levendig en bruisend is het jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja het is zo'n goedlopende reeks. Echt waanzinnig levendig en interessant
Gooi er ff een stelling inquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja het is zo'n goedlopende reeks. Echt waanzinnig levendig en interessant
Met vrienden is dat leuk om te doen... Op internet geen moer aan... Leuke is toch om te discussieren op een forum... En dat gaat t best met stellingen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
als je met kornuiten in de kroeg zit heb je dan ook "stellingen" nodig voor je een gesprek hebt?
fuck internet, mensen kunnen niet eens meer gewoon luchtigjes babbelen ofzo
Eenschquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
als je met kornuiten in de kroeg zit heb je dan ook "stellingen" nodig voor je een gesprek hebt?
fuck internet, mensen kunnen niet eens meer gewoon luchtigjes babbelen ofzo
Ik heb die tijd eigenlijk nooit gekend... Maar ik ben dan ook pas 25 hequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:38 schreef DarkElf het volgende:
waar is de tijd gebleven dat mensen óók via internet de hele nacht over koetjes en kalfjes konden babbelen.
Ja je bent het er mee eens maar daardoor zal di topic wel volgende week verdwijnenquote:
Ik vind FOK! op dit moment leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:40 schreef DarkElf het volgende:
oh zo lang geleden is dat niet hoor
meer in de tijd van: "vroeger! vroeger toen Fok! nog leuk was, en onzin nog leuk was![]()
Dan moet je natuurlijk wel met een stelling komen waarover de meningen verdeeld zijn. Anders is de discussie wederom snel leeggebloed...quote:
Ik zei dit al voordat dit hele topic was geopend. De singlereeks was leuk door de stellingen. Nu begint t ook saai te worden doordat er geen stellingen meer worden geplaatstquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel met een stelling komen waarover de meningen verdeeld zijn. Anders is de discussie wederom snel leeggebloed...
garpje![]()
Persoonlijk vind ik een sc topic in leven houden door stellingen erin te gooien een beetje een overdreven reddingsactie. Als iets niet loopt, moet je daar ook je conclusies aan durven verbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |