tuurlijk ben jij niet de enige, ik hou ook van death, black, viking en folk metal hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Precies!
Maar ben ik de enige die er meerdere muzieksmaken op nahoudt? Of zijn jullie niet zo eenkennig?
Nee, strafpuntenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef merdeka het volgende:
Maar ik heb nooit naar Manowar geluisterd, dat levert me bonuspunten op!
Dat is wel balen ja, zeker omdat ze niet meer naar Nederland komen in 2006.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef BDisOKE het volgende:
Had ze heeel graag willen zien maar ga die dag net op vakantie...![]()
![]()
Nee zo'n 'stoere man' die in falsetto zingt is goed zeker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De meeste death metal is met alle respect rotherrie. Vreselijk goede intro's en dan komt er een vent door de muziek heenkrijsen, ik vind het allemaal niet zo verschillen met hiphop waar een vent door de muziek heen ouwehoert. Maar ja, iedere meug zijn heug ofzo.
Ik heb verschillende dingen van Therion geprobeerd, maar ik zal me er binnenkort nog een keer aan proberen te wagen dan...![]()
Ave Domine Ave Domine! Gave band, Stormbringer Ruler is een geniaal plaatje.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef umberrella het volgende:
Ik vind luca turilli erg leuk...
axenstar ook
chinchilla
domine
Primal fear
Stormwind
Thunderstone
Ik ga 5 maart in Den Bosch naar DragonForcequote:Op zondag 29 januari 2006 20:28 schreef Takatalvi het volgende:
DragonForce is ook leuk, achterlijk snel en je moet ze niet al te serieus nemen (zeggen ze zelf ook), maar heel erg leuk niettemin. Ga naar ze toe in de Melkweg op 6 maart
Het nieuwe album is erg goed!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:02 schreef nipeng het volgende:
Bij gebrek aan een specfifiek Kamelot topic (hint hint) krijgt deze een douw. Er is een review op de FP verschenen van het laatste Kamelot album: CD: Kamelot - Ghost Opera
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |