Vertel...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:07 schreef BfEdjah het volgende:
ik weet nog een goekopere maniermaar dan moet je wel drie man regelen
![]()
[Off-Topic]
ja effkes veranderen maar die uploader werkt niet en ik heb hem al geupload maar krijg hem er op 1 of andere manier niet goed![]()
Wat voor Videokaart heb je?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:43 schreef SuperUli het volgende:
De hele tijd na de intro bij het ingame-menu, crasht het spel gewoon keihard, en krijg ik een VPU Recover fout ofzo...en ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen. Is dan gewoon je videokaart te slecht?
Wordt zo te off-topic...mail je probleem maar naar morpheus2002@fok.nl, dan kan ik kijken of ik je kan helpenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef BfEdjah het volgende:
ja gedaan en dan welke link staan er stuk of 5(ik weet veel van pcs maar die forum troep)
www.inkoopacties.net, ontmoet drie mensen op het forum die hetzelfde spel willen hebben.quote:
Nou ik heb het af en toe met een gloednieuwe videokaart en computer,en geen beroerde ookquote:Op maandag 20 juni 2005 16:43 schreef SuperUli het volgende:
De hele tijd na de intro bij het ingame-menu, crasht het spel gewoon keihard, en krijg ik een VPU Recover fout ofzo...en ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen. Is dan gewoon je videokaart te slecht?
ik weet niet hoor, maar ik had het over de brakke serverlist ingame. Dat jij baalt dat je niet net als ik nu al op Official EA ranked servers speelt, kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Pecker het volgende:
[..]
Tja, als ie niet eens 4 dagen kan wachten en denkt glorieus in te kunnen loggen......tja sorry hoor..... Dat zijn de nadelen van leechen zeggen we maar! En terecht.... Noem me maar een huillie, ik speel m over 4 dagen zonder problemen online!
Valt me mee dat ie valt te spelen zonder "geldige" serial, was iig bij bf1942 niet t geval. Althans dat leek zo op lannetjes want ik had t gelijk in huis gehaaldquote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar ik had het over de brakke serverlist ingame. Dat jij baalt dat je niet net als ik nu al op Official EA ranked servers speelt, kan ik ook niks aan doen
Ja er is ook een single player beschikbaarquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef mordradead het volgende:
is de demo ook offline te spelen? heb atm nog geen internet op m'n pc... vid kaart is een x600xt
Hoe kom jij al aan de volledige versie dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Steeven het volgende:
[[url=http://img161.echo.cx/img161/831/fok9dj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb al twee medailles verdiend, rank is 1911e
Hier een van de medailles: [[url=http://img78.echo.cx/img78/8413/medal9tc.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ja, ik heb de legale versie.
Kijk is boven het eerste screenshot naar ze naam en wat erachter staatquote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef jacco het volgende:
[..]
Hoe kom jij al aan de volledige versie dan?
Dat verklaart een hoop iddquote:Op maandag 20 juni 2005 22:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kijk is boven het eerste screenshot naar ze naam en wat erachter staat [afbeelding]
Klote kerel, BF2 vraagt vooral veel van je RAM geheugen, maar volgens mij moet het wel goed te draaien zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Vette screenshots zeg. Maar loopt denk ik toch niet op mijn PC dat liep boilingpoint al niet. Ik heb trouwens AMD 2400 +, 256 MB dual RAM, Ati Radeon 9800 XL Pro.
Geheugen red je niet denk ik,upgraden dus en ga dan gelijk naar 1024,quote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Vette screenshots zeg. Maar loopt denk ik toch niet op mijn PC dat liep boilingpoint al niet. Ik heb trouwens AMD 2400 +, 256 MB dual RAM, Ati Radeon 9800 XL Pro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |