Goed gedaan! Ik zie het mezelf niet doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ging prima. Binnen de tijd uitgereden, veel foto's gemaakt, goede indrukken gekregen. Helemaal aan de opdracht voldaan dus. Landschap was zeker in het eerste derde van de tocht fenomenaal. Enige minpunt was de verzorging, als vegetariër was er bijna niks te vinden op de verzorgingsposten. Maar goed, supermarkten en tankstations waren er ook langs de route, heb daar maar wat te eten en drinken gehaald.
De sfeer was wel anders dan de ritten in Frankrijk die ik gewend ben, er wordt veel individualistischer gereden in Noorwegen.
Het was een heel verschil met wat ik gewend ben. Vooral omdat ik een product ben van de Henegouwse school.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed gedaan! Ik zie het mezelf niet doen.
Noren zijn in het algemeen vrij individualistisch, zal het karakter van de rit ook wel beinvloeden lijkt me.
Het is vanaf 1899 zie ik nu, en de aanbieding vind je via via www.klm.nl en dan op business class summer sale klikken. (de directe link verklooide de layout, dus die heb ik weggehaald)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
¤ 1.800,00 is nog steeds best veel, aangezien een ticket naar de USA echt niet duur is. Waar staat dat over die aanbieding? Kan er niets over vinden namelijk.
Ik zie het nu ook inderdaad. Vanaf ¤ 1799,00 (Delhi) en voor de rest veel bestemmingen in de VS. Economyclass naar Miami is zo'n 800 euro, Business Class in de aanbieding is dus al 1000 euro duurder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is vanaf 1899 zie ik nu, en de aanbieding vind je via via www.klm.nl en dan op business class summer sale klikken. (de directe link verklooide de layout, dus die heb ik weggehaald)
Ik heb overigens geen idee wat een normaal ticket tegenwoordig kost naar de VS, ben er sinds 1999 niet meer geweest en heb de prijzen ook niet gevolgd. Destijd betaalde ik tussen de 800-1200 gulden voor een retourtje AMS-SEA (voor die prijs vloog ik economy class uiteraard), maar ik was toen dan ook zeer flexibel qua vertrek en aankomstdag.
Toen had ik tijd en weinig geld, nu heb ik geld maar weinig tijd...
Misschien in september nog eens een keer een weekje bij oude vrienden op bezoek daar (met de economy class - eventueel met upgrade van mijn bonuspunten).
100% maricon lijkt me een betere omschrijvingquote:Tja een relatie is niet altijd makkelijk te vinden als je echt iemand wil vinden in een land waar de cultuur zo verschilt van de onze....en het hebben van een witte huid helpt niks in Argentinnie want dat hebben de lokale gasten ook en die kunnen nog vaak enorm goed dansen en zijn veel meer macho dan Nederlandse eitjes
Ik ken BsAs niet, maar ik heb in Lima Callao, Rimac en La Victoria ook overleefd. In La Victoria zelfs nog een partijtje gevoetbald.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Avanleda, Boca, Once en zo. En dan wil je dat ik daar levend vandaan kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |