Schotsequote:Op donderdag 28 juli 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Geweldig om na een avondje werken thuis te komen en dan te zien dat die Ierse SCHIJTclub gewoon zo gruwelijk op d'r klote heeft gehad van een stel Slowaakse semi-profs,heerlijk![]()
Dat was ook het enige, de rest was minderquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee nee,ik heb het goed geschreven
quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was ook het enige, de rest was minder
Ik geef ze warempel nog een kansje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:54 schreef Radegast het volgende:
Vanavond:
Celtic - Petrzalka
Liverpool - Kaunas
Kan Celtic het nog rechtzetten?
"Veel"is nog niet genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
wel een blamage zeg, er zal veel moeten gebeuren wil celtic nog doorgaan
Ik zie het niet gebeuren, ze zullen wel winnen, maar met te weinig doelpunten denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
wel een blamage zeg, er zal veel moeten gebeuren wil celtic nog doorgaan
6de keer pas of niet ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Steven Gerrard heeft voor de verandering eens gescoord.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, ze zullen wel winnen, maar met te weinig doelpunten denk ik.
En zo geschiedequote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zul je zien dat ze thuis op 4-0 blijven steken.
Yup er moeten er dacht ik 2 wegvallen uit pot2, waarvan er 1 dacht ik sowieso uitvaltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:41 schreef PirE het volgende:
Dit is toch goed voor Ajax, Celtic stond boven Ajax in de ranking. Pot 2 is dus weer een stapje dichterbij als ik mij niet vergis
Het zou wel geinig zijn, maar wtf doen wij in pot 2 op dit moment dan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup er moeten er dacht ik 2 wegvallen uit pot2, waarvan er 1 dacht ik sowieso uitvalt
Op dit moment zitten we in 3quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het zou wel geinig zijn, maar wtf doen wij in pot 2 op dit moment dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |