abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:18:37 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29856577
haha idd

Die product chooser is erg lachen.
De kleding die eruit komt is totaal niet relevant vind ik zelf, maar met de boards, bindingen en schoenen kun je toch wel wat.
Het geeft een eerste indicatie welke kant je het op moet zoeken.
Helemaal precies is het niet, maar het is wel een stap in de goeie richting.

btw heeft iemand enig idee waarom die vraag over je favoriete kaas erin zit

Persoonlijk vind ik de Ronin Prep pant erg gaaf. Soort ripstof als snowboardbroek. Het is weer eens wat anders
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=192&shortMaterialNumber=B6268103

btw Ik kreeg de T6 of de Baron ES eruit als mogelijke boards. Was ook al de richting waarin ik het zat te zoeken. Ik ga maar eens naar snowworld om ff een keer te testen. Tenminste... als de spullen er zijn natuurlijk.
Heeft iemand een idee wanneer dat ongeveer is????
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 22 augustus 2005 @ 01:56:34 #227
71115 Rnej
I walk the line
pi_29858143
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:18 schreef Komakie het volgende:
haha idd

De kleding die eruit komt is totaal niet relevant vind ik zelf, maar met de boards, bindingen en schoenen kun je toch wel wat.

Persoonlijk vind ik de Ronin Prep pant erg gaaf. Soort ripstof als snowboardbroek. Het is weer eens wat anders
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=192&shortMaterialNumber=B6268103

btw Ik kreeg de T6 of de Baron ES eruit als mogelijke boards. Was ook al de richting waarin ik het zat te zoeken. Ik ga maar eens naar snowworld om ff een keer te testen. Tenminste... als de spullen er zijn natuurlijk.
jup, binnen nu en 2 weken
pi_29860933
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:18 schreef Komakie het volgende:
haha idd

Verwachting is binnen 2 weken.

Die broek is vet ja, ook die shaun white cargo pants is vet, is een denim broek en niet te duur.

Ik heb de chooser dus ook gebruikt en kwam op die jas uit.. en op welke manier ik ook koos ik kwam altijd op de dominant 159 uit
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:53:47 #229
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29861649
Hoe heet die plank waar ik op uit kwam?

Ik had dus eerst mijn cookies op Japans en snapte niks van die quiz. Vond de plaatjes wel aardig, vervolgens de cookies goed gezet om die plank terug te vinden, maar ik weet niet meer wat ik gekozen heb en vond hem met geen mogelijkheid meer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:03:30 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29864645
Ik kan hem nergens vinden....
misschien hebben ze verschillende grafix voor verschilende werelddelen ofzo

EDIT: bij nader inzien: gevonden!!!!

board is niet in europa te verkrijgen. Ze hebben in Japan een aantal boards die wij hier niet hebben. Wel vaag eigenlijk. het aanbod daar is veel groter dan in europa.

Het board wat jij uitgekozen hebt heet Burton ....5 http://www.burton.com/jp/gear/products.asp?productID=29
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 22 augustus 2005 @ 15:44:36 #231
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29866146
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:03 schreef Komakie het volgende:
Ik kan hem nergens vinden....
misschien hebben ze verschillende grafix voor verschilende werelddelen ofzo

EDIT: bij nader inzien: gevonden!!!!

board is niet in europa te verkrijgen. Ze hebben in Japan een aantal boards die wij hier niet hebben. Wel vaag eigenlijk. het aanbod daar is veel groter dan in europa.

Het board wat jij uitgekozen hebt heet Burton ....5 http://www.burton.com/jp/gear/products.asp?productID=29
Hmmm 70.000 yen
Dat is 500 euro....

Dan ben je wel de uber-bikkel.... Dan gaan alle burton-wannabees denken dat je een nepburton heb gekocht
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 22 augustus 2005 @ 16:00:47 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29866377
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 15:44 schreef XL het volgende:

[..]

Hmmm 70.000 yen
Dat is 500 euro....

Dan ben je wel de uber-bikkel.... Dan gaan alle burton-wannabees denken dat je een nepburton heb gekocht
Jij moet een freestyle board.....
  maandag 22 augustus 2005 @ 16:00:47 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29866378
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 15:44 schreef XL het volgende:

[..]

Hmmm 70.000 yen
Dat is 500 euro....

Jij met een freestyle board.....
  maandag 22 augustus 2005 @ 17:46:47 #234
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29867851
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jij met een freestyle board.....
Ik met een burton board

Maar, het is dus een freestyle? Ik heb er verder nog niks over gezien/gelezen.
pi_29868610
Harige bever @ antwerpen verwacht half september nieuwe 32 + rome shit
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:27:02 #236
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29869387
kutzaak vindt ik dat maar eigenlijk..
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:33:55 #237
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_29869489
even wat ingekocht:

Burton Air:

Burton Ruler:

Flow AMP5:

zonder roze btw

gelijk even mee indoor geweest het ging echt super. ben er echt super blij mee.
kan niet wachten tot dat het weer winter is
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:43:29 #238
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_29869648
Zo, ben ik ook weer Dacht eens even kijken of de wintersportkriiebels alweer toe hebben geslagen, blijkbaar wel dus

Heb dus ook die product chooser van Burton ff gebruikt, maar wat ik me nu afvroeg: wat moet ik bij skill invullen? ik heb 'Whole mountain' gekozen, ik doe gewoon alle pistes en carven ging aardig goed afgelopen winter. Off-piste heb ik nog nooit gedaan, zou eigenlijk afgelopen winter gekunt hebben als de sneeuw toen niet zo slecht geweest was Zwarte pistes ben ik niet tegengekomen afgelopen jaar trouwens, daar was de sneeuw ook te slecht voor, jaar ervoor wel maar toen was ík niet zo goed als afgelopen jaar

Plannen voor de winter: 2x een 10-daagse reis, hopelijk nog langer, en ik wil meer gaan oefenen op carven, en ik MOET gewoon een keer offpiste, dus ik zal wederom les gaan nemen.

Waar ik op uitkam: met skill 'whole mountain' kwam ik uit op de Custom met P1 carbons.. wel lekkere combi dacht ik zo Ik houd wel van Carbon (rara waar gaat mijn afstudeerproject over )
Life's like music, get the rhythm..
pi_29870255
Ik ben eigenlijk wel beetje over mijn carbon periode heen

Het gaat hard kapot en het is net iets te stijf voor mijn wensen.
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:46:31 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29870533
Carbon.... Het is heerlijk om op te boarden. Gaat alleen soms wat snel kapot idd.
Maar ligt er ook aan hoe je ermee om gaat

Ik gebruik mijn carbon bindingen nog voor mij poederboardje. Voor mijn andere board gebruik ik mijn Cartelbindingen
pi_29870607
mjah voor in de powder of strepen trekken maakt het niet uit met mijn C16's.

Maar ik vind ze niet fijn in het park. Ligt ook beetje aan de combinatie waarmee ik ze toen gebruikt @ board. All mountain boardje is ook nogal stijf.
Maar de hoge highback maakt je niet heel erg soepel.

Maar ik vind het matig dat de stukken er af vliegen als iemand met zijn lange latten er weer eens niet af kan blijven.
  maandag 22 augustus 2005 @ 21:01:29 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29870749
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:52 schreef Thermo het volgende:
mjah voor in de powder of strepen trekken maakt het niet uit met mijn C16's.

Maar ik vind ze niet fijn in het park. Ligt ook beetje aan de combinatie waarmee ik ze toen gebruikt @ board. All mountain boardje is ook nogal stijf.
Maar de hoge highback maakt je niet heel erg soepel.

Maar ik vind het matig dat de stukken er af vliegen als iemand met zijn lange latten er weer eens niet af kan blijven.
Nee in het park moet je ook geen all mountainboard hebben en een paar carbon bindingen
Die zijn juist voor de leukste dagen van het jaar (poeder)
pi_29871018
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee in het park moet je ook geen all mountainboard hebben en een paar carbon bindingen
Die zijn juist voor de leukste dagen van het jaar (poeder)
Ik weet het

Maar ik heb gemerkt dat je niet echt snel van gear wisselt op een dag.
Er waren ook weinig poeder dagen laatste jaar, en sinds ik alleen mijn C16's bij had.....
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:16:19 #244
71115 Rnej
I walk the line
pi_29871206
ik vind cartels voor allmountain werk best ok
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:28:12 #245
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_29871670
Tja, het park in zal ik sowieso niet zo snel doen.. Hooguit eens een sprongetje wagen. Van de berg af denderen vind ik gewoon heerlijk, off-piste lijkt me nog beter 8)
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:18:24 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29878631
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:21 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik weet het

Maar ik heb gemerkt dat je niet echt snel van gear wisselt op een dag.
Er waren ook weinig poeder dagen laatste jaar, en sinds ik alleen mijn C16's bij had.....
Nee op een dag wissel je niet zo snel van spullen. vooral niet omdat je dan meestal terug naar je hotel moet omdat je andere board daar staat.

Maar het is een kwestie van goed kijken. Als het een poeder dag is, pak ik mijn poeder board met Carbon bindingen en een flinke setback en ga ik de hele dag poeder rijden. Als het een een "normale" dag is, rij ik op me andere board met me Cartel bindingen. Meestal is de poeder dan toch niet zo heel erg diep en kan ik er ook prima door komen met me andere board.

Btw met cartel bindingen kun je ook prima all mountain rijden idd. ik doe zelf niet anders
pi_29878770
Ik heb een paar keer gehad dat er 's middags enorme mistbanken op kwamen zetten.

Visibility zero, allleen aanrij lijnen in het park waren allemaal mooi fel orange gespoten en de rails lagen ook duidelijk zichtbaar.

Dan vertoef ik graag een middag in het park
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:03:42 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29879382
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Thermo het volgende:
Ik heb een paar keer gehad dat er 's middags enorme mistbanken op kwamen zetten.

Visibility zero, allleen aanrij lijnen in het park waren allemaal mooi fel orange gespoten en de rails lagen ook duidelijk zichtbaar.

Dan vertoef ik graag een middag in het park
Ach ik heb nog nooit zulke erge mistbanken dat je niet langs de pistes door de poeder kunt rijden. Het leuke daarvan is dat niemand het doet omdat het zo mistig is, iedereen gaat in het park zitten

Als ik kan poeder rijden dan doe ik dat ook. Ik ken genoeg plekken in het gebied waar ik altijd kom waar je prima poeder kunt rijden als het een beetje mistig is. Zonder dat je ver van de piste bent ofzo. Bijvoorbeeld naast een sleeplift ofzo en dat je aan de andere kant van de sleeplift de piste hebt.

Als het echt zo mistig is dat je geen hand voor ogen ziet dan ga ik niet eens naar boven. Heeft totaal geen zin omdat je op de piste ook niets ziet en springen is dan ook niet echt chill.... vind ik dan
pi_29879819
Zoals gezegd.

Geen goeie poederdagen gezien afgelopen jaar

Meer steen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:50:43 #250
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29880447
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach ik heb nog nooit zulke erge mistbanken dat je niet langs de pistes door de poeder kunt rijden. Het leuke daarvan is dat niemand het doet omdat het zo mistig is, iedereen gaat in het park zitten

Als ik kan poeder rijden dan doe ik dat ook. Ik ken genoeg plekken in het gebied waar ik altijd kom waar je prima poeder kunt rijden als het een beetje mistig is. Zonder dat je ver van de piste bent ofzo. Bijvoorbeeld naast een sleeplift ofzo en dat je aan de andere kant van de sleeplift de piste hebt.

Als het echt zo mistig is dat je geen hand voor ogen ziet dan ga ik niet eens naar boven. Heeft totaal geen zin omdat je op de piste ook niets ziet en springen is dan ook niet echt chill.... vind ik dan
Nou moet ik ook zeggen dat ik het in Oostenrijk nooit half zo mistig meemaak als in Frankrijk. Maar in Frankrijk heb ik het wel degelijk zo mistig meegemaakt dat je blij was dat je pistemarkeringen kon zien, dan kun en ga je echt niet offpiste hoor. De gids nam ons 1 x mee bij dergelijk weer, maar toen moest iedereen een touw vasthouden om de route te bepalen en dat was vooral omdat we overvallen werden door die mistbank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')