Hmm, moet het een persoon in leer zijn of mag je bijv. ook je lederen bankstel fotograferen?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef stil het volgende:
[..]
Leer, kunnen we al die andere onderwerpen wel in verwerken![]()
als het maar leer isquote:Op maandag 27 juni 2005 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, moet het een persoon in leer zijn of mag je bijv. ook je lederen bankstel fotograferen?![]()
Ik vind die andere onderwerpen een beetje dubieus, niet iedereen heeft namelijk de mogelijkheid dat soort onderwerpen te fotograferen.
Een koe of varken in de wei is ook leer toch?quote:
yupquote:Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef The_Frog het volgende:
Ik vond dit wel een mooi onderwerp. Dus toch maar weer eens meedoen. Op dit moment is er nauwelijks tijd om iets aan fotografie te doen. Maar de vakantietijd komt weer aan.![]()
Volgens mij valt deze foto onder het wedstrijd topic.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Leuk, nog een archieffoto.
Jij bepaalt weer in je eentje wat mag en niet mag?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Leuk, nog een archieffoto.
persoonlijk vind ik dit nogal een ongepaste opmerking, maarja jullie kunnen mijn achtergrond dan ook niet ruikenquote:
Mijn bedoeling was uiteraard niet om iemand te kwetsen. Het lijkt me wel een boeiend onderwerp om vast te leggen en je kan er alle kanten mee op, maar misschien is 'depressie' oid een beter idee. Met een dergelijk onderwerp zullen er ook weinig archieffoto's verschijnen, aangezien niet iedereen een dergelijke foto gemaakt heeft. En een bloemenfoto sluit niet aan bij het onderwerp gelukkig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dit nogal een ongepaste opmerking, maarja jullie kunnen mijn achtergrond dan ook niet ruiken
kreeg wel kippevel toen ik het las
Nee maar ik geef even aan dat ik het jammer vind. Doe er verder mee wat je wil.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jij bepaalt weer in je eentje wat mag en niet mag?
Ik snap het ook wel en ik neem het niemand kwalijk, het staat niet op mijn voorhoofd dat ik zoiets helaas heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was uiteraard niet om iemand te kwetsen. Het lijkt me wel een boeiend onderwerp om vast te leggen en je kan er alle kanten mee op, maar misschien is 'depressie' oid een beter idee. Met een dergelijk onderwerp zullen er ook weinig archieffoto's verschijnen, aangezien niet iedereen een dergelijke foto gemaakt heeft. En een bloemenfoto sluit niet aan bij het onderwerp gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |