Ik denk ook niet dat ie komt. Maar zo goed is Auxerre niet hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Cart_man het volgende:
Dat denk ik ook niet...
Cheyrou komt niet. Ben ik van overtuigd.
Winnaar Franse beker en de Joden uitgeschakeld in de UEFA Cupquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie komt. Maar zo goed is Auxerre niet hoor
Maar dat lag meer aan het dramatische spel van ajax dan aan Auxerrequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Winnaar Franse beker en de Joden uitgeschakeld in de UEFA Cup
En ze wat beter betalen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Auxerre raakt nu wel wat spelers kwijt, maar is sportief vergelijkbaar met Feyenoord. Ware het niet dat de Franse liga wat sterker is dan de onze.
quote:Richard Knopper?
Ik zei het heel zachtquote:
Blessures en een dispuutje met de coach.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
Petta was 2 jaar geleden wel lekker bezig, geen idee waarom ie zo is afgezakt.
Doet niet onder voor Feijenoord hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie komt. Maar zo goed is Auxerre niet hoor
Verschilt per seizoen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doet niet onder voor Feijenoord hoor...
Ze worden in ieder gaval beide bijna nooit kampioenquote:
Vreemde actie van LN trouwensquote:Gibbs door operatie maand uit roulatie
17/6/2005 22:45
Feyenoord begint de voorbereiding zonder Cory Gibbs. De Amerikaanse verdediger heeft een maand nodig om te herstellen van een operatie.
Om een einde te maken aan knieklachten ondergaat Gibbs binnenkort in de Verenigde Staten een meniscusoperatie. Het herstel neemt minimaal een maand in beslag, waardoor hij het eerste deel van de voorbereiding moet missen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yvette wat de hell heb je nou weer lopen lullen dat Persie in de bak zit !?
Pettaquote:
Ik zou zeggen, volg Cultheld.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:52 schreef johannes1986 het volgende:
OMG...het is nu al zó erg dat ze de haalbaarheid van spelers als Petta, Esajas en Knopper gaan bediscussiëren![]()
Ik zou zeggen..Klompe, Florén, Slot en Van Beukering, en dan doen ze volgend jaar weer netjes mee om de titel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |