Lijkt me zoooo raar, er niet meer wonen en dan toch lopen vervenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Weer 2 deuren en kozijnen geverfd!
Het wordt echt zo mooi! Bijna zonde om te gaan verkopen.
Hadden wij vroeger ook!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:35 schreef Gurb het volgende:
een bedstee is mooi, dat ga ik later ook bouwen in mijn slaapkamer
Is ook vreemd, niet zo zeer voor mij, ik heb er nooit gewoond, maar voor stinkie is het best vreemd. Het is zijn huis, dat zijn we nu aan het afmaken en dan gaan we er dus idd niet wonen. Best raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me zoooo raar, er niet meer wonen en dan toch lopen verven
Liefje, het is subtropisch buiten...quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Bison Kit idd geheel onmisbaar!
Ik ga zaterdag lekker de hele dag in stinkie's flat aan de gang terwijl hij drenkelingen aan het redden is! Heerlijk, hele dag verven, schuren en prutsen! Zin in!
O wat lief, dank je wel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:07 schreef Marsepein het volgende:
He Dude, gefeliciteerd met je huisje! 2006 lijkt nog heel ver, maar nu kan je wel heerlijk plannen. Misschien af en toe ff langs om wat maten te nemen voor rolgordijnen, oid.
Succes hoor.
Wandafwerking is perfect. Alles is al gestuct! Vloeren (laminaat) blijven erin. Beneden in de woonkamer zou ik het liefst een houten vloer hebben, maar dat kan op den duur nog wel eens. Eigenlijk hoeven we alleen maar te verven en sauzen naar onze smaak (al is het nu heel neutraal. Maar ik vind het zelf altijd wel lekker om er toch even een eigen lik verf op te doen).quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:40 schreef Gurb het volgende:
Duderinnetje, hoe zit het met vloer en wand afwerkingen die er inzitten, blijft er nog wat zitten of moeten jullie overal nieuwe vloeren leggen en stucen, behangen, sauzen?
en hoe is het binnen en buitenschilderwerk?
oftewel, moeten jullie eerst nog 3 weken of drie maanden klussen voordat jullie over kunnen?
I know, maar bij mij in de tuin is het niet te harden, en met mijn hollandsche stalpootjes enzo vertoon ik me ook liever niet in korte broek.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefje, het is subtropisch buiten...![]()
Nou, ik ben flink aan het inhalen met posten hierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk! Paneeldeuren!
Met het originele handgreepje!
Dude! Hoe is het ermee! Kan je het inmiddels al bevatten?
Mogen we niet eens foto's zien? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Of wil stinkie zijn vrijgezellenflat buiten de publiciteit houden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know, maar bij mij in de tuin is het niet te harden, en met mijn hollandsche stalpootjes enzo vertoon ik me ook liever niet in korte broek.
Enneh... can't help myself, ik vind het nou eenmaal echt leuk om te doen.
Het wordt zo mooi!
Ik kan de camera wel eens meenemen de volgende keer. Maar dan wel pas nadat de gang gewit is. Er zit nu wit met een roze tintje op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogen we niet eens foto's zien? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Of wil stinkie zijn vrijgezellenflat buiten de publiciteit houden?![]()
Hij heeft maar geluk met jou, dat je er zo veel tijd insteekt! En het nog leuk vindt ook!
Maar als je eer van je werk hebt is het ook een leuke klus natuurlijk.
Voor en na is juist zo leuk!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan de camera wel eens meenemen de volgende keer. Maar dan wel pas nadat de gang gewit is. Er zit nu wit met een roze tintje op.Thanks ex-girlfriend...
Gaan we dus nog even strak wit maken... Stinkie vond lime-groen geen goed idee.
Ja?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:49 schreef Dark_Killah het volgende:
-knip-
Beetje verrage groote ik weet het, maar 't gaat om het idee.
HeeeedieBeeeequote:Op zondag 19 juni 2005 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Je zit in het verkeerde topic denk ik.
Bedoel je niet deze?Het enorme grote show je kamer topique - Deel 2
klinkt positief, wat is er aan de hand met het dak (doorgezakt, houtrot, lekkage?)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wandafwerking is perfect. Alles is al gestuct! Vloeren (laminaat) blijven erin. Beneden in de woonkamer zou ik het liefst een houten vloer hebben, maar dat kan op den duur nog wel eens. Eigenlijk hoeven we alleen maar te verven en sauzen naar onze smaak (al is het nu heel neutraal. Maar ik vind het zelf altijd wel lekker om er toch even een eigen lik verf op te doen).
Buitenwerk is prima. Dat gaat de komende jaren nog wel mee.
Er moet iets aan het dak gebeuren alleen, en daar ligt al een offerte voor, dat laten we dus doen. En de vloer kan wat extra steun gebruiken, daar is al onderzoek naar gedaan en er is een offerte voor. Heeft geen grote haast, maar zou eigenlijk gewoon nog eens moeten.
Eigenlijk is het enige dat we meteen moeten aanpakken twee afbladderende plafonds boven op de slaapkamers. Lijkt een kwestie te zijn van verkeerd gebruik van verf/latex en niet zozeer een probleem van de stuclaag. Ik ga er vanuit dat we dit zelf kunnen oplossen.
Ja en er zijn esthetische dingen. Die houten vloer die ik graag zou willen dus, en de keuken is niet mijn smaak. Maar dat is getut voor de toekomst. Verder is het een heerlijk huis waar we zonder veel gedoe in kunnen.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:51 schreef Gurb het volgende:
De chat gaat wel heel slow zo, ligt iedereen al drie dagen te zonnen ofzo??
zolang je het gras maar niet op de laagste stand maait, maar gewoon een paar standjes hoger, dan is er niets aan de handquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja ik weet het, maar moet toch wat. Tis nu bewolkt dus dat scheelt
Ik weet niet precies wat er met het dak wasquote:Op maandag 20 juni 2005 14:59 schreef Gurb het volgende:
[..]
klinkt positief, wat is er aan de hand met het dak (doorgezakt, houtrot, lekkage?)
en de keuken blijft ook wit?
O die noteer ik ook vast even....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:23 schreef Gurb het volgende:
niet te kort maaien hoor met dit weer, dan loop je de kans dat het verbrand, en het een beetje bruin uitslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |