Maar door die gas en rem gaat het sturen toch helemaal niet? Althans, niet bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Steve-O het volgende:
gas rem en sturen .
Wat een graphics! Waar kan je die hotlink halen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
Big Pimpin![]()
brakka kwaliteit; met telefoon mijn TV gefotografeerd hehe
Printscreen misschiien?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
Big Pimpin![]()
Niks gezegt misschien?quote:
Je moet gewoon rustig aan rijden. Ik had zelfs dat die gast van een heuveltje afpleurde en dat z'n auto ontplofte. De rest van de reis verliep voorspoedigquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet nu die Tanker wegbrengen terwijl er een homo achter me aanzit
Net stapte ik uit, schoot z'n auto verrot, alleen de auto stopte boven op mij, dus toen was het BOEM dood
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
Big Pimpin![]()
dan raak je alles weer kwijtquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
tvp, ben druk bezig m'n terrory aan het uitbreiden nu, wat gebeurd er als ik daar helemaal mee klaar ben?
zijn tot nu toe de mooiste die ik tegen gekomen ben in Los Santosquote:
hehe nee had alleen telefoon bij de hand, ga niet helemaal naar beneden rennen omdat ik zonodig een goede kwaliteit foto wilquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
is de jetpack uit de pc versie gehaald ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]oh oke, tog maar verder met die danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt![]()
Mijn edit, wat doe jequote:Op woensdag 15 juni 2005 19:49 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
oh oke, tog maar verder met die dan
bedankt![]()
Yo, what's crackin'?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yo, homies! 'Sup!?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |