Ook dat maar geloof dat diezelfde collega's dat toen tegen Gerrit gezegd hadden. En die had weer naar de mail ofzo gevraagd. Enfin om antwoord te geven ze hebben niks met elkaar zover mijn info reikt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
Ze hebben langdurig mailcontact gehad hoor, die twee. Dioontje is hem toen een keer komen opzoeken, toen hij hier in NL was. Of iets dergelijks.
Tong is opgelukt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
* Juan Zueco leest liever WASHCARE
J.
Alleen nog die pop in haar hand en ze lijkt Suske welquote:
Ik mag hopen dat je Wiske bedoelt, anders hangt er onderaan haar lijf nog een foutje denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alleen nog die pop in haar hand en ze lijkt Suske wel.
Ondanks dit kleine foutje houden we toch van Dione.
Ahum, klein foutjequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je Wiske bedoelt, anders hangt er onderaan haar lijf nog een foutje denk ik
Wellesquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef methodmich het volgende:
Toch was ze geen vrijgezel meer, las ik toen in de televisiegids.
Nietesquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
Ze was met één of andere BN'er dan hoor tong. Na Chris.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:03 schreef Doekes het volgende:
Ik heb gehoord dat ze met iemand gaat die er zo:uitziet...
Ken je die persoon?quote:
Ze heeft helemaal geen muts op!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:26 schreef juiced het volgende:
Wat een lelijke muts.
Die persoonquote:
eerst aantrekken dan pas oordelenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:26 schreef juiced het volgende:
Wat een lelijke muts.
Die er zo:quote:
Dan ga ik hem trappenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:35 schreef Doekes het volgende:
[..]
Die er zo:uitziet.
Als je hem namelijk zou kennen en ook weet waar zijn huis woont, dan kunnen we hem een keertje opwachten en klappen geven...![]()
Ze heet Dione de GraaFF en tong schrijft al die tijd al Dione de GraaF? Dat zal ze niet leuk vindenquote:
Screenshotje denk ik danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |