Ik zat ook aan zo'n electricuteer staaf te denken, maar dan moet je wachten tot dat beest vlakbij is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef Jossos het volgende:
Tja er is niet veel dat zo'n beest afschrikt behalve een tik op de neus, en dan nog ze kunnen net zo goed vals zijn.
Mn moeder heb zo een ultrasoon apparaatje en het werkt perfect!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zat ook aan zo'n electricuteer staaf te denken, maar dan moet je wachten tot dat beest vlakbij is.
Ik hou hem bij voorkeur op zo'n 10 meter afstand, ivm vlooien en enge ziektes.
Ik hoop dat je serieus bent want dan ga ik nu zo'n ding bestellen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:52 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Mn moeder heb zo een ultrasoon apparaatje en het werkt perfect!
Ik geloofde het eerst ook niet totdat ik zelf de proef op de spreekwoordelijke som nam.
Is echt lache, die beesten duiken helemaal in elkaar en willen maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk zo ver mogelijk weg van jou
ps: of het nou kleine schoothondjes zijn of retevalse dobermanns, het maakt niks uit; het werkt bij elk model zegmaar (mits niet doof)
Wie heeft het hier over bang ?quote:
Als er een hond achter je aan komt rennen en je loopt/ fietst door dan interpreteert die hond dat misschien als angst. Je kunt zelf op die hond gaan afrennen en dan wordt ie bang, maar dat kost mij alleen maar kostbare tijd. Ik heb wel wat beters te doen dan sociaal werker te spelen voor een of andere blaffende hond met een minderwaardigheidscomplex.quote:Sta je boven de hond dan is de hond braaf. Toon je angst, tja, dan krijg je ellende.
De tranen springen in m'n ogenquote:Voor mij valt dat apparaat onder dierenmishandeling. Vooral gebruikt bij zwakke honden, die houden er een trauma aan over, honden zijn sowieso snel traumatisch.
Dat is slecht nieuwsquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef TheDon1985 het volgende:
Maar het schijnt alleen te werken op onzekere en angstige honden. Dus als je een dominante hond treft (of een hond op eigen grondgebied) dan heb je er niet veel aan. Ook politiehonden trekken zich er niets van aan.
Als jij niet bang wegfietst, doet dat beest jou ook niets...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef SeLang het volgende:
De tranen springen in m'n ogen
Als zo'n kutbeest zich fatsoenlijk gedraagt heeft hij niks te vrezen.
Koop het en test het uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:14 schreef SeLang het volgende:
* Schop
Ik wil meer mensen horen die ervaring hebben met zo'n apparaatje
Dat is in zuid China en Korea. Het is daar typische winterkost omdat je het er warm van krijgt. Ik heb het ook weleens gegeten. Best lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 11:55 schreef longinus het volgende:
Ik dacht dat ze in Taiwan gewoon honden aten
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:51 schreef SeLang het volgende:
Nou het onvermijdelijke is vandaag gebeurd: ik ben met m'n fiets over een hond heen gereden
mss moet je deo gebruiken, je zal die honden wel aantrekken omdat jij net zo stinkt als het vuil dat buiten ligtquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:28 schreef SeLang het volgende:
Ik haat kuthonden.
En soms komen die dus achter me aanrennen, vooral als ik over verlaten weggetjes aan het fietsen ben.
Dat is nieteens ongevaarlijk want als ik over zo'n beest heenrijd zou ik weleens kunnen vallen.
Of erger: gebeten worden en rabies oplopen.
Dus nu ben ik op zoek naar een goed afschrikmiddel.
Dat beest hoeft niet persé dood, maar ik wil wel dat hij hard met de staart tussen de poten wegrent zodat ik er geen last meer van heb.
Nu bestaan er van die apparaatjes met ultrasoon geluid die honden zouden moeten afschrikken. Ik vraag me af of dat uberhaupt werkt. Iemand ervaring mee ?
wtf, kutbeest, doe eens normaal. Weet je wat pas smerige beesten zijn, mensen! Mensen die andere wezens niet respecteren, zoals jij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over bang ?
Het zijn gewoon smerige beesten
[..]
Als er een hond achter je aan komt rennen en je loopt/ fietst door dan interpreteert die hond dat misschien als angst. Je kunt zelf op die hond gaan afrennen en dan wordt ie bang, maar dat kost mij alleen maar kostbare tijd. Ik heb wel wat beters te doen dan sociaal werker te spelen voor een of andere blaffende hond met een minderwaardigheidscomplex.
[..]
De tranen springen in m'n ogen
Als zo'n kutbeest zich fatsoenlijk gedraagt heeft hij niks te vrezen.
Misschien kun je het gelijk even op jezelf uittesten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:54 schreef mwuhaha het volgende:
Een elektrische stungun kan ook helpenDaar kan je ook een koe mee op de grond krijgen.
[afbeelding]
Peperspray zou je ook kunnen proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |