zeer triest het gaat niet om brandstichters maar om Terroristen die op moslims hebben gemuntquote:ROTTERDAM - In een moskee in Rotterdam is woensdagochtend vroeg brand gesticht. De gebedsruimte aan de Aleidisstraat in het Oude Westen moet volgens een woordvoerder van de politie als verloren worden beschouwd.
Op de buitenmuren van de moskee Shaan-e-Islam van de Nederlandse Moslim Associatie, gevestigd in een soort pakhuis in de straat, waren leuzen geschreven. Niemand raakte gewond. De brand werd even voor vier uur ontdekt.
Hoe de brand is gesticht, is niet bekend. Volgens de zegsman van de politie hebben buurtbewoners een knal gehoord. Het vuur greep daarna snel om zich heen.
Dinsdag veroordeelde de rechtbank in Rotterdam een 25-jarige man voor het stichten van brand bij de Mevlana-moskee in Rotterdam. Deze staat in hetzelfde deel van de stad als de moskee waar woensdag brand werd gesticht.
Op de muur van het gebedshuis in de Aleidisstraat waren volgens de politie leuzen gekalkt als ;Lonsdale Geen moskees in Zuid& en 'Theo R.I.P.&
De voorzitter van het moskeebestuur, Abdoelhak Billar, reageerde geschokt. " Brandstichten en racistische teksten schrijven is een abnormale daad," zei hij woensdag tegen RTL4. "Dat doen alleen de treurigste mensen.
Bron : www.telegraaf.nl
dat denk jij maar als de daders Moslims waren geweest waren ze dat nog steeds ???quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:27 schreef lionsguy18 het volgende:
Volgens mij gewoon vervelende pubertjes die niks anders te doen hadden.
Het is toch brandstichitng?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
[..]
dat denk jij maar als de daders Moslims waren geweest waren ze dat nog steeds ???
hier begint al de fout iedereen denkt dat dit brandstichterij is dus dan gaan ze hiermee door
jah en die zijn lonsdalersquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is toch brandstichitng?
En misschien zijn de daders wel moslims , weet jij veel
Als er een verbod op komt zal het ook doorgaan en wordt het misschien nog ergerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:22 schreef Meki het volgende:
zolang er geen verbod komt op extreem-rechtse clubjes dan zal dat doorgaan
Iedereen kan wel lonsdale kalken , zegt helemaal niks hoor, ga jij maar ergens anders hysterisch lopen doen , dramaqueenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en die zijn lonsdalers
Ga ergens anders spelen![]()
ben je soms een londsdaler om die groep te verdedigenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Iedereen kan wel lonsdale kalken , zegt helemaal niks hoor, ga jij maar ergens anders hysterisch lopen doen , dramaqueen![]()
mooi dan ben je op een verkeerde forum terechtquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:38 schreef lionsguy18 het volgende:
De architectonische waarde van een moskee is te verwaarlozen.
Ben jij soms heel dom?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ben je soms een londsdaler om die groep te verdedigen
Ik zoek geen steun, ik laat gewoon mijn mening weten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Meki het volgende:
[..]
mooi dan ben je op een verkeerde forum terecht
dan mag je nu naar een andere rechtse forum gaan en daar je verhaal vertellen daar kijg je wel steun
Nou sorry hoor, het politiebureau hier is lelijker dan de moskee die naast mijn deur staat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:48 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik zoek geen steun, ik laat gewoon mijn mening weten.
Een moskee is architectonisch een gedrocht.
Dan ben jezeker nog nooit in de Blauwe Moskee in Istanbul geweest, die is echt prachtig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:48 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
is dat soms een reden om een aanslag te plegenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:48 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Zullen we dan jouw religie ook maar verbieden?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:22 schreef Meki het volgende:
zolang er geen verbod komt op extreem-rechtse clubjes dan zal dat doorgaan
Ga jij nu naar een ander onderwerpquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:58 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Zullen we dan jouw religie ook maar verbieden?
Nochtans worden meer mensen vermoord uit de naam van allah , als door kaalkoppen met een te kleine pik
Nee ik bedoel dat niet hysterisch moet zeiken vanwege een paar idioten die een moskee inde fik steken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij nu naar een ander onderwerp
Nederland is geen IRAN ofzo
bedoel je als Moslimds dat doen dan mogen jullie dat ook doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |