quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:45 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb hem op 1024 gezet omdat hij anders zo groot wordt, de foto dus
Zo hond, zo baasquote:
Ga ze eerst maar netjes uploaden en de thumbnails hier posten vlegel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef ForumGek het volgende:
Die mensen komen niet op fok.nl/fotografie
En een (digitale) fotografie forum zonder goede kwalitiet foto's is imo waardeloos !
Je hebt helemaal gelijk (op dat van die zwarte rand na). Hij is dan ook niet met m'n Canon 20D gemaakt, maar met m'n Nokia 6680.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Zo hond, zo baasDie blik in die ogen...
Jammer dat hij niet scherp is, die zwarte rand voegt niets toe en de belichting had wel wat beter gekund.
Het was ook mijn persoonlijke meningquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk (op dat van die zwarte rand na). Hij is dan ook niet met m'n Canon 20D gemaakt, maar met m'n Nokia 6680.
uhm........kon je geen leuker onderwerp vinden ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Mijn eerste foto met m'n nieuwe digitale camera. Even bij wijze van doop hier posten.
[[url=http://img289.echo.cx/img289/9642/rocky8ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb hem geresized. Ik weet niet of de maximaal 550 breedte wel of niet geldt bij foto's waar je naar toe linkt, maar zo is hij ook lekker snel in te laden.
Na een snelle afweging van alle objecten die zich in de achtertuin bevonden kwam ik tot de conclusie dat een fotoshoot van de hond een goede doop zou zijn voor mijn toestel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm........kon je geen leuker onderwerp vinden ofzo?
hehehe het zal alleen maar erger wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Na een snelle afweging van alle objecten die zich in de achtertuin bevonden kwam ik tot de conclusie dat een fotoshoot van de hond een goede doop zou zijn voor mijn toestel.![]()
Ik voel me nu al een onbegrepen kunstenaar.![]()
heb je nou precies dezelfde post gewoon gekopieerd?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:44 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb een camera gewonnen en ben echt super blij en hij maakt ook macro foto's dus daar post ik er 2 van.
#1: Waterbol bij ons in de tuin
http://img132.echo.cx/img132/975/woensdag15juni0063jj.jpg
#2 (bewegende) bloemen bij ons in de tuin
http://img132.echo.cx/img132/2348/woensdag15juni0055qg.jpg
Ik heb hem op 1024 gezet omdat hij anders zo groot wordt, de foto dus
/edit: Tags weggehaald, graag tips & tricks !!![]()
jaquote:
Ik vind'm wel grappig, hoewel het stukje gras me stoort en ook dat de bovenste tanden niet echt scherp zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Na een snelle afweging van alle objecten die zich in de achtertuin bevonden kwam ik tot de conclusie dat een fotoshoot van de hond een goede doop zou zijn voor mijn toestel.![]()
Ik voel me nu al een onbegrepen kunstenaar.![]()
1. Een beetje donker, maar ik hou wel van donker. Het hoofd linksonder had ik mss iets lager uitgesneden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb er ook weer 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |