maar je hebt de winnaars vast vetgedrukt?quote:
Die op dit moment door zouden zijn ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je hebt de winnaars vast vetgedrukt?
quote:Second qualifying round
Agg. 1st 2nd
Kaunas 1-5 Liverpool 1-3 0-2
Dinamo Tbilisi 1-5 Brøndby 0-2 1-3
Anderlecht 5-1 Neftchi 5-0 0-1
Vålerenga 5-1 Haka 1-0 4-1
Dynamo Kyiv 2-3 Thun 2-2 0-1
Anorthosis 3-2 Trabzonspor 3-1 0-1
Artmedia 5-4 Celtic 5-0 0-4
Tirana 0-4 CSKA Sofia 0-2 0-2
Malmö 5-4 M. Haifa 3-2 2-2
Shelbourne 1-4 Steaua 0-0 1-4
Rabotnicki 1-3 Lokomotiv Moskva 1-1 0-2
Dudelange 3-9 Rapid 1-6 2-3
Partizan 2-0 Sheriff 1-0 1-0
Debrecen 8-0 Hajduk 3-0 5-0
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | FC Basel (Zwi) - Werder Bremen (Dui) Artmedia Petrzalka (Slo) - Partizan (S&M) Shakhtar Donetsk (Oek) - Internazionale (Ita) Steaua Boekarest (Roe) - Rosenborg BK (Noo) Manchester United (Eng) - Debreceni VSC (Hon) Malmö FF - FC Thun (Zwi) Everton (Eng) - Villarreal (Spa) Liverpool (Eng) - CSKA Sofia (Bul) Sporting Lissabon (Por) - Udinese (Ita) Vålerengen IF (Noo) - Club Brugge (Bel) Rapid Wien (Oos) - Lokomotiv Moskou (Rus) Anderlecht (Bel) - Slavia Praag (Tsj) Anorthosis Famagusta (Cyp) - Glasgow Rangers (Sch) Brøndby IF (Den) - Ajax (Ned) Real Betis Sevilla (Spa) - AS Monaco (Fra) Wisla Krakow (Pol) Panatinaikos (Gri) |
Van mij mag de uefa volgende keer wel wachten met die loting totdat heel die 2e voorronde gespeeld is. Nu krijg je Petralzka en FC Thun als twee geplaatste ploegen in de 2e voorronde tegen niet geplaatste ploegen Partizan en Malmo terwijl straks 3 van de 6 bovengenoemde grote ploegen uitgeschakeld wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:22 schreef Radegast het volgende:
Real Betis Sevilla (Spa) - AS Monaco (Fra)
Sporting Lissabon (Por) - Udinese (Ita)
Everton (Eng) - Villarreal (Spa)
Pittige confrontaties![]()
Tja, ze willen daarmee de grote clubs en dus het geld zeker stellen voor het hoofdtoernooi. Gok dat ze er zelf ook niet echt blij mee zullen zijn. Maar dit is nu gewoon hun eigen schuld, wat dat betreft ben ik er minder rouwig om.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef trepper het volgende:
[..]
Van mij mag de uefa volgende keer wel wachten met die loting totdat heel die 2e voorronde gespeeld is. Nu krijg je Petralzka en FC Thun als twee geplaatste ploegen in de 2e voorronde tegen niet geplaatste ploegen Partizan en Malmo terwijl straks 3 van de 6 bovengenoemde grote ploegen uitgeschakeld worden
Ik kan me vergissen hoor, maar spelen die toch gewoon Uefa-cup voetbal dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Greetings het volgende:
Geen Europees voor Trabzonspor, Kieve en Celtic![]()
Nope,alleen als je er in de 3e voorronde wordt uitgemikt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoor, maar spelen die toch gewoon Uefa-cup voetbal dan?
Oh ja, dat klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,alleen als je er in de 3e voorronde wordt uitgemikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |