Ik heb ook Sandstone en heb hem ook getest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef miki het volgende:
Is er niemand die de Sandstone heeft en 'm ook uitgeprobeerd heeft? Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die 'm heeft!
Nee, ik smeer altijd pas 's avonds en 's morgens cremequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef ymme het volgende:
H7 heb je de gezichtscreme al uitgeprobeert?
Van zo'n avond word je heel kooplustig vrees ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb Sandstone ook, maar ik heb 'm nog niet geprobeerd. Misschien vanavond of zo =)
Ik wil Ultrabland, Milky Bar, Jungle, Aqua Marina, Enchanted Eye Cream, Cereology en Avobath. Maar ik weet nog niet of ik ze allemaal ga kopen hoor, dat ligt eraan hoe kooplustig ik dan ben.
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef ymme het volgende:
H7, is net dolgelukkig naar huis gereden met de pot aqua marina, en de pot aromocreme
Veel plezier ermee H7
Maar met ¤5,50 verzendkosten wordt het duurder dan als je het in de winkel kooptquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...
Jammer...
Koop ook Marilyn shampooquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ben gisteren na school even langs de Lush in Meestreech gegaan, schrok van wat prijzenen heb een krantje meegenomen. Daar zag ik een soort bananen bodybutter staan en een soort masker/creme voor blond haar. Ik denk dat ik die maar eens ga proberen als ik geld heb.
Nah, die is me te duurquote:
Was niet eens de duurstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |