Denk t nog nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:05 schreef Emel het volgende:
zal mediamarkt het al hebben? dan kan ik met mijn eigen ogen zien.
even wachten nog dusquote:
1 april is al voorbij hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:21 schreef Da.Rock het volgende:
Omg, mijne is al dood....
Hij is uitgevallen en hij gaat niet meer aan en op Got zijn er nog meer mensen die hetzelfde melden..
Sterker nog, meer dan de helft van de toestellen zijn dood....
quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
![]()
Maar hij doet het nog steeds niet![]()
Zie dus ook hier.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef SamStar het volgende:
kan hij nu navigeren of niet ?
Check hier eens. Tis gratis ook nog...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef SamStar het volgende:
kan hij nu navigeren of niet ?
Op de GPS ontvanger na die je ook moet hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Check hier eens. Tis gratis ook nog...
Voor niets gaat de zon op..quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Op de GPS ontvanger na die je ook moet hebben.
Nou, laten we dat dan maar hopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:14 schreef Da.Rock het volgende:
Duurt ongeveer 2 tot 3 weken voordat je hem terugkrijgt.
Die van mij is overigens voor de tweede keer stuk maar ik wacht nog even met terugbrengen. In week 23 schijnen ze met een nieuwe firmwareversie te komen die het probleem definitief zou moeten verhelpen (heb ik ergens gelezen)..
Nee idd... Da's erg lastig.. Er staat dan wel "Opslaan" als keuze, maar onthouden.. ho maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:55 schreef spenky het volgende:
sms woorden onthouden zit er geloof ik niet in he..
en via bleutooth op je geheugenkaartje opslaan ook... ???
inderdaad!! zijn er al updates voor.. ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Nee idd... Da's erg lastig.. Er staat dan wel "Opslaan" als keuze, maar onthouden.. ho maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |