abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27985710
Sjeezus zeg, blijven jullie doorgaan. Als je nou eens kon zeggen dat het om een inhoudelijke discussie ging . . . . Zal ik een topic voor jullie openen in GC?

Het grote PyTh en DaYwALKuR's zinloze discussietopic!

Trabelsie gaat sowieso niet naar PSV, dus klaar en over.
Volgende onderwerp!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:14:49 #177
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27985773
Nou begin jij dan maar Robar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:15:23 #178
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27985792
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef Robar het volgende:
Sjeezus zeg, blijven jullie doorgaan. Als je nou eens kon zeggen dat het om een inhoudelijke discussie ging . . . . Zal ik een topic voor jullie openen in GC?

Het grote PyTh en DaYwALKuR's zinloze discussietopic!

Trabelsie gaat sowieso niet naar PSV, dus klaar en over.
Volgende onderwerp!
Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27985800
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:05 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijt
Over wie hebben jullie het nu?
Nog steeds Laudrup ????

Was toch wel een grote fan van hem hoor.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:17:33 #180
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27985871
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Robar het volgende:

[..]

Over wie hebben jullie het nu?
Nog steeds Laudrup ????

Was toch wel een grote fan van hem hoor.
Nee dat was FF tussen neus en schaamlippen door, ik legde Elgigante uit wrom ik destijds blijer was dat Laudrup kwam ipv Bommel in 1999.

Ik zal z'n magistrale goal tegen Willem II nooit vergeten
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_27985885
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.
Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?

Maarruh, ik kom er een beetje later invallen, is de mogelijke contractverlenging van Emanuelson al besproken?
pi_27985902
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
Maarruh, ik kom er een beetje later invallen, is de mogelijke contractverlenging van Emanuelson al besproken?
Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.
pi_27985947
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:14 schreef StarGazer het volgende:
Nou begin jij dan maar Robar
Tja, het clubseizoen ligt stil, dus daar is geen ieuws van, alleen van het WK onder 20 en dan blijven de transfergeruchten over.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:21:15 #184
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27985998
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?
Lees ze maar terug zou ik zeggen.

Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
pi_27986018
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?

Je wordt echt met de post lachwekkender Aldos
Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27986039
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
Goed je kunt ook ergens over door-emmeren verder zag iedereen bij Oranje U20 dat Urby nog niet klaar is voor het eerste van Ajax dus ik denk verhuren aan RKC ofzo?
pi_27986052
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.
wie hebben we dan als linksback?
pi_27986078
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Niemand, nog steeds niet. Ik snap het vehuur ook niet
quote:
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Urby Emanuelson mogelijk verhuurd wordt. De linksback/middenvelder die zijn contract bij Ajax kan verlengen, zou op niet al teveel speeltijd hoeven te rekenen volgend seizoen. Overwogen zou daarom worden om hem te verhuren, onder andere AZ zou interesse hebben getoond.
pi_27986082
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Niemand
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:24:23 #190
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27986100
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....
Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldos
pi_27986120
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:

{quote]
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af. [/quote}

Dus de beleidsmakers hebben het wel door.....

[quote]Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
pi_27986131
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over al je reacties
Je moet 10 zien als 3 van jou en 7 van hem

Maar VI meldt dat Ajax bezig is om Urby een contractverlenging aan te bieden.
pi_27986149
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over al je reacties
Je moet 10 zien als 3 van jou en 7 van hem

Maar VI meldt dat Ajax bezig is om Urby een contractverlenging aan te bieden.
Hij was ook al bezig met Aldostuta, dus don't blame it all on me
pi_27986156
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldos
Een simpel berichtje is voldoende hoor
pi_27986359
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
Ik ben het toch niet helemaal mee eens. Het is wel heel makkelijk om te zeggen "het eerste elftal moet uit zo veel mogelijk jeugdspelers bestaan", wanneer je de beste jeugdopleiding in Nederland hebt. Ik ben het met je eens dat het verschrikkelijk belangrijk is, maar een goed scoutingsapparaat is ook even zo belangrijk hoor. En ik hoor niemand in eindhoven morren.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:32:32 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27986403
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Een simpel berichtje is voldoende hoor
Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doen
Wat mij betreft einde discussie want dit is er waarschijlijk een zonder einde

Verder vond ik de hele discussie met jou redelijk vermakelijk en een op niveau (wat ook wel eens gezegd mag worden)
pi_27986546
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:

[..]

HEt is maar welke binding je moet hebben, ik heb binding met spelers die het spel spelen zoals k het graag zie en uiteraard is het leuker om een Eindhovenaar daar te zien ipv een Koreaan.
Bovendien maakt mij het niet uit of iemand op 20 jarige leeftijd bij PSV komt spelen of dat ie dat op 16-jarige leeftijd doet.
Veel spelers van Ajax eigen jeugd komen namelijk ook ergens anders vandaan, het zijn geen ras-Amsterdammers.
Maar als het slecht gaat met de club krijgen de buitenlanders vaak wel als eerste de schuld ja, maar dat ligt ook aan de korzichtigheid van de gemiddelde supporter.

Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.
Yeah baby Yeah!
pi_27986631
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doen
Wat mij betreft einde discussie want dit is er waarschijlijk een zonder einde

Verder vond ik de hele discussie met jou redelijk vermakelijk en een op niveau (wat ook wel eens gezegd mag worden)
Deze boeiende discussie moeten we maar afsluiten ja. Over een maand of wat wakker ik hem wel weer eens aan
pi_27986714
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Elgigante het volgende:

Maar als het slecht gaat met de club krijgen de buitenlanders vaak wel als eerste de schuld ja, maar dat ligt ook aan de korzichtigheid van de gemiddelde supporter.
[/quote]Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.
[/quote]

Ik zeg ook niet dat ze nu ad-hoc beleid voeren. Het ging immers goed
Maar met dit beleid loop je wel het risico erop als het komend seizoen slecht zou gaan. Met eigen kweek krijg je meer kans om te bouwen aan een ploeg en dat ligt natuurlijk aan de gemiddelde supporter.
pi_27986820
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:

[..]
Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.
[/quote]

Ik zeg ook niet dat ze nu ad-hoc beleid voeren. Het ging immers goed
Maar met dit beleid loop je wel het risico erop als het komend seizoen slecht zou gaan. Met eigen kweek krijg je meer kans om te bouwen aan een ploeg en dat ligt natuurlijk aan de gemiddelde supporter.
[/quote]

Met eigen kweek kun je inderdaad (als de speler zich ontwikkelt zoals je het hoopt en er geen topclub zich in de strijd mengt) langer vooruitkijken en daarmee de puzzel compleet maken.

Nu moet PSV binnen no-time 2 waardige ingespeelde vervangers op het middenveld presnteren en implementeren.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')