Ah ook zo'n plekje op je voorhoofd van al die gierijzeren hanglampjes bij iedereen in de gang?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
T klinkt als een enorme kutsmoes, maar ik weet t niet precies. Behoorlijk langer dan 2m, dat weet ik wel.
15-06 betaald: P de Hoog, onder vermelding van.. nee, dat mag je zelf bekijkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij ligt er ook nog wat van jou hier in Delft bij het postkantoor hoor
Titanium bepantsering inmiddels. En eencollision warning in mijn riem om al die kleintjes buiten mijn gezichtsveld te detecteren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ah ook zo'n plekje op je voorhoofd van al die gierijzeren hanglampjes bij iedereen in de gang?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Titanium bepantsering inmiddels. En eencollision warning in mijn riem om al die kleintjes buiten mijn gezichtsveld te detecteren.
de mijne is 1.91quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
OK doe ik het anders: Vertel me nu je lengte, dit is een order!![]()
Ah dat win ikquote:
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef RonaldV het volgende:
Zelfs als ik geen model ben wordt ik gefotografeerd. Als jij regelt dat ik met 10 schaarsgeklede dames aan weerszijden op de foto ga, dan wil ik best model spelen
Die dames moeten dan niet van het kaliber Erica Terpstra zijn
onder vermelding van "aanbetaling voor mijn ferrari"quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
15-06 betaald: P de Hoog, onder vermelding van.. nee, dat mag je zelf bekijken
van de rabo
Voor het erica terpstra deel?quote:
Nee hoor, ik win, want ik ben korterquote:
Neuh....vooral rond..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Together-Alone het volgende:
En met ''het kaliber Erica Terpstra'' worden ''brede'' vrouwen bedoeld?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
onder vermelding van "aanbetaling voor mijn ferrari"Je bent mijn held Shark
![]()
![]()
ligt eraan wat voor materiaal er voorhanden isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |