Dan heb je geen vingers over om te schietenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef BMH het volgende:
ja gewoon met je keyboard. W= gas geven, A & D is tilten.. Pijltjes is de richting. Dus als je rechts wil moet je je plane met D tiltenen dan rechtse pijltje indrukken.
Squads zijn echt retechill; squad members zijn groen op de radar, dus makkelijk te herkennen. Je kan spawnen bij je teammembers, als die bijvoorbeeld in een tank zit spawn je als gunner op die tank.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:44 schreef speknek het volgende:
Wat is er eigenlijk zoveel anders dan het met teamsay te doen?
Ik snap het hele nut van die squads en commanders niet zo.
Dan blaas je m toch op.. Als Special ops 3 van die pakketjes erop en boemquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef BfEdjah het volgende:
klopt niet helemaal wat je zegt je kan niet bij alle squad members spawnen was het maar mogelijk, dit is alleen mogelijk bij de squad leader, verder met die attilerie die mag wel weg ja dat is helemaal niks aanmaar verder is het een zeer vet spel
![]()
![]()
nee hoor werkt heel goed.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:52 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Dan heb je geen vingers over om te schieten
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef gieling het volgende:
iemand nog tips voor servers om op te connecten?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:57 schreef HassieBassie het volgende:
Jolt server 213.208.119.139 port 16565 . Lage ping en 64 spelers.
als ze dat nou ff instellen bij die van de post boven jequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:46 schreef HassieBassie het volgende:
Heeft iemand nog een IP van een server die nog geen timelimit heeft? 10 minuten is veel te kort om er lekker in te komen
Alleen maar Fokkers? Das geen uitdaging manquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:48 schreef jacco het volgende:
[..]
als ze dat nou ff instellen bij die van de post boven jedan hebben we een goede. En met waarschijlijk alleen maar Fokkers.
Hahaha kom maar opquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alleen maar Fokkers? Das geen uitdaging man![]()
Ah tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef ursel het volgende:
Heb hem even offline moeten halen ivm het leveren van een test-server...
Server begint vol te geraken, nieuwe is gelukkig al onderweg.. Zal zodra er ruimte is hier af en toe melden wanneer die draait en eventueel alleen een fok server reserveren met lange tijd..
En als ie dan ook nog es zonder timelitit is kom ik er wonenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef speknek het volgende:
Een (tijdelijk) fokserver zou echt geweldig zijn.
Het is een demoquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef BfEdjah het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat we van EA niet meer zonder timelimit mogen spelen en geen extra wapens mogen invoeren...IK VIND HET SPEL ZEER COOL MAAR DIE EA HOU EVEN OPDIE GASTEN ZIJN ZWAAR GESTOORD VOLGENS MIJ
![]()
doe eens normaal, ze hebben volkomen het recht om dit te doen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef BfEdjah het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat we van EA niet meer zonder timelimit mogen spelen en geen extra wapens mogen invoeren...IK VIND HET SPEL ZEER COOL MAAR DIE EA HOU EVEN OPDIE GASTEN ZIJN ZWAAR GESTOORD VOLGENS MIJ
![]()
jezus man, wat is dit? De TMF-stelling van de dag ofzo? Ben al lang blij dat die mannen zoiets afleveren als BF ( 2 )quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef BfEdjah het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat we van EA niet meer zonder timelimit mogen spelen en geen extra wapens mogen invoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |