quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
Als dat die is, die is echt zo makkelijk!Hmm krijg het echt niet voor elkaar. En die woozie stapt verdomme niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMD, 1 uur remaining.
![]()
Wazzzaaaaaaaaa!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nothin... watching the game..... havin a bud![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, jouw stats.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:34 schreef ThA_DeViL het volgende:
okee, laat maar. Ik ga wel op zoek naar een militair voertuig
Gewoon voorop lopen, boem boem knal knal doen, auto instappen, hopen dat die blinde ook instaptquote:
haha jah, ik ben alleen maar met missies bezig en dan heb ik geen tijd om de zender te veranderen. vandaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Damn, jouw stats.
Most Favorite Radio Station
K Rose!!!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Damn, jouw stats.
Most Favorite Radio Station
K Rose!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind die praatprogramma's altijd zo geniaal!
Was in Vice City ook al zo!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:39 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
haha jah, ik ben alleen maar met missies bezig en dan heb ik geen tijd om de zender te veranderen. vandaar
damn die missie van de truth is moeilijk (Black Project)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon de hele tijd er naast rijden zo moeilijk is het toch nie...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik krijg nog steeds niet die missie gedaan waarbij je die mexicanen moet doodschieten op de trein. Net bleef er nog één staan. Die bolle neger schiet als een kneus![]()
Ik moet hem halen de rest heb ik al gedaan![]()
Heb je de flyingschool al voltooid?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
kutspel
Ik heb bijna alleen maar Radio X op. Heel soms K DST en af en toe WCTR (Talkradio). En Fernando is trouwens ook weer van de partijquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]![]()
K Rose
Ik moet al die Los Santos achtige stations ook niet, Radio X, K DST of User Track
Chatterbox en VCPR blijven geweldigquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]helemaal mee eens, die blijven meesterlijk, ik kan ze alleen zo lastig vinden..
nu ius het allemaal muziek volgens mij...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:31 schreef Repeat het volgende:
kut man, die stealth missie, loop ik netjes naar binnen zonder dat iemand me ziet, heb ik dat boek. Maar terug is onmogelijk zonder gezien te wordenWord ik dus door 5 man tegelijk overhoop geknald op de terugweg
Moet ik weer helemaal loaden en dan weer dat kuteind rijden en dan nog es proberen
![]()
Wel irritant dat je niet ff snel iets kan opslaan of laden ofzo, moet je weer zo ver rijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |