Hm, rond die tijd begonnen ook de files daar. En ik geloof niet in toevalquote:
Heel veel van de FOTters komen met alleen een standaard camera. Laat je niet gek maken door de die-hards, ik loop zelf met een standaard-camera zonder extra's (of je moet batterijen en geheugen meetellen als extra). Er lopen ook mensen met "ouderwetse" film of dias. Je bent meer dan welkom!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:27 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zou ook wel eens wat meer willen oefenen. Ik kan dan wel veel meer opsteken van jullie. Ik neem aan dat jullie mij wel willen helpen met het maken van mooie composities enzo. Ik heb niet echt veel apperatuur zoals lenzen en filters.
En een eindje rijden voor een gezellige leerzame dag is geen probleem.
* Durft niet als model op te treden.*
Wel in je zwembroek dan hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
Volgens mij hoor ik er ook bij.....
Geen probleemquote:
leuk met z'n 3-tjesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef mizix het volgende:
InteresseZOmer is ook
Maar bikini vind ik iets minder
**Brings mum and sistah
Ik denk dat iedereen dat maar het beste voor zichzelf kan bepalen. En de gemiddelde fotograaf hier is best in staat om mensen zo voordelig mogelijk op de plaat te zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Toeps het volgende:
Ik ben dan toch meer voor de zomerjurkjes, grote hoeden en zonnenbrillen. Badpakken is wel heel bloot. En dat wordt al snel ranzig als je geen high-fashion lichaam hebt. Vind ik dan.
Dat is ook leukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Toeps het volgende:
Ik ben dan toch meer voor de zomerjurkjes, grote hoeden en zonnenbrillen. Badpakken is wel heel bloot. En dat wordt al snel ranzig als je geen high-fashion lichaam hebt. Vind ik dan.
? hoe kun je met 2 wagens komen? neem je er 1 mee op sleeptouw?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat maar het beste voor zichzelf kan bepalen. En de gemiddelde fotograaf hier is best in staat om mensen zo voordelig mogelijk op de plaat te zetten.
Overigens is er een goede kans dat ik met twee auto's moet. De tweeling heeft toegezegd te willen komen, evenals het meisje dat ze vorige keer heeft gebracht. Vrouw wil ook mee. Leonie heb ik nog niet gesproken, maar die heeft al eerder gezegd nog wel een keer te willen. Dus met wat goede wil heb ik 5 modellen!![]()
gaan we dit dan toch wel redden?quote:
da's nog een uitdaging inderdaad....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:09 schreef whitebully het volgende:
[..]
? hoe kun je met 2 wagens komen? neem je er 1 mee op sleeptouw?
ik heb er ook wel 3 die wel willenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat maar het beste voor zichzelf kan bepalen. En de gemiddelde fotograaf hier is best in staat om mensen zo voordelig mogelijk op de plaat te zetten.
Overigens is er een goede kans dat ik met twee auto's moet. De tweeling heeft toegezegd te willen komen, evenals het meisje dat ze vorige keer heeft gebracht. Vrouw wil ook mee. Leonie heb ik nog niet gesproken, maar die heeft al eerder gezegd nog wel een keer te willen. Dus met wat goede wil heb ik 5 modellen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |