IMDBquote:"Folklore collectors and con artists, Jake and Will Grimm, travel from village to village pretending to protect townsfolk from enchanted creatures and performing exorcisms. They are put to the test, however, when they encounter a real magical curse in a haunted forest with real magical beings, requiring genuine courage."
Ik zag La Belluci, en ik dacht: Daar komt Witchfynder op afquote:
Yep, alles wat er tegen kon zitten of mis kon gaan gebeurde ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Wat overigens wel de mooie docu Lost in La Mancha heeft opgeleverd. Erg de moeite van het zien waard.
Let wel, het gaat hier niet om de originele Gebroeders Grimm, als in de historische figuren...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:20 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Oh wat leuk , ben zelf weg van sprookjes . Vind het weleens leuk om te zien over de schrijvers van deze sprookjes.
Whahaquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zag La Belluci, en ik dacht: Daar komt Witchfynder op af.
Mara ik sluit me er helemaal bij aan: Die wil ik zien!
Nah, zo vaak is ze echt niet te zien dus dat zou nog tegen kunnen vallen. Maar ik heb hem een tijdje terug in de bioscoop gezien en me best vermaakt. Het verhaal is niet echt een hoogstandje ofzo, maar het is allemaal mooi en van tijd tot tijd grappig om naar te kijken.quote:Op maandag 26 december 2005 11:00 schreef pascalheister het volgende:
alleen voor Monica wil ik hem wel zien
Weinig publiciteit inderdaad, dat vond ik wel opvallend. Ik heb de film recentelijk gezien en ik kon hem wel waarderen. Ik begreep dat Terry Gilliam niet zo goed ligt bij de Amerikaanse filmbazen of zoiets, kan dat er iets mee te maken hebben?quote:Op maandag 26 december 2005 16:07 schreef vencodark het volgende:
Heb hm half oktober gezien. Was wel vermakelijk. Leuke humor erin etc. Maar is het nu eigenlijk een succes geweest? Ik zag hm op de eerste avond dat ie draaide maar verder niks van gezien of gehoord op tv.
De broertjes Bob en Harvey Weinstein hadden een dikke vinger in de pap en hebben Gilliam wat beperkingen opgelegd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef drexciya het volgende:
[..]
Weinig publiciteit inderdaad, dat vond ik wel opvallend. Ik heb de film recentelijk gezien en ik kon hem wel waarderen. Ik begreep dat Terry Gilliam niet zo goed ligt bij de Amerikaanse filmbazen of zoiets, kan dat er iets mee te maken hebben?
quote:And we sat in this meeting with Bob (Weinstein) enthusing about Spy Kids as a model for this one.
Het is treurig dat er in de VS kennelijk vooral platte pulp gemaakt moet worden. En sowieso het idee dat er alleen voor een bepaalde doelgroep een film kan worden gemaakt. Ik kan me voorstellen dat Terry Gilliam kotst op het eeuwige gevecht met producenten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
De broertjes Bob en Harvey Weinstein hadden een dikke vinger in de pap en hebben Gilliam wat beperkingen opgelegd.
Lees hier het hele debacle: http://www.smart.co.uk/dreams/grimintv.htm
Hier een mooie quote:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |