quote:
Die komt bij mij op 3.quote:
quote:From feudal serf to spender.
Milka-ijs?quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:58 schreef blackmage het volgende:
ehm hoe heet dat ijs nou ook alweer, ehm het had veel te maken met dir paars witte koeie.
Nederweert... Dat is toch wel zo ontzettend ver wegquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:56 schreef Prowl het volgende:
Niet als spam bedoeld maar: www.ijssalonflorence.nl
Echt heerlijk ijs eten daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:59 schreef S1nn3rz het volgende:
winter ijs, dan kunnen we weer een elfstedentocht gaan doen![]()
jij hebt smaakquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef ivetje het volgende:
Er bestaat maar 1 soort ijs voor mij eigenlijk....helaas zo vreselijk duur
[afbeelding]
I know...quote:
Misschien een leuk linkje naar het Ben & Jerry's topic?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef ivetje het volgende:
Er bestaat maar 1 soort ijs voor mij eigenlijk....helaas zo vreselijk duur
[afbeelding]
GRRRRRRRquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Misschien een leuk linkje naar het Ben & Jerry's topic?![]()
Post hier je favo Ben en Jerry's smaak
Niks goddelijkers ter aarde (op mijn vriendje na dan natuurlijk) dan B&J's
![]()
[afbeelding]
Drie bakken maarliefstquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
GRRRRRRR![]()
Jij hebt lekker ijs voor je neus staan...
iddquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:00 schreef Euc- het volgende:
Zelfgedraaid caramel ijs, of vanille, of frambozen, of aardbeien..
Jummie![]()
die aanbieding is er vast niet net nu he...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
Drie bakken maarliefstHeb op me kamer een toren van lege bakken gebouwd. Lang leve de aanbiedingen van de AH
![]()
t/m zaterdag 3,99 per bakquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
die aanbieding is er vast niet net nu he...
Pandelaar in Laren is matig, Kings Ijscafe in Hilversum is yummie, maar De Hoop in Blaricum roeleerd in omgeving Gooi.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:27 schreef ChrisJX het volgende:
SchepijsHet liefste vanille
Vooral het ijs bij Eissalon Tichy in Wenen, Oostenrijk is niet te versmadenDas Eisparadies in het Duitse Tüddern (vlak over de grens bij Sittard) heeft trouwens ook heerlijk ijs
In Trento, Italië ken ik ook een goed stalletje
In Nederland dan weer niet
Dan is Tüddern toch dichter bijquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef Camoth het volgende:
Pandelaar in Laren is matig, Kings Ijscafe in Hilversum is yummie, maar De Hoop in Blaricum roeleerd in omgeving Gooi.![]()
Bestaat Ben Ebbink op de Koninginneweg nog? Was vroeger een begrip in Hilversum!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
Pandelaar in Laren is matig, Kings Ijscafe in Hilversum is yummie, maar De Hoop in Blaricum roeleerd in omgeving Gooi.![]()
Ken ik niet eigenlijk, zou best kunnenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bestaat Ben Ebbink op de Koninginneweg nog? Was vroeger een begrip in Hilversum!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
zat gister nog te denken dat ola best wel een magnum mag maken met kookie dough erin.
Tja, dan bestaat-ie niet meer, of jij bent geen echte Hilversummer...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ken ik niet eigenlijk, zou best kunnen![]()
Ben ik ook niet, ik woon in Eemnes, werk en scholier in Hilversumquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tja, dan bestaat-ie niet meer, of jij bent geen echte Hilversummer...![]()
Ja, verdomd, 3,99 voor een bak van 500 ml...!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
Drie bakken maarliefstHeb op me kamer een toren van lege bakken gebouwd. Lang leve de aanbiedingen van de AH
![]()
Bij die van mij hebben ze:quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, verdomd, 3,99 voor een bak van 500 ml...!
Ik heb nu tiramisu (afgeprijst bij de Vomar, omdat het op datum is), maar van het weekend wil ik toch gaan bbq-en, en dan...!
Hebben ze bij AH ook die bakken met koekjesdeeg?![]()
Offehhh nee, Cherry Garcia! (die náám!)
What the ****, ik koop ze allebei!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |