Helena Bonham Carterquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Until people get to know me they think I'm a dark, sensuous bitch."
De mama van Eulala.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcia Gay Harden?
where art thou?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef dolle_hond het volgende:
o brother
Die was er net terug ingekropen voor een verjaardagsfeestje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was die er op de foto al uit?
Je zou verwachten dat je op je 23e wel een beetje onafhankelijk bent van je moederquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die was er net terug ingekropen voor een verjaardagsfeestje.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Es kijken.
Max ken ik niet.
Boondock Saints -> Sean Patrick Flanery, Billy Connelly
The Aviator -> Leonardo DiCaprio, Cate Blanchett, Martin Scorsese, Kate Beckinsale
The Royal Tenenbaums -> Ben Stiller, Owen Wilson, Luke Wilson, Gene Hackman, Anjelica Houston, Bill Murray, Wes Anderson
Starsky & Hutch -> Ben Stiller, Owen Wilson, Vince Vaughn, Snoop Dogg
Zit er iets goeds tussen?
dat is juistquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het zullen vast niet de mensen zijn achter wiens naam destaat
in die film heb je zelfs 3 hitsquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is juist
in 1 film heb je 2 hits trouwens, zie ik net.
was niet de bedoeling, maar krijg je er gratis bij
ja, zo kan t niet meer moeilijk zijn hequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
The Life Aquatic with Steve Zissou misschien?
Je zoekt het bij de verkeerde eind.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Christine Taylor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |