Ik heb net ff de auto opgemeten. De lengte is het probleem niet, maar op zijn kant lijkt er maar voor 66 cm ruimte te zijn, en ik heb dus minimaal 72 cm nodig. Misschien als de bekleding wat ingedrukt wordt door het gewicht dat het lukt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA heeft vandaag de zomercollectie van de site gehaald, op www.ikea.de staat ie nog wel (linkje)
- de zon schijnt altijd zo vervelend in het scherm van mijn laptopquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Mens, waarom zit jij eigenlijk nooit in de tuin?
Om naar te kijken is ie mooi.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:32 schreef Oblivion het volgende:
Dan zou ik maar geen wicker kopen...
Dan neem je een parasalootje, een koptelefoon, sunblock, een klamboe over je hangmat en een vliegenschermpje over je cola!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
- de zon schijnt altijd zo vervelend in het scherm van mijn laptop
- de tuintjes zijn klein, dus als de buren een gesprek voeren (de hele dag) is het net of ze bij je aan tafel zitten
- van zon krijg je een oude huid
- er vliegen vliegjes rond
- als ik cola neerzet komen er ook wespen bij
ik weet wel 1.000 redenen waarom binnen zitten veeel comfortabeler is.
Ja, goed idee!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:46 schreef Sanne het volgende:
He bah, roze rolgordijnen.
Ja leuk voor op zolder in de prinsessenkamer, maar mijn huiskamer is niet zo meisje meisje. Bovendien moet er iets de zon buiten houden als hij er de hele dag op staat wordt het hier veertig graden, dus helaas de lamellen blijven.
Wat misschien wel leuk is is wat tuinverlichting erbij, zodat ik 's avonds ook een extra lange woonkamer heb.
Ik dacht eigenlijk aan die dingetjes die zichzelf overdag opladen met zonlicht, daar hoeven helemaal geen snoeren voor de tuin in.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, goed idee!
Mooiste is om dat onder de tegels weg te werken natuurlijk (de snoeren, niet de lampjes.).
Of van die zonnepaneeldingetjes kopen, maar die geven van dat nare witte licht.
Dat staat zo mooi als de zon erop staat...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Sanne het volgende:
He gadverdamme, dat vind ik zo burgerlijk, zo'n zonnescherm.
die geven net zo veel licht als een kaarsje en om 23:00 uur zijn ze leegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan die dingetjes die zichzelf overdag opladen met zonlicht, daar hoeven helemaal geen snoeren voor de tuin in.
egnie, die inbouwspotjes met helder blauwe led's waren laatst nog aan om 5uur toen ik thuiskwamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:00 schreef densmee het volgende:
[..]
die geven net zo veel licht als een kaarsje en om 23:00 uur zijn ze leeg
Een kip!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:28 schreef Sanne het volgende:
Ik heb iets geweldigs gezien voor in de tuin!
Het staat op marktplaats en het liefst zou ik het zo gaan halen.
Laat het jullie later weten wat het is.
Het is in ieder geval onderhoudsvriendelijk, niet groen en leuk voor de poezels.
quote:
Het was niet groen zei ik nog!!!quote:
Brighteyes vond het tof zei ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |