Klopt ja, dat is om de users beter te leren kennen die daar rondhangen. Je moet altijd holen met je vijand.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je vooral veel bijdragen aan de bagger sc..
Oeh, oeh, oeh! Lief.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
SUUM
Het bijbehorende wachtwoord is de bestandsnaam (zonder extensie) van m'n favoriete foto van je.
Ow God, die tijd dat ik ongevraagd stijve lullen in mijn mailbox kreeg....quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Stuur een foto van uw geslachtsdeel in erecte staat naar MUUS@fok.nl en dan zal zij dat voor je beoordelen.
Je bent onbevlekt ontvangen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gehad in de crew.. Of buiten de crew, for that matter.
.
Hé hoi, zal ik ik jouw spiraaltje eens laten vonken als een lada met sneeuwkettingen in de gothard tunnel?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gehad in de crew.. Of buiten de crew, for that matter.
.
en kasta is jou over anderhalf jaar ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
Lazz is ikke anderhalf jaar terug.
Jammer dat evolutie even duurt bij 'm
Tevens verneuk je een aantal leuke topics en daarmee werk je mee aan de bagger die wij juist kwijt willen. Open dan een SC topic, i.p.v. leuke topics dom vollullen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:10 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is om de users beter te leren kennen die daar rondhangen. Je moet altijd holen met je vijand.
Tevens dwing je op die manier respect af en vinden ze het minder erg als je ingrijpt.
Dude, toen liep jij hier nog niet eens rond.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
Lazz is ikke anderhalf jaar terug.
Jammer dat evolutie even duurt bij 'm
Ik stuur nooit mail, dat weet je tochquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh! Lief..
Maar je raadt het al... ik heb geen idee welke je bedoelt. Mail eens?.
Vertel eens, wat heb ik precies verneukt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tevens verneuk je een aantal leuke topics en daarmee werk je mee aan de bagger die wij juist kwijt willen. Open dan een SC topic, i.p.v. leuke topics dom vollullen.
Het baren gaf wel behoorlijke vlekken.quote:
Zat je uit het verkeerde gat te persen MUUS?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:13 schreef MUUS het volgende:
Het baren gaf wel behoorlijke vlekken.
En dan mag ik die kribbe weer schoonmaken of niet?quote:
Hmmmmz, een onbekende, nieuwe userquote:
Hallo, meneer kastanova. Wie is Ruis en waarom gaat hij weg?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmmz, een onbekende, nieuwe user.
Hoi nieuwe user!..
Nu behoor ik te zeggen: TIETEN POSTEN!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:19 schreef SUUM het volgende:
[..]
Hallo, meneer kastanova. Wie is Ruis en waarom gaat hij weg?
Oh ja, ik ben 21, blond, cup C en ik ben maagd. Kunt u mij misschien wegwijs maken op dit forum?
Daarom heb ik ook geen kloon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
Toch een beetje jammer dat die nieuwe user een PI gebruikt.
Jij lurkert!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu behoor ik te zeggen: TIETEN POSTEN!
Maar ik weet beter. (die C is DD of zelfs E, mits geen clamydianova aan het roer)
Ruis is tegenwoordig een gewone, kleurloze sterveling op dit forum, dus je kunt hem het best zo snel mogelijk weer vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:19 schreef SUUM het volgende:
[..]
Hallo, meneer kastanova. Wie is Ruis en waarom gaat hij weg?
Oh ja, ik ben 21, blond, cup C en ik ben maagd. Kunt u mij misschien wegwijs maken op dit forum?
Ik heb nog steeds een giechel van je tegoed!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:21 schreef SUUM het volgende:
doen alsof ik kon giechelen.
Mission accomplished.quote:
Ruis Wie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ruis is tegenwoordig een gewone, kleurloze sterveling op dit forum, dus je kunt hem het best zo snel mogelijk weer vergeten.
En tuurlijk kan ik je een beetje wegwijs maken.
Eerst halte; [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [3]
Je moet je tieten posten, anders vindt iedereen je stom en doen ze gemeen tegen je.
Ken ik u?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een giechel van je tegoed!.
Je hebt 10 minuten, daarna krijg je een ban...quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:25 schreef SUUM het volgende:
Ruis Wie?
Nou, dan ga ik maar snel foto's maken van mijn borsten natuurlijk! Ik ben zo terug hoor!
Oh ja: hihihihihihi.
Euh ja, ik ben Kasta, die vent die je een paar posts terug nog aansprak.quote:Ken ik u?.
Vergeet niet je eigen fanclub op te richten!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:25 schreef SUUM het volgende:
[..]
Ruis Wie?
Nou, dan ga ik maar snel foto's maken van mijn borsten natuurlijk! Ik ben zo terug hoor!
Oh ja: hihihihihihi.
[..]
Ken ik u?.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt 10 minuten, daarna krijg je een ban...
Ja, dat snap ik nog wel. Hihihihihi! Maar er staat daar niks over een giechel tegoed hebben.quote:Euh ja, ik ben Kasta, die vent die je een paar posts terug nog aansprak.
Zoveel tiet laat mijn Griffo tante zien op zondag mits pepermunt!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:30 schreef SUUM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alstublieft geen ban, meneer kastanova!.
[..]
Ja, dat snap ik nog wel. Hihihihihi! Maar er staat daar niks over een giechel tegoed hebben.
Bent u trouwens vrijgezel? Ik vind u namelijk wel heel erg aardig. Heeft u MSN? hihihihihi.
Stomme kut, je moest het in [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [3] postenquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:30 schreef SUUM het volgende:
[afbeelding]
Alstublieft geen ban, meneer kastanova!.
Jawel hoor, dat hoort namelijk bij het plaatsen van tietenfoto's, dus hup hup!quote:Ja, dat snap ik nog wel. Hihihihihi! Maar er staat daar niks over een giechel tegoed hebben.
Ja, ik ben vrijgezel, maar ik wil alleen maar meisjes op m'n msn die hun kut laten zienquote:Bent u trouwens vrijgezel? Ik vind u namelijk wel heel erg aardig. Heeft u MSN? hihihihihi.
Die heb je al gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stomme kut, je moest het in [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [3] posten.
[..]
Jawel hoor, dat hoort namelijk bij het plaatsen van tietenfoto's, dus hup hup!
[..]
Ja, ik ben vrijgezel, maar ik wil alleen maar meisjes op m'n msn die hun kut laten zien.
Goed punt!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:39 schreef MUUS het volgende:
Heeft Ruis eigenlijk wel zijn lul laten zien toen hij net op FOK! was? Nee he?
Dan moet hij het alsnog doen, anders moet hij verplicht blijven. Vind ik.
Dan komt hij vast met een kloon als Groene_Muis of Roze_Kikker, maar die maken we dan meteen blauw. Voor straf. Lekker puh enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goed punt!
En anders bannen we hem!
Waarom niet gewoon gelijk zwart maken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan komt hij vast met een kloon als Groene_Muis of Roze_Kikker, maar die maken we dan meteen blauw. Voor straf. Lekker puh enzo.
Oeh wacht, wacht! Laten we gewoon iedereen blauw maken! Totdat iemand een foto van Ruis z'n pik post!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan komt hij vast met een kloon als Groene_Muis of Roze_Kikker, maar die maken we dan meteen blauw. Voor straf. Lekker puh enzo.
martinbl@home.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:50 schreef MUUS het volgende:
Ik ben een dikke, ouwe vent van 63 en niemand wil mijn pik zien. Da's ook best pijnlijk hoor..
Ooh god, weer zo'n wijf die zichzelf lelijk vind.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:50 schreef MUUS het volgende:
Ik ben een dikke, ouwe vent van 63 en niemand wil mijn pik zien. Da's ook best pijnlijk hoor..
Done.quote:
Euuuh...quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ooh god, weer zo'n wijf die zichzelf lelijk vind.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:50 schreef MUUS het volgende:
Ik ben een dikke, ouwe vent
Precies, zo erg zelfs dat ze zich als een vent beschouwt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:59 schreef MUUS het volgende:
Euuuh...
Ik vrees toch dat de meeste mensen dat als een Lose-Lose situation zullen beschouwenquote:Op woensdag 15 juni 2005 03:15 schreef MUUS het volgende:
Nu is het de beurt aan Ruis..
Zijn lul posten of eeuwig mod blijven. Win-win situation.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |