Trouwens, ik ben bijna klaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:36 schreef cafca het volgende:Berkery zou het zeker weten, en dolle_hond ook.... maar waar is die jongen nou al 2 dagen mee bezig?
wat, gewoon te laatquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:36 schreef cafca het volgende:Berkery zou het zeker weten, en dolle_hond ook.... maar waar is die jongen nou al 2 dagen mee bezig?
dat heb je dan goed gegokt!quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:49 schreef pyl het volgende:
Een gokje op Like a rolling stone.
Wat is er zo bijzonder aan deze compositie?quote:4'33" is wellicht de beroemdste compositie van John Cage. Het dient te worden gespeeld door een pianist, die het podium betreedt, achter de piano gaat zitten en vervolgens .............. Nadat 4'33" voorbij is, staat de pianist op, buigt naar het publiek en verlaat het podium. 4'33" staat bekend als het enige muziekstuk in de geschiedenis dat niet op verschillende manieren kan worden uitgevoerd of geïnterpreteerd.
geen muziek gedurende 4'33quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef Neleos het volgende:
Er wordt geen muziek gemaakt, hij gaat alleen zitten?
Vooruit, ik keur het goed. Het stuk bestaat uit totale stilte, voor een periode van exact vier minuten en 33 seconden (bij te houden met een stopwatch door de pianist).quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef Neleos het volgende:
Er wordt geen muziek gemaakt, hij gaat alleen zitten?
Die ken ik!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef Grobbel het volgende:
Een vriend van mij heeft nog ooit een coverversie opgenomen van 4:33.![]()
Ik heb hem bewerkt tot een snelle punkversie: 2:46.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef Grobbel het volgende:
Een vriend van mij heeft nog ooit een coverversie opgenomen van 4:33.![]()
Man, die zou ik graag op plaat willen hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb hem bewerkt tot een snelle punkversie: 2:46.
Ik zal eens kijken of ik een mp3'tje online kan zetten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Man, die zou ik graag op plaat willen hebben![]()
Ik zal er vanavond even naar kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Belsen, de stand is klaar. Ik mail hem je zo even
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
had je het jubileumtopic al nagekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |