abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28040936
Ik kan de soundchecks al horen .
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:31:35 #162
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_28041231
Ik wil er ook naar toe!!! Baal er wel van! Maarrr volgende week graspop!!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_28041782
ivm 'n aanrijding 60 minuten vertraging. Ik sta er dus pas om half 4 ofzo... bah
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:06:27 #164
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28041851
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:10 schreef Lexie het volgende:
Ik kan de soundchecks al horen .
Dat kon je gisteren al
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28044560
Ik hoorde gisteren idd de soundchecks, en ook nu hoor ik het heel vaag in de verte
pi_28045038
Die soundchecks waren best fijn, maar waarom nou de hele tijd 't zelfde trance nummer?
pi_28045197
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 16:01 schreef Rocho het volgende:
Die soundchecks waren best fijn, maar waarom nou de hele tijd 't zelfde trance nummer?
Trance Ik hoor alleen maar gitaren en geschreeuw .
  zaterdag 18 juni 2005 @ 16:13:50 #168
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_28045253
Ik kan vrij goed meegenieten voor een Dukenburgbewoner .
pi_28045377
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 16:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kan vrij goed meegenieten voor een Dukenburgbewoner .
Ik als Graafseweg bewoner pal boven het park al helemaal .
pi_28045901
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 16:11 schreef Lexie het volgende:

[..]

Trance Ik hoor alleen maar gitaren en geschreeuw .
's Middags was 'r iemand van de crew van Rammstein met de microfoon aan 't soundchecken. De hele tijd "Tu tu, hier hier, tu tu"... Verder had 'r iemand van Ampco (denk ik) een nummer waarmij hij de soundcheck deed, wat voornamelijk erg veel bass was. Ik voelde 't behoorlijk in mn buik.
pi_28045944
ik wens iedereen die er nu is veel plezier. Ik sla het over ook al heb ik 'n kaartje, ben hartstikke ziek.

*edit* Ik ben dus zeg maar ziek geworden in het uur v/d vertraging... -_-'
  zondag 19 juni 2005 @ 00:31:31 #172
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_28055118
Hmmz, ben ik dan de eerste die terug is? Ja, dus.

Heerlijk festival, goeie line-up, en goede organisatie m.u.v. de afvoer van de mensen, volgens mij is er weinig meer van ons Goffertparkje over.

De show van Rammstein was briljant om te zien, de licht- en vuureffecten zijn echt indrukwekkend. Wel erg jammer dat ze er zo ineens mee ophielden... en Bück dich niet speelden.

Meest geniale moment van de dag was trouwens toch wel dat Flogging Molly zijn optreden begon met Paranoid, terwijl Ozzy op dat moment op het hoofdpodium probeerde zijn show op te voeren (la-la-bla-die-bla).
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 19 juni 2005 @ 00:53:04 #173
20720 brother52
Dus..........
pi_28055483
Ik ben net weer terug, en was was het warm vandaag, nog niet zo warm als 2 jaar geleden op werchter (35 graden), maar toch.

Ik was rond een uur of 11 op het terrein, even rustig een rondje gelopen, muntjes gehaald, biertje gedronken tijdens het wachten op de anderen. Even staan twijfelen of we Alter Bridge of Metal Church zouden kijken. Metal church had ik op waldrock al gezien dus voor Alter Bridge gekozen, viel niet tegen. Ze hebben een betere zanger dan bij creed, en ook een heavier geluid. Daarna van een afstandje een stukje van Papa Roach gezien, na 2 nummers zijn we gaan zitten, Papa roach is een band waar je van moet houden (ik dus niet). Naar de tent gelopen om Mastodon te zien, ook al op waldrock gezien en hoe goed ze daar waren, zo slecht waren ze nu. Maar dat maakte helemaal niet uit, het gaf ons mooi de tijd om even op de markt te kijken waar we ook vrij snel weer weg waren, klein en alleen maar van die standjes die je op elk festival ziet. Dus zijn we maar weer eens ergens gaan zitten om wat te drinken. En toen, bijna 5 1/2 uur lang genieten van Slayer, Velvet Revolver, Audioslaven en Black Sabbath. Stuk voor stuk topacts. Slayer was zoals altijd goed, hard, strak, noem maar op, en ze speelden de juiste nummers (o.a. Angel of Death, Postmortem, Raining Blood, Madatory Suicide). Velvet Revolver had bijna dezelfde set als vorig jaar op lowlands maar dit keer met meer overtuiging gebracht. Er kwamen natuurlijk nummers van Guns 'n' Roses (it's so easy en nog een die me ontschoten is ) en Stone Temple Pilots (Sex Type Thing) voorbij. En dan kun je toch horen dat Velvet Revolver toch iets minder is dan GnR en STP, want die 3 nummers waren toch wel de beste van hun optreden. Audioslave heeft mij goed verrast, ik had ze al 2x eerder gezien (013 en pinkpop) en die optredens vielen toch tegen (vooral in 013). Maar een band kan groeien, ook al draaien de leden al behoorlijk lang mee. Nu stonden ze een fantastische set te spelen er kwam werk van Soundgarden voorbij (Spoonman en Black hole sun) en lochischewijs ook wat van Rage Against the Machine (Bulls on Parade en Killing in the Name). Hoogtepunt van dit optreden vond ik Black hole sun door Cris op akoestische gitaar, dat was ook het moment dat ik kippenvel kreeg. Na Audioslave moest het beste van de dag nog komen (had ik van te voren bedacht) en dat kwam ook. Black Sabbath in een woord gewldig. Ozzy stond zoals verwacht heerlijk met water te gooien (kwam goed uit met die hitte) en hij is nog steeds doof (I can't fucking hear you, louder etc.). Alle bekende nummers kwamen voorbij (Paranoid, War Pigs, Faeries Wear Boots, Electric Funeral, Black Sabbath, Into the Void, noem maar op). En omdat is vind dat als Black Sabbath op een festival speelt, het festival is afgelopen zodra zij klaar zijn met spelen. Ik heb Rammstein dus ook niet gezien. Die zie ik over 2 weken wel op Werchter.

-edit-
Jammer trouwens dat ze geen festival shirts hadden met de line-up achterop. Van te voren hadden we allemaal zoiets van Ik wil zo'n shirt, maar als je er op het terrein erachterkomt dat die shirts gewoon ruk zijn is toch wel een beetje jammer. Ook het eten kon beter (of ik heb de verkeerde dingen gehad). De cheese/chicken burgers vielen zwaar tegen, het broodje beenham was redelijk, maar op lowlands en pinkpop zijn ze beter. De spare ribs waren wel goed. Wat ook goed was, was de verdeling van de stands waar je muntjes kon kopen. Ik heb daar nergens een rij gezien maar dat kan ook komen omdat ik vroeg was het terrein was nl. behoorlijk leeg toen ik binnen kwam.

[ Bericht 4% gewijzigd door brother52 op 19-06-2005 01:23:12 ]
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 19 juni 2005 @ 01:02:16 #174
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_28055621
Ozzy was net zo irritant als ik altijd al gedacht heb. ZIt je te genieten van weer zo'n lekkere solo van Iommi, zit die kraai er weer doorheen te krijssen. Het is dat het de klassieke line-up is, maar ik vind Ozzy niet meer echt bij Sabbath passen. Maar ik heb toch wel van het optreden genoten.

Persoonlijk vond ik die twee hoofdpodia wat teveel van het goede. Telkens maar weer heen en weer sjouwen. Bovendien kwam ik telkens uit de fotopit en voor podium A moest ik dus twee keer zoveel lopen en had ik nooit de kans om eens lekker vooraan te staan. Ja, met Black Sabbath, want daar mochten geen foto's van gemaakt worden, maar dat vertelden ze me pas op het laatst. Ik balen, want anders had ik een mooi plekje voor Iommi genomen.

Maar ik heb weinig te klagen verder. Het was gewoon leuk om zoveel bekende namen op al die podia voorbij te zien komen
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zondag 19 juni 2005 @ 01:07:32 #175
20720 brother52
Dus..........
pi_28055706
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:31 schreef hooibaal het volgende:
Nee, ik ben gewoon wat langer aan het typen geweest
  zondag 19 juni 2005 @ 01:26:02 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28056022
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:31 schreef hooibaal het volgende:
Nee, maar ik ben om 0:05 in de tuin gaan zitten met een biertje

Een 7 voor dit festival, met Audioslave en Black Sabbath als positieve uitschieters
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 juni 2005 @ 01:27:52 #177
42843 DrazTic
kiem kiem
pi_28056050
Soulfly was ruig!
  zondag 19 juni 2005 @ 01:29:22 #178
20720 brother52
Dus..........
pi_28056073
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef DrazTic het volgende:
Soulfly was ruig!
Hebben ze nog nummers vanSepeltura gespeeld??
pi_28056414
Ben ook net terug. Vond het een leuk festival, alleen was het mij iets te druk. Heb liever iets van 20.000 man, dat vind ik beter dan deze grootte. Het was idd erg warm, wat ik hierboven ook al las. Dat is zeer waarschijnlijk ook de reden dat het publiek mijns inziens wat lauw was, iedereen had er wel zin in, maar het was gewoon te warm om overdag helemaal los te gaan.
Motorhead was het eerste leuke optreden van de dag. Grappige band, gewoon simpele doch uiterst effectieve rock 'n roll.
Ik ben een groot Slayer fan, maar het kon mij vandaag niet zo bekoren. Veel mid-tempo nummers... jammer. Ook vond ik geluid niet al te best, in vergelijking met Motorhead was t qua volume net een My First Sony. De bassdrums knalden niet zo lekker als anders. En Slayer in het licht neemt toch iets van de magie weg, heb ze liever in de schemering of in het donker. Ben toen maar ff bij Gorefest gaan kijken, maar dat vond ik helemaal bagger. Dus maar ff een kaaspannenkoekje gehaald, was goed te eten! Alleen 5 euro???? Da's het enige dat ik duur vond deze dag, andere prijzen waren wel acceptabel.
Daarna ff Chimaira gekeken, was erg gaaf. Strakke band. Daarna kwam Machine Head op het podium, daar kon ik niks van maken. Het begon met een schel gekraak dat gitaarspel moest voorstellen. De drums waren al helemaal niet te horen, dus dan is de conclusie: moven!
Ik vond Black Sabbath erg goed, verraste me zeer positief. Strak spel nog van de grootvaders, kon weinig fouten ontdekken. Vind Osbourne toch nog steeds een fantastische showman, hij krijgt het publiek altijd mee.
Daarna Rammstein, geweldige show. Ik stond alleen op een kutplek, vlak naast de geluidstoren. Dat was het hele concert lang een doorgang voor allerlei mensen die te laat waren en toch nog een plek vooraan wilden (ga dan eerder denk ik dan, maar goed.) Ben half uurtje voor het einde huiswaarts gegaan, kon overal lekker doorrijden.
Dat andere GnR nummer door Velvet Revolver was overigens Mr. Brownstone.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 19 juni 2005 @ 02:00:54 #180
20720 brother52
Dus..........
pi_28056516
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:54 schreef Metal_Mart het volgende:
Dat andere GnR nummer door Velvet Revolver was overigens Mr. Brownstone.
Ach ja, natuurlijk, die hebben ze vorig jaar op lowlands ook gespeeld.

Waar stond je bij Slayer? Ik stond bij de geluidstoren in de buurt, daar was imo niets mis met het geluid. Maar je hebt gelijk, Slayer hoort in het donker te spelen (het liefst nog met onweer op de achtergrond). Het nog steeds wel goed, maar vorig jaar op dynamo was toch beter.
  zondag 19 juni 2005 @ 02:06:08 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28056597
Weer thuis !!!

Oww wat was het gaaf !
Rammstein was Über !

Owww en ik vond Ozzy zeer oke ! En erg fit.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 19 juni 2005 @ 02:08:31 #182
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_28056633
Net terug Was aardig vet, redelijk zere strot Slayer was weer gaaf, jammer dat ze Hell Awaits en Chemical Warfare niet speelden. Soulfly was idd aardig bruut, en heb ff wat van Ozzy meegepikt ook nog.. Daarna Rammstein, super vet optreden + show, en toen t afgelopen was mother-mother tegen t lijf gelopen (zij tegen mij eerder ) Was echt super tof! Vond t ook supercool m-m dat je me aansprak, ik had je niet gezien
† The 3 Kings †
pi_28056660
Weer thuis, was echt supervet!!!

Verslag soon!
pi_28056700
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:29 schreef brother52 het volgende:

[..]

Hebben ze nog nummers vanSepeltura gespeeld??
Ja, terrotory en roots bloody roots

Helaas niet Chaos AD
pi_28056746
Ik vond dat veel bands echt onwijs slecht geluid hadden of ligt dat aan mij? Machine Head vond ik er goed, ook al was het geluid onwijs fkn slecht ze waren gewoon goed aan t spelen zeg maar..mijn hoogtepunt is toch wel de kotshanddoek bij Dillinger
  zondag 19 juni 2005 @ 02:31:59 #186
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_28056904
Qua slecht geluid vond ik Motorhead iets te hard, en tzelfde met Soulfly
† The 3 Kings †
  zondag 19 juni 2005 @ 02:32:21 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28056909
Dillinger: zanger voelde zich niet lekker dus stak een 3tal keer zijn vingers in zijn keel.
Velver Revolver en Motorhead: yummy.
Black Sabbath: irritante Ozzy. Hij was alleen maar aan het schreeuwen: "ik hoor jullie niet". Bah.
Audioslave: zeer zeer goed.
Rammstein: brilliant. Alleen een vreemd einde. En ik mistte Mutter
Mastodont+Chaimara+Papa Roach: was me allemaal iets te.
After Forever: zeer goed maar viel als band een beetje uit de toon met de rest.

Alter Bridge and Metal Church: zeer goed. We hadden beide ongeveer voor de helft gedaan.

Overigens stond er iemand in het voorste vak alles op te nemen!

Perfect weer en we hebben een 200 foto's gemaakt. Als ze gefilterd zijn zal ik ze on-line gooien. Er zitten een aantal juweeltjes bij: we stond perfect om foto's van het scherm te maken

Kortom: IK HEB GENOTEN.

Resultaat:
2x Nightwish Tshirt
1x After Forever
1x Rammstein
en wat CD'tjes.

InsaneM666: geluid viel wel mee. Het was alleen wel zo dat er gedeeltes waren waar het geluid van de tent en het 2de podium door het geluid van het hoofdpodium kwam (en andersom). Misschien dat dat het was. Ik vond het geluid zeker meevallen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 19 juni 2005 @ 02:47:36 #188
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_28057008
Je vergeet Slayer
† The 3 Kings †
  zondag 19 juni 2005 @ 02:56:38 #189
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28057050
Fluittoon in mn oor. Tof.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 19 juni 2005 @ 03:02:19 #190
20720 brother52
Dus..........
pi_28057071
quote:
Op zondag 19 juni 2005 02:56 schreef R2cksson het volgende:
Fluittoon in mn oor. Tof.
Welke zender is dat?

Ik heb nl alleen statische ruis, erg irritant.
  zondag 19 juni 2005 @ 03:03:19 #191
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28057076
Ik ben gewoon doof.... heerlijke stilte hier.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28057102
Kutfile bij Rotterdam , ben net pas thuis.....maar 't was wel geweldig
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 19 juni 2005 @ 03:25:24 #193
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28057172
Nou,voor het eerst in mijn leven naar een hardrock festival geweest,het is absoluut mijn muziek niet overigens maar ik wilde het weleens mee maken.

Ik moet zeggen dat het was,de sfeer,sommige bands,vooral Soulfly en de organisatie

Van Rammstein had ik veel gehoord maar die vielen mij muziekaal gezien tegen maar de show was wel OK.

Kortom,ik heb me prima vermaakt maar vaker dan 1 maal per jaar zo'n festival bezoeken is meeeeeeeeeeeer dan genoeg.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 19 juni 2005 @ 03:37:07 #194
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28057201
Eerste keer dat ik Dillinger Escape plan live zag... wat een wacko's! Hebben die elkaar ontmoet in een ADHD kliniek ofzo?
De muziek zelf vond ik niet zoveel aan, maar de hele act vond ik super.
Die handdoek was echt goor trouwens

En:
Ik stond vrijwel vooraan bij Rammstein
en ik ben in de trein terug nog aangevallen door ladderzatte, biergooiende, jovink-zingende, langharige hardrockers
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 19 juni 2005 @ 03:54:12 #195
20720 brother52
Dus..........
pi_28057253
quote:
Op zondag 19 juni 2005 03:37 schreef Rahl het volgende:

en ik ben in de trein terug nog aangevallen door ladderzatte, biergooiende, jovink-zingende, langharige hardrockers
Ophangen die eikels
pi_28057349
*Heeft een hekel aan F.O.R... en gaat zich lekker vermaken aankomend weekend @ Impulz!*
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
  zondag 19 juni 2005 @ 04:27:15 #197
20720 brother52
Dus..........
pi_28057355
quote:
Op zondag 19 juni 2005 04:25 schreef DrunkenMuncky het volgende:
*Heeft een hekel aan F.O.R... en gaat zich lekker vermaken aankomend weekend @ Impulz!*
Hieruit maak ik op dat je er niet geweest bent, waar baseer jij die uitspraak dan op?
pi_28057363
Op bier.. das logisch
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
  zondag 19 juni 2005 @ 09:37:57 #199
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_28057992
Whehehe wat was dat gaaf.
Ik ben alleen bij het grote poduim geweest maar zat wel richting mtv stage dus soulfly heb ik luid en duidelijk gehoord. Wat ene muziek

Ik vond Ozzy wel okay, maar wie ik vooral erg goed vond waren Audioslave en Rammstein, jammer dat de show ineens stopte en ze Engel niet afspeelde en ik had ook graag buck dich oed willen zien.

Het geluid was trouwens vet goed bij rammstein. En Jezus alle klere wat was het fucking heet, ik ben ook erg verbrand en ik kon nergens flesjes water krijgen

Maar al met al heel erg cool!
pi_28058113
ik wil foto's zien van wat ik gemist heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')