abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27963712
Hoe verwijder je eigenlijk vlekken in kleding doordat er wat verse PUR schuim op is gekomen? Heb zojuist een vlek gemaakt op een redelijk nieuw shirt en dat is zonde.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:03:28 #2
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_27964068
edit: lama, was domme reactie
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:10:10 #3
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_27964285
Aceton >nagellakremover controleer wel eerst of het kledingstuk kleurecht is of dat het geen polyester is .
Wordt zo luchtig anders.
Klaar?
Ik niet!
pi_27964366
Oei dat wordt moeilijk ben ik bang. Zolang het nog niet uitgehard is maak je een kans, daarna is het niet meer oplosbaar (behalve in dingen die je shirt ook laten verdwijnen...)
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_27967415
Mmmm, ik heb al meerdere malen uitgehard PUR schuim zonder veel problemen "mechanisch" verwijderd van kleding (gewoon wegbrokkelen) Misschien lukt dat?
pi_27968013
Daar bestaat een speciale PUR schuim verwijderaar voor. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar het zal wel een produkt op aceton basis zijn (thinner) en werkt waarschijnlijk het beste op schuim dat nog nat is.
pi_27968691
Thinner ja

En ik zal maar niks bijdehands zeggen over goeie kleding terwijl je PUR gebruikt of wel?
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:10:38 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27968742
Met Pur schuimverwijderen moet je heel erg letten waar het op zit wat aceton / Purschuim verwijderaar zijn erg agresief
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27969347
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:08 schreef Tinkerbell het volgende:
Thinner ja

En ik zal maar niks bijdehands zeggen over goeie kleding terwijl je PUR gebruikt of wel?
Ik weet het het was heel dom van me. Ik trok wel een andere broek aan, maar niet een ander shirt. Nu zit er een behoorlijke vlek op. Gelukkig is het katoen, dus zou het geen probleem moeten zijn om het er af te halen met een middel dat een beetje aggressief is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:47:59 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27969808
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:29 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik weet het het was heel dom van me. Ik trok wel een andere broek aan, maar niet een ander shirt. Nu zit er een behoorlijke vlek op. Gelukkig is het katoen, dus zou het geen probleem moeten zijn om het er af te halen met een middel dat een beetje aggressief is.
Ik hoop dat de kleur dan ook goed blijft want je kunt met aceton ook kleding verf oplossen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27973566
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:08 schreef Tinkerbell het volgende:
In de handleiding die elke man bij zijn geboorte krijgt staat:

123.1 Bij elke klus waar een kans is dat je vies wordt is het belangrijk dat je je niet omkleedt. Je
bent een man, je knoeit niet.
123.2 Hoe groter de kans op het maken van vlekken, vegen, scheuren of andere kleding
ontregelende zaken, hoe nieuwer en netter de gebruikte kleding moet zijn.
123.3 Als je je toch omkleedt voor een klus, zorg dan dat het een stof/verf/rommelvrije klus
is, zodat je werkkleding mooi blijft.

* TimberWolf heeft wel eens secondelijm gemorst op een pantalon van een pak dat net 3 dagen oud was.
Gelukkig kostte het pak maar 500 euro ofzo. En nee. Secondenlijm krijg je er niet uit.
pi_27976121
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 08:38 schreef TimberWolf het volgende:

* TimberWolf heeft wel eens secondelijm gemorst op een pantalon van een pak dat net 3 dagen oud was.
Gelukkig kostte het pak maar 500 euro ofzo. En nee. Secondenlijm krijg je er niet uit.
En het maakt ook van die suggestieve vlekken.
pi_27977546
pi_27978864
overal waar purschuim opkomt kun je eigenlijk zien als oude werkkleding want vlekken krijg je er niet meer uit
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:22:01 #15
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_27991987
als pur vers is is het makkelijk te verwijderen met purreiniger.. als het opgedroogd is is je nieuwe shirt nu omgedoopd tot werkshirt.. ik kan het weten want me werkbroek die in nu aan heb zit ook vol met purvlekken.. verloren zaak dus.. sorry...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')