toen pas die voorsoorteerstroken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, geprobeert.. in bestaande en in lege maps, maar krijg ze nietZal wel weer een ander modje missen...
Op welke doel je precies?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:04 schreef Atreidez het volgende:
Thanx, ik zat nog met een oude nam, gelijk ff proberen![]()
Top plaatjes ook, welk gebouw is dat trouwens met die bliksemdingen eromheen?
Dat is de Donauturm.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
http://img309.imageshack.us/img309/9915/sc165brtigny4bo.jpg
De mast
Kan je met de Home en End toetsen doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:27 schreef matjas het volgende:
ff toch maar een noob vraag: ik ben nu bezig met een sunkenhighway dmv die hole digger..... maar ik krijg die blauwe indicator die aangeeft in welke richting hij hem gaat bouwen niet gedraaid :S
alle toetsen geprobeerd behalve......quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan je met de Home en End toetsen doen.
Ook maar even downloadenquote:
Dat is de Club ATOM Bluequote:Op zondag 17 juli 2005 00:09 schreef Atreidez het volgende:
Thanx ElmarO, met die NAM was t opgelostEn die toren die ik bedoelde is niet de Donauturm, maar die op dat plaatje iets noordelijker staat, met allemaal blauwe schichten eromheen
Leuke stadquote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef mschol het volgende:
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/2681/rotterdam6apr1511215536006bh.th.jpg]afbeelding][/URL]
heb nu eindelijk een decent zaken centrum met wolkenkrabbers en woonwijk met wolkenkrabbers..
allemaal door de network addon module
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |