quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt steeds vagerNou ja....als we maar lol hebben
Volgens mijn interpretatie (Bokeh = onscherpe achtergrond met highlights in de vorm van rondjes, of 8-hoekjes) niet, maar de meningen liggen nogal uiteen zoals je kan zienquote:
Ik heb ook lol hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik wel hoor
![]()
[..]
Volgens mijn interpretatie (Bokeh = onscherpe achtergrond met highlights in de vorm van rondjes, of 8-hoekjes) niet, maar de meningen liggen nogal uiteen zoals je kan zien
PS: Damn Puckzz, hou jij eens snel op met die erg mooie foto's van je!!!![]()
![]()
Is het niet handiger om voor deze wedstrijd de definitie uit het centrale topic over te nemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik wel hoor
![]()
[..]
Volgens mijn interpretatie (Bokeh = onscherpe achtergrond met highlights in de vorm van rondjes, of 8-hoekjes)
Het lastige is dat er geen eenduidige uitleg is over het onderwerp (Bokeh), de meningen lopen nogal wat uiteen. Daarnaast zal iedereen andere beoordelingscriteria gebruiken en dat is maar goed ook want smaken verschillen nou eenmaal!quote:[b]Op vrijdag 24 juni 2005 14:48
Is het niet handiger om voor deze wedstrijd de definitie uit het centrale topic over te nemen?
Het onderwerp is volgens mij dus gewoon 'foto's met een extreem onscherpe achtergrond', of je dat nu bokéh noemt of niet![]()
Het thema staat al vanaf het begin in het centrale topic, alleen wil nog niet iedereen dat gelovenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:19 schreef k_man het volgende:
Ja laten we bijna aan het eind van de inzendtermijn nog even gaan vaststellen wat het onderwerp eigenlijk si...![]()
![]()
Nou dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:25 schreef Stephanie_l het volgende:
[..]
Het thema staat al vanaf het begin in het centrale topic, alleen wil nog niet iedereen dat geloven![]()
![]()
Wie horen er eigelijk bij het vaste kliekje, zullen we met ze afrekenenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef k_man het volgende:
Zoals ik al eerder zie: het vaste kliekje hier heeft zo onderhand zelf een hele set ongeschreven regels bedacht waaraan een foto moet voldoen. Dat dat de pret bederft voor anderen doet niet terzake.![]()
zou nu heel graag die deegroller smilie willenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef stil het volgende:
[..]
Wie horen er eigelijk bij het vaste kliekje, zullen we met ze afrekenen![]()
De pret bederven doe je volgens mij alleen maar door hier heelder discussies te voeren waar eenvoudigweg geen oplossing voor is, ipv foto's te gaan maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef k_man het volgende:
Zoals ik al eerder zie: het vaste kliekje hier heeft zo onderhand zelf een hele set ongeschreven regels bedacht waaraan een foto moet voldoen. Dat dat de pret bederft voor anderen doet niet terzake.![]()
Jij bent van het kliekje, jij bent modquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Wie is het vaste kliekje? En wat voor regels hanteren ze dan?
je blijft wel doorzeiken geloof ik he?, er is toch allang bediscussieerd dat het de volgende maand anders gaat qua stemmen en onderwerpen, waarom moet je dan telkens weer effe het opnieuw naar voren brengen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef k_man het volgende:
hoe gaat het anders met de onderwerpen dan? dat stemmen wist ik, maar de onderwerpen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef Re het volgende:
[..]
je blijft wel doorzeiken geloof ik he?, er is toch allang bediscussieerd dat het de volgende maand anders gaat qua stemmen en onderwerpen, waarom moet je dan telkens weer effe het opnieuw naar voren brengen?
Voor zover ik kan zien (en ik zit hier nog niet lang genoeg om tot het kliekje te behoren IMO) hanteert iedereen andere regels voor de beoordeling van foto's, dit is ook het geval bij dit onderwerp. Alleen doordat men niet duidelijk weet wat Bokeh is, is hier meer discussie over.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef k_man het volgende:
de onderwerpen werden toch weer gereset, alles mag toch weer nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe gaat het anders met de onderwerpen dan? dat stemmen wist ik, maar de onderwerpen?
als het dan eens ff portret wordt volgende maandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
de onderwerpen werden toch weer gereset, alles mag toch weer nu?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als het dan eens ff portret wordt volgende maandwe hebben genoeg materiaal
Degenen die op plaats 1, 2 en 3 eindigen bij de wedstrijd van deze maand mogen elk twee onderwerpen voorstellen voor komende maand. Daarover stemmen we dan met zijn allen, meeste stemmen gelden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:30 schreef mwvdlee het volgende:
Wie mogen de onderwerpen eigenlijk voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |