das volgens mij voor n33bs met een xbox enz, die met die inferieure controllers niet kunnen aimen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef mschol het volgende:
is er trouwens nietmand die weet hoe je automatisch kan richten???
schijnt te kunbnen volgens de eerste wapen tutorial...??
Waar begint het tweede gedeelte dan? Ik mocht lekker overnieuw beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
Nog iets over de laatste missie ()
Als je in het 2e gedeelte de mist ingaat, hoef je het eerste gedeelte niet overnieuw te doen.
Heb toch niks verklapt nu?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:44 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Waar begint het tweede gedeelte dan? Ik mocht lekker overnieuw beginnen
Maar ff pauze genomen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K DSTquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zag trouwens net dat Axl Rose van Guns 'n Roses DJ is op één van de radiostations, weet niet meer welke alleen...
Oke, bedanktquote:
Als je de controller setting op gamepad zet mikt hij automatisch, iig als je met een gamepad speelt, ik weet niet of hij dan ook met het tobo automatisch mikt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef mschol het volgende:
is er trouwens nietmand die weet hoe je automatisch kan richten???
schijnt te kunbnen volgens de eerste wapen tutorial...??
de usertrack files???quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er was iemand die zijn GTA Vice City radio stations in de User Track lijst van San Andreas heeft gemieterd... WAAR STAAN DIE FILES!!!!
Tis niet dat ik hem niet kan besturen, dat ding word steeds of kapotgeschoten of de fuel is opquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je flyingschool voltooid hebt is dat vliegtuigje vele malen beter handelbaar
Waar doe je dat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je flyingschool voltooid hebt is dat vliegtuigje vele malen beter handelbaar
ik doe gewoon Copy - Paste. Dat werktquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
als ik in C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\My Documents\GTA San Andreas User Files\User Tracks snelkoppelingen maak van mijn mp3 files, en ik laat in GTA SA menu op tracks scannen dan laat ie niks merken dat ie wat vind, ook in het spel schakelt hij dan automatisch over naar de eerst volgende radio zender en krijg ik niet mijn eigen muziek te horen.
Iemand een idee wat de fout kan wezen?
ook als je + 300MB aan nummers erin wilt zettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ik doe gewoon Copy - Paste. Dat werkt
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ook als je + 300MB aan nummers erin wilt zetten??
Hier nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:21 schreef Repeat het volgende:
gewoon kopieren en dan in die user tracks snelkoppeling plakken werkt ook hoor
ik zou zeggen zoe k de cheats op en kijk of er een cheat bij staat die het effect kan omdraaien???quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef DrDentz het volgende:
huh, ik reed net en ineens stond er bovenaan het scherm "cheat activated!" terwijl ik niks deed behalve rijden.. ?? het weer veranderde wel opeens en het werd licht
maar nu als ik wil saven staat er dan ik 'm beter niet kan saven omdat er een cheat geactiveerd is?! hoe krijg ik die cheats uit dan.. weet iemand dat misschienik wil helemaal niet cheaten
![]()
virus!! VIRUS ZEG IK JE!!! VIRUSSSSquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef Chriz2k het volgende:
Wtf, ik was gewoon aan het spelen en opeens start mijn computer opnieuw op.
hee dayt ken ik vban andere spellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef Chriz2k het volgende:
Wtf, ik was gewoon aan het spelen en opeens start mijn computer opnieuw op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |