quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:45 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb hem op 1024 gezet omdat hij anders zo groot wordt, de foto dus
Zo hond, zo baasquote:
Ga ze eerst maar netjes uploaden en de thumbnails hier posten vlegel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef ForumGek het volgende:
Die mensen komen niet op fok.nl/fotografie
En een (digitale) fotografie forum zonder goede kwalitiet foto's is imo waardeloos !
Je hebt helemaal gelijk (op dat van die zwarte rand na). Hij is dan ook niet met m'n Canon 20D gemaakt, maar met m'n Nokia 6680.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Zo hond, zo baasDie blik in die ogen...
Jammer dat hij niet scherp is, die zwarte rand voegt niets toe en de belichting had wel wat beter gekund.
Het was ook mijn persoonlijke meningquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk (op dat van die zwarte rand na). Hij is dan ook niet met m'n Canon 20D gemaakt, maar met m'n Nokia 6680.
uhm........kon je geen leuker onderwerp vinden ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Mijn eerste foto met m'n nieuwe digitale camera. Even bij wijze van doop hier posten.
[[url=http://img289.echo.cx/img289/9642/rocky8ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb hem geresized. Ik weet niet of de maximaal 550 breedte wel of niet geldt bij foto's waar je naar toe linkt, maar zo is hij ook lekker snel in te laden.
Na een snelle afweging van alle objecten die zich in de achtertuin bevonden kwam ik tot de conclusie dat een fotoshoot van de hond een goede doop zou zijn voor mijn toestel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm........kon je geen leuker onderwerp vinden ofzo?
hehehe het zal alleen maar erger wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Na een snelle afweging van alle objecten die zich in de achtertuin bevonden kwam ik tot de conclusie dat een fotoshoot van de hond een goede doop zou zijn voor mijn toestel.![]()
Ik voel me nu al een onbegrepen kunstenaar.![]()
heb je nou precies dezelfde post gewoon gekopieerd?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:44 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb een camera gewonnen en ben echt super blij en hij maakt ook macro foto's dus daar post ik er 2 van.
#1: Waterbol bij ons in de tuin
http://img132.echo.cx/img132/975/woensdag15juni0063jj.jpg
#2 (bewegende) bloemen bij ons in de tuin
http://img132.echo.cx/img132/2348/woensdag15juni0055qg.jpg
Ik heb hem op 1024 gezet omdat hij anders zo groot wordt, de foto dus
/edit: Tags weggehaald, graag tips & tricks !!![]()
jaquote:
Ik vind'm wel grappig, hoewel het stukje gras me stoort en ook dat de bovenste tanden niet echt scherp zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Na een snelle afweging van alle objecten die zich in de achtertuin bevonden kwam ik tot de conclusie dat een fotoshoot van de hond een goede doop zou zijn voor mijn toestel.![]()
Ik voel me nu al een onbegrepen kunstenaar.![]()
1. Een beetje donker, maar ik hou wel van donker. Het hoofd linksonder had ik mss iets lager uitgesneden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb er ook weer 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja, het is ook vooral een beetje proberen geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik vind'm wel grappig, hoewel het stukje gras me stoort en ook dat de bovenste tanden niet echt scherp zijn.
Voor je 1ste foto is ie nog behoorlijk.
Ik vind 'm heel erg leuk, de ondeugende blik in dat koppie, de uitsnede vind ik ook wel leuk, voor mij hoeft niet de hele kop erop enzo. Volgens mij kom je er wel als je zo doorgaatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook vooral een beetje proberen geweest.Zit nog veel bijzonder veel beleid achter. Maar ik vond hem wel grappig geworden.
Later heb ik nog deze foto gemaakt. Technisch ook vast niet perfect, maar toch vind ik hem wel redelijk geslaagd.
[[url=http://img99.echo.cx/img99/2065/rocky28qn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja inderdaad weer een beetje vieze foto (), maar dat krijg je als je een hond hebt die het leuk vindt om kuilen te graven. En ik vond het toch wel een erg leuk beeld dat ik een beetje opvallend wilde vastleggen. Vandaar weer de keuze voor een close-up.
Hierna ga ik even echt oefenen en als het dan allemaal wat beter lukt zal ik vast wel weer een nieuwe foto laten beoordelen.
De eerste vind ik helemaal niks, maar de tweede is weer erg gaaf!! De onscherpte maakt hier wat mij betreft niks uit, geeft zelfs een artistiek vleugje aan de foto. Erg goede compostitie ook. Ruimschoots de beste foto uit het topic tot nu toe en eentje die ik aan de muur zou kunnen hangen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb er ook weer 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
nooit gedacht dat ik het nog eens met A_N eens zou zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De eerste vind ik helemaal niks, maar de tweede is weer erg gaaf!! De onscherpte maakt hier wat mij betreft niks uit, geeft zelfs een artistiek vleugje aan de foto. Erg goede compostitie ook. Ruimschoots de beste foto uit het topic tot nu toe en eentje die ik aan de muur zou kunnen hangen.
Je zal je verbazen over hoe vaak ik dat hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik het nog eens met A_N eens zou zijn
Canon Powershot A520. Redelijk eenvoudige camera dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel erg leuk, de ondeugende blik in dat koppie, de uitsnede vind ik ook wel leuk, voor mij hoeft niet de hele kop erop enzo. Volgens mij kom je er wel als je zo doorgaaten je zal de hond tot waanzin drijven met je gestalk met de camera
![]()
wat voor een camera heb je?
misschien een tip voor je als sig?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je zal je verbazen over hoe vaak ik dat hoor.
Vooralsnog weinig te zien. Ook als ik de link wil gebruiken.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:36 schreef elmarz het volgende:
Hoi allemaal!
Mijn eerste post in het fotografie forum!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Gemaakt een tijdje terug met een Sony Cybershot DSC-S70.
Sinds een aantal weken ben ik in t bezit van een 300D.
Gr.
Marcel.
[afbeelding]
quote:Forbidden
You don't have permission to access /u49/el_marz/medium/40965080.hart.jpg on this server
Die spiegelreflex op die 2e foto is dat toevallig een Praktica?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb er ook weer 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm mooi, lekkere korrelquote:Op zondag 19 juni 2005 17:36 schreef elmarz het volgende:
Hoi allemaal!
Mijn eerste post in het fotografie forum!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Sinds een aantal weken ben ik in t bezit van een 300D.
Gr.
Marcel.
[afbeelding]
xcuse me for my stupidityquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat is geen korrel, dat is ruis afkomstig van de 300D en heel lelijk IMO. Volgende keer toch op een lagere ISO schieten (1600 is onbruikbaar bij de 300D) en gewenste ruis eventueel toevoegen met Photoshop. Qua belichting is 'ie wel aardig.
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat is geen korrel, dat is ruis afkomstig van de 300D en heel lelijk IMO. Volgende keer toch op een lagere ISO schieten (1600 is onbruikbaar bij de 300D) en gewenste ruis eventueel toevoegen met Photoshop. Qua belichting is 'ie wel aardig.
Oh ja inderdaad. Nou ja het verhaal blijft hetzelfde. Over digitale ruis dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef stil het volgende:
[..]
ga eens goed lezen.
Lekker ding is het hč!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ow daar is mijn 1 oogige grijnzende vriendje weer![]()
Ietsje fel op de blaadjes op de voorgrond Auticia
thnx! hij is zoals je achtergekomen bent niet gemaakt met de 300d maar bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |