De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Bruggeik vond bij Oranje U20 "Urby" het beter doen aan de linkerkant (afgezien van balverlies verrichte hij nuttig werk + een goal).
Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneusbtw ik ben 22
ik probeer, ik probeer...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.
Misschien moet je je posts nog een keer nalezen en zul je het dan zelf misschien inzien.
Jouw posts raken kant nog wal en je komt over als iemand met weinig verstand van zaken.BrEeZaHbOy
![]()
See my pointquote:
Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.quote:
Lampjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.
Ik laat me niet voor kneus uitmaken door een of andere nitwit
Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitlegquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?
Nu is het genoeg geweest Pappaquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En nou is het denk ik genoeg geweest? Voor beide.
En alweer grijpt PSV ernaastquote:Donderdag 16 juni - Trabelsi: 'Ik ben heel erg gelukkig bij Ajax'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.57u GMT+01.00, Reuters)
Ajacied Hatem Trabelsi heeft tegenover persbureau Reuters vandaag laten weten dat hij zich heel gelukkig voelt bij Ajax. De speler prijst Ajax voor het feit dat hij 'er groot is geworden' als beroepsvoetballer.
Trabelsi: 'Ik speel voor een geweldige club, een van de grootste van Europa. Het feit dat Ajax zo groot is, heeft mij geholpen de afgelopen jaren te ontwikkelen tot een goede voetballer', aldus de aanvoerder van Tunesie.
Interesse PSV
Trabelsi gaat niet in op de interesse van PSV. Vanmorgen maakte De Telegraaf bekend dat de Eindhovenaren een bod hebben uitgebracht op Trabelsi. De uitspraken van de 28-jarige voetballer tegenover het Britse persbureau vandaag komen als geroepen. Bovendien zal Ajax de voetballer nooit laten gaan naar PSV.
quote:
idd,op eentje na dan.quote:Maar ik dacht dat ik hier toch gewoon een discussie had met de normale ajacieden hier.
Waarom is dat not done? Wat is een van de redenen van het Bosman-arrest denk je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef twi het volgende:
Bovendien zit er een verschil in het over willen nemen van een speler van de concurrent (wat op zich al not done is) en maandenlang gelinkt worde aan overnames van verschillende bepalende spelers (5 of 6) van de concurrentie. Dat, gepaard met dat non-argument dat je beter bij PSV kan komen voetballen, omdat ze een keertje na twintig jaar een halve finale hebben gehaald, werkt gewoon vrij irriterend, vind ik vrij respectloos en uit de hoogte. Vrijwel exact waar PSV'ers altijd over jammeren als het om Ajax gaat.
Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En alweer grijpt PSV ernaast![]()
;D;D:D:D PWNED
![]()
;D
Gelukkig is het geen type Vanenburgquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En alweer grijpt PSV ernaast![]()
;D;D:D:D PWNED
![]()
;D
de 5e speler, sorry PSVquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.
Naar het schijnt is het bod gewoon overbodig, that's all..
PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddelquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
Wat de precieze inhoud van de contracten van de door jou genoemden is weet ik eigenlijk niet, noch het werkelijke belang van Chelsea hierin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.
Bij Oranje U20 maar 1 PSV'er namelijk Afellay. Van Ajax 4 spelers, zegt toch wel wat over de verschillen
PSV krijgt het volgend jaar moelijk, Park naar ManU, van bommel weg, Vogel weg, Farfan (bijna naar Chelsea). Voor Gomes en Alex was veel interesse en Lee deed het ook goed. Ooijer en VOH blijven gelukkig?
Nooit geschoten is altijd mis hequote:
Ze hebben hem een zonnebank aangeboden, maar op een of ander manier heeft ie die afgewezenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Misschien hadden ze em een stereotoren moeten aanbieden
Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddel
Gohquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....
Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitlegVan Bommel was een goede voetballer bij Fortuna, Laudrup een wereldtopper. Vergeet niet dat het de vervanger van Jari moest worden. Daarnaast werd laudrup in eerste instantie voor 2 jaar met een optie voor 3 jaar gehaald. Enige goede aankoop van Blind destijds trouwens
Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?
Ik bedoel van Bommel heef 6 jaar hier gespeeld, Laudrup 1 jaar.
(Laudrup was toen natuurlijk al wereldtopper af )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |