quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef berenboot het volgende:
Ik schaam me ook kapot voor lompe Nederlandse toeristen. Daarom zal je mij ook nooit zien in een Salou of een ander dodelijk teringoord.
quote:
HTL #41 - 't is net nasiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef kroegtijger het volgende:verschrikkelijk.
Om een of andere manier moet ik ook meteen denken aan de reclame die basiq-air had....die nederlander die zn paella zit te prakken... "t is eigenlijk gewoon een soort nasi"
Ik word door mijn bleekheid en haarloosheid altijd aangezien voor Russin en krijg dientengevolge de nodige interessante walgelijke voorstellen te verwerken, tot afschuw van mijn harige kerel ( "Ze is geen Rus! Ze is geen Rus!")quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Behalve de lengte herken je ze vaak ook aan hun witte doch haarloze lichamen, Britten zijn bv (dankzij de Romeinen?) een stuk hariger.![]()
Mij ziet men altijd aan voor een Arabier ofzo![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik word door mijn bleekheid en haarloosheid altijd aangezien voor Russin en krijg dientengevolge de nodige interessante walgelijke voorstellen te verwerken, tot afschuw van mijn harige kerel ( "Ze is geen Rus! Ze is geen Rus!")![]()
Ook van Youp, maar dan op de wintersport....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef fratsman het volgende:
Het doet me denken aan een stukje van Youp van 't Hek.
"En dan liep er een iets te dikke man voorbij met een strakke zwembroek, en witte sokken in van die Speedo-badslippers en dan riepen wij Hé Hollander!!!"
"Hoe weet jij dat?!?"
Gebookmarkt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:59 schreef HarigeKerel het volgende:
Je zou bijna lid worden![]()
http://www.admovement.tk/
Maar het allergrappigst vind ik, dat er (onbedoeld) een grote kern van waarheid in zit: nasi en paella zijn beiden eenpansgerechten gemaakt van kliekjes (restjes vlees, rijst en groenten).quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef kroegtijger het volgende:
[..]verschrikkelijk.
Om een of andere manier moet ik ook meteen denken aan de reclame die basiq-air had....die nederlander die zn paella zit te prakken... "t is eigenlijk gewoon een soort nasi"
Dat is inderdaad behoorlijk dom, want ik denk dat toch zeker wel 80% van de Nederlanders kan ontrafelen wat encore des hollandais betekent.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:41 schreef David het volgende:
Iedereen irriteert zich wel aan Nederlandse toeristen.
Ik kwam (als Belg) vorig jaar in een restaurant, en het eerste wat de dienster luidop zei (er van uit gaande dat ik, zoals de modale Nederlander, geen Frans versta) was: "encore des hollandais" (nog hollanders/nederlanders).
Dit is natuurlijk een grove fout van die dienster maar het is wel een teken aan de wand. Vanaf het moment dat twee of meer Nederlanders zich samenvoegen in het buitenland lijken ze er wel een sport van te maken te zeuren over de lokale gewoontes, het eten en de inwoners. Ook andere nationaliteiten zijn direct uit de boze (Belgen zijn dom, Duitsers zijn nazi's, en Fransen zijn chauvinistisch (-> van de pot en de ketel gesproken)).
Wat een horror verhalen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:28 schreef Frederic het volgende:
Kijk eens hoe buitenlanders over NL denken:
http://www.expatica.com/source/forum_thread.asp?channel_id=1&thread_id=24455
Vooral niet stoppen met lezen![]()
![]()
Nee, veel Nederlanders lijkt het inderdaad geen bal te interesseren hoe ze op een ander overkomen. Als dat wel zo was zouden ze zich vast een stuk fatsoenlijker gedragen op vakantie...quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef PLAE@ het volgende:
Vinden wij interessant wat Fransen denken?![]()
Een jaar of vijfentwintig geleden zag je niet anders: Italianen hadden toen twee afstanden om een gesprek over te voeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef merdeka het volgende:
...en komen veel te dicht tegen je aan staan als ze met je praten. En als je er iets van zegt zijn ze zwáár beledigd.
Hoezo? Komen er ook hele volksstammen Fransen in Nederland vakantie vieren die weigeren Nederlands te spreken?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, pot-ketel-pikzwart. Fransen die Nederlanders verwijten dat hun Frans slecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |