Er is daar al heel lang geleden 'iets' uitgebroken. Maar ik neem aan dat je niet naar het zuidelijkste gedeelte gaat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:46 schreef STORMSEEKER het volgende:
Lekker dan. Wat een kansloze eikels zijn het toch ook. Een man wordt gearresteerd en zij nemen 2 levens...dat is ook een lekker eerlijke ruil ja.![]()
Ik hoop niet dat er 'iets' uitbreekt in de komende weken, want over 3 weken ga ik 3 weken nota bene daar heen.
Wel vrij zuidelijk, maar niet helemaal tot de grens, nee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:52 schreef speknek het volgende:
Er is daar al heel lang geleden 'iets' uitgebroken. Maar ik neem aan dat je niet naar het zuidelijkste gedeelte gaat?
Omdat ze betaald willen worden met licht werk. Klinkt logisch, maar is er nog iets aan deze nieuwsdump waarover je wil discussiëren wat je keuze deze in WFL neer te gooien verklaart?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:42 schreef winterhammer het volgende:
in andere woorden, ze voelen zich achtergesteld omdat ze betaald willen worden met licht werk en ze eisen ook nog eens een land op dat niet van hun is terwijl ze gewoon naar een moslim land kunnen gaan waar niemand meer last van ze heeft.
waarom doen ze altijd zo dom, ze halen al die ellende zelf over hun heen.
ze voelen zich gediscrimineerd terwijl er geen sprake is van discriminatie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Omdat ze betaald willen worden met licht werk. Klinkt logisch, maar is er nog iets aan deze nieuwsdump waarover je wil discussiëren wat je keuze deze in WFL neer te gooien verklaart?
Ja. Wij denken nu eenmaal wat mondiaaler dan jij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef Youssef het volgende:
Is dit interessant voor iemand hier ofzo?
Ivoorkust, Togo, Servië, Armenië, Kashmir, Tsjechenië, Oost Timor, Soedan, Somalië. Eigenlijk gewoon overal waar oorlog is. De term Islam is inherent aan oorlog. En nu krijg ik een ban.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Overal waar een meerderheid aan moslims is, is het hommeles. Bepaalde delen van Nigeria, Thailand, Indonesie, Bosnie en, als klap op de vuurpijl, de Randstad (met een oog op de toekomst, mensen maak dus je borst maar nat daar, want het is griezelig eng statistisch bewijsbaar).
Aan wie ligt het dan?
Nee, je wordt gepromoveerd tot FP nieuwsposter en mag een plaats innemen naast R@b en Veekeend.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ivoorkust, Togo, Servië, Armenië, Kashmir, Tsjechenië, Oost Timor, Soedan, Somalië. Eigenlijk gewoon overal waar oorlog is. De term Islam is inherent aan oorlog. En nu krijg ik een ban.
Waarom zou je een ban krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ivoorkust, Togo, Servië, Armenië, Kashmir, Tsjechenië, Oost Timor, Soedan, Somalië. Eigenlijk gewoon overal waar oorlog is. De term Islam is inherent aan oorlog. En nu krijg ik een ban.
Dat was een post die onder de catogorie "ik ben geen racist, want ik heb veel allochtone vrienden, maar... " valt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je een ban krijgen
Het is een mening toch?
Jouw mening.
een ban krijgen voor een goede analyse, waar gaat dit heen, of mag je geen mening meer hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben je ongesteld?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat was een post die onder de catogorie "ik ben geen racist, want ik heb veel allochtone vrienden, maar... " valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |