quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:25 schreef Zartos het volgende:
Edtv?
Aha... maar in dit geval moet je de afgebeelde 'hoedanigheid' van Ron als uitgangspunt nemen... en het is niet Ed maar Eddy....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef Zartos het volgende:
Hm, gokje. Aan het waarom was ik nog aan het werken. Maar ik zag Ron en Ed, dus vandaar.
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:40 schreef Atreidez het volgende:
Als ik in de American Graffiti/Dazed and Confused hoek kijk, zit ik dan warm?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef Zartos het volgende:
American History X?
quote:
Nou, die horen bij Eddy...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:56 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..](waar zie jij Edward en Edward?)
Richie, Stan, Michael ('Mikey'), Ben, William ('Bill'), Beverly, Eddy....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:59 schreef Sheridana het volgende:
Richie Cunningham aka Ron Howard, De Dunne aka Stan Laurel, Michael Jackson (King of Pop) Ben Affleck en Prince William...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:03 schreef Sheridana het volgende:
hmmm Ben Cramer zong over een clown...
Sorry Sheri maar Zartos gaf het volledige antwoord...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:05 schreef Zartos het volgende:
Hij was maar een clown, King (stephen) en de 7 hoofdpersonen
Sorry, Sheri.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:11 schreef Sheridana het volgende:
![]()
krijg ik geen eervolle vermelding voor het herkennen van Ben Cramer?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef Zartos het volgende:
[..]
Sorry, Sheri.
Ik had ook meer respect voor het feit dat je Prins William herkende (da's geen acteur...)
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:11 schreef Sheridana het volgende:
![]()
krijg ik geen eervolle vermelding voor het herkennen van Ben Cramer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |