Ik had ook besteld: Love Lettuce Scrub & Masker Heerlijk spul zeg, heb het net al geprobeert. Je smeert het op een vochtig gezicht, scrubt even lekker en dan moet het nog een 5 a 10 minuten laten zitten. Het is heerlijk moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:22 schreef ymme het volgende:
Mijn bestelling van Lush is binnen gekomen net.
Nu heb ik alleen (hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, weet ik niet) met mijn domme kop, 2x aqua marina besteld.
Ik hoop dat ik het opkrijg... Of als iemand anders, een 100 gram wil hebben. Kom maar ophalen
Er staat alleen geen houdbaarheidsdatum opquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had ook besteld: Love Letnce (scrub voor je gezicht) Heerlijk spul zeg, heb het net al geprobeert. Je smeert het op een vochtig gezicht, scrubt even lekker en dan moet het nog een 5 a 10 minuten laten zitten. Het is heerlijk moet ik zeggen
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
Dan koop ik em wel op de meet, is het goedkoper. Jammer.
Ik heb in totaal 6,30 betaald en het is 100 gram(staat op het potje)quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:24 schreef heaven7 het volgende:
Oh, het is 100 gram. Wrs zit je te kijken naar de prijs zonder BTW en heb je wel ¤7,50 betaald
Dat kan ik niet vindenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat is vreemd
Maareh, ¤4,- of ¤5,- ofzo, ik heb nog een potje en zit ooknog met Herbalism en AOBS dus zovaak gebruik ik het niet en ik denk dat jij het ook niet opkrijgt dus dan zit je er ook maar mee.
Tot wanner houdbaar?
Ik heb de demon in the dark, gewoon door 2e gesnedenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef ymme het volgende:
TONKS en AVENTURA, de enveloppe zijn de deur uit!
jammer, met hen erbij zaten we op de 14.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef PeRi het volgende:
Auticia en Mvdlubbe moeten van de 29 juni lijst. Ze kunnen toch niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |