abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28048702
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

OMG ja Armenen noemen de Russen veelal barbaren, Nederlanders herkennen ze niet
Russen staan wel als meer bekend in de niet-Russische deelrepublieken
Dat ze ongegeneerd op straat staan te neuken e.d.

De naam Natasha staat vaak synoniem voor "hoer" in de republieken.
Mop:

Zit een Russische kleuter te speul'n in een zandbak. Komt er een man bijzitten.
Hij zo: Dag lief kind. Hoe heet je?
Kleuter: Natasha!
Hij: Wat? Zo jong en dan al een Natasha!?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28049492
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 09:34 schreef Individual het volgende:
Bron: BBC
[..]

Veel mensen hebben zo'n hekel aan Amerikanen, maar dat vind ik vrij kortzichtig. Natuurlijk heb je die fel-gekleurde-bermuda-lawaaiige-amerikanen, maar het lijkt dat daarop word geconcentreerd.
Amerikanen zijn juist vrij vriendelijk en beleefd imo, zo ook de Ieren, dat die erbij staan verbaast me dan ook erg.
  zondag 19 juni 2005 @ 10:10:17 #103
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28058270
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:05 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Hoe deed ie dat dan? (ophangen, verstikking, drugs..?) Beetje asociaal om in een hostel jezelf om te leggen....
O-mijn-god!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 19 juni 2005 @ 10:38:04 #104
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_28058673
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:05 schreef Solitarias het volgende:
Hoe deed ie dat dan? (ophangen, verstikking, drugs..?) Beetje asociaal om in een hostel jezelf om te leggen....
pi_28059807
Nouja, ik heb wel gehoord dat het gebeurt hoor, de hand aan jezelf slaan in de letterlijke zin.

De dag dat ik vertrok uit Praag was er een Amerikaan die zijn polsen doorsneed in de gang van het hostel. Kun je voorstellen als hostel-eigenaar wat een gedonder dat oplevert?!

Verder kom je in Oost-Europa waar ik vaker ben geweest niet echt veel Nederlanders tegen van het vervelendere type. Wel zijn ze, in de -engels als voertaal colonie- altijd heel snel te herkennen door het prachtige Engels. Aanspreekoptie:: [NL] He Hollander, ook hier?! [/NL]
pi_28062488
Litman, ga je ons nog vertellen hoe je die jood israeli deruit flikkerde?
deze account is gehacked door GreyHatHacks
  zondag 19 juni 2005 @ 14:25:06 #107
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28063089
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:54 schreef EnderOnline het volgende:
Litman, ga je ons nog vertellen hoe je die jood israeli deruit flikkerde?

Waaaiittinggg!
Vampire Romance O+
pi_28067112
Leuk hè, dat iedereen wel van die asociale landgenoten heeft meegemaakt, maar niemand ooit zelf over de schreef gaat...
  maandag 20 juni 2005 @ 09:21:00 #109
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28080831
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:

Jaaaa, Nu-yawkers...Ik heb het over engelstalige mensen zoals bijvoorbeeld Ghanezen, die de beleefdheid zelve zijn. Of Amerikaanse gezinnetjes. Doorsnee-angelsaksische mensen, niet dat tuig uit die appel
Thanks, ik zal het doorgeven
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28081253
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef k_man het volgende:
Leuk hè, dat iedereen wel van die asociale landgenoten heeft meegemaakt, maar niemand ooit zelf over de schreef gaat...
Nou, nee. Ik blijf altijd beleefd tegen andere mensen, ook in het buitenland. Ik neem mijn hond niet mee op vakantie, neem geen pindakaas mee ook. Ik zuip ook daar niet teveel, laat staan dat volkomen vreemden in hun reet ga staan grijpen of door gebedsplaatsen heengil.
Wou jij nog iets met ons delen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 20 juni 2005 @ 10:24:24 #111
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_28082071
Ik vind de Engelsen het ergst op vakantie. Die lui zijn idd gewoon merendeels van de vakantie dronken en dus luidruchtig. Ze denken dan ook nog dat ze het helemaal zijn met hun lelijke bierbuiken en verbrande koppen en dan Inguland inguland inguland zingen..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  maandag 20 juni 2005 @ 12:57:40 #112
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_28086452
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:58 schreef hmmmmmmmmm het volgende:

[..]

Amerikanen zijn juist vrij vriendelijk en beleefd imo, zo ook de Ieren, dat die erbij staan verbaast me dan ook erg.
In Engeland hebben Ieren een vrij slechte reputatie. Ze worden vaak neergezet als dommige, lompe, zuipende heethoofden. De term 'Crazy Irishman' is dan ook een gevleugelde uitdrukking in Engeland.

Dat mensen die het meest op elkaar lijken, vaak de grootste meningsverschillen hebben, is nog niet echt doorgedrongen tot de Engelsen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Litman op 20-06-2005 13:03:34 ]
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_28086511
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:57 schreef Litman het volgende:

[..]

In Engeland hebben Ieren een vrij slechte reputatie. Ze worden vaak neergezet als dommige, lompe, zuipende, heethoofden. De term 'Crazy Irishman' is dan ook een gevleugelde uitdrukking in Engeland.

Dat mensen die het meest op elkaar lijken, vaak de grootste meningverschillen hebben, is nog niet echt doorgedrongen tot de Engelsen...

Je bedoelt zoals de Nederlanders en Duitsers?
Life is a bitch
  maandag 20 juni 2005 @ 13:29:20 #114
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28087349
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef Gstyles het volgende:
Ik vind de Engelsen het ergst op vakantie. Die lui zijn idd gewoon merendeels van de vakantie dronken en dus luidruchtig. Ze denken dan ook nog dat ze het helemaal zijn met hun lelijke bierbuiken en verbrande koppen en dan Inguland inguland inguland zingen..
Of kreten als "Never surrender tot the IRA" op Mallorca al schuimbekkende van woede op een plein
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28092118
Het meest irritante vind ik nog die paupers die een reis naar een all in resort boeken in Turkije en zich dan gaan ergeren aan Nederlanders. Wat een stel paupermongolen zeg.

Nederlanders vallen wel mee op zich. Polen, Russen, Chinezen en vooral Koreanen zijn echt een heel stuk vervelender.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28093564
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het meest irritante vind ik nog die paupers die een reis naar een all in resort boeken in Turkije en zich dan gaan ergeren aan Nederlanders. Wat een stel paupermongolen zeg.

Nederlanders vallen wel mee op zich. Polen, Russen, Chinezen en vooral Koreanen zijn echt een heel stuk vervelender.
Koreanen? Nooit last mee gehad eik. Beetje chagrijnig ivm de Jappies, maar verder wel ok hoor!
pi_28095414
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, nee. Ik blijf altijd beleefd tegen andere mensen, ook in het buitenland. Ik neem mijn hond niet mee op vakantie, neem geen pindakaas mee ook. Ik zuip ook daar niet teveel, laat staan dat volkomen vreemden in hun reet ga staan grijpen of door gebedsplaatsen heengil.
Wou jij nog iets met ons delen?
Neuh. Ik vond het alleen frappant dat kennelijk alleen de keurige reizigers zich op Fok begeven. Of... hebben de aso's het van zichzelf niet door?
  maandag 20 juni 2005 @ 17:52:44 #118
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_28095443
Zouden alleen Nederlanders klappen als een charter uit Spanje of Turkijke weer geland is op schiphol ??
pi_28095519
Nee, in sommige landen is dat de gewoonte.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:56:19 #120
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28095541
Peruanen klappen ook.
Maar meestal niet op Schiphol inderdaad.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28095583
Russen ook, meen ik me te herinneren.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 01:25:22 #122
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_28107014
Als proffesional in de reisbranche (Mexico) heb ik de volgende ervaringen:

Nederlanders: willen graag veel en goedkoop reizen, maar doen dan ook niet moeilijk als er een keer iets fout gaat of een hotel wat minder is. Eigenlijk gewoon prima touristen.

Duitsers: Zijn graag bereid meer te betalen, maar het moet dan ook perfect. Fair volk eigenlijk. Maar als er een keer iets fout gaat is het wel meteen dokken: willen meteen geld terug.

Denen: Droom toeristen. Bereid goed te betalen, en ook nog flexibel. Veranderen hun plannen wel erg vaak, je moet zelf dus ook flexibel zijn (en meteen een beetje exta rekenen voor het extra werk dat je aan ze gaat hebben).

Engelsen: Zitten een beetje tussen Denen en Naderlandsers in. Prima volk eigenlijk. Mijn mooiste ervaring met een Engelsman: na een rampzalig verlopen luxueuze vakantie (3 van de 7 hotels overboekt, transfers die niet op kwamen dagen, excursies die niet geboekt waren) kreeg ik van hem een persoonlijk bedank mailtje want 'without your help, things could have been much worse'. Om te zoenen die gast.

Spanjaarden: wat een drama. Alles moet goedkoop, moet perfect zijn, ze wijzigen dan alles 2 dagen voor aankomst en snappen niet dat dat in hoogseizoen dan wel eens lastig kan zijn. En ze hebben totaal geen idee wat 'fooi' is. Ook niet in bestemmingen waar dat gewoon hoort.

Belgen: om mee te werken een drama. Alles moet nl. twee talig, maar vervolgens menen beide taalgroepen dat de anderen meer aandacht krijgen van de gids. En stronteigenwijs.

Italianen en Fransen: werken we bij voorbaat al niet mee. Absoluut tuig, niet alleen de touristen zelf maar ook (vooral) de operators.

De reeds veelgenoemde Israeliers: ik ken ze alleen uit persoonlijke ervaringen, want we werken niet met ze maar.... wat een kutvolk heb je daar bij lopen. Laatst in Peru stond ik met mijn vrouw een rugzak uit te zoeken, de laatste van dat type in de winkel. Komt zo'n lul aanlopen die hem gewoon half van mijn vrouw aftrekt 'die koop ik'. Denk het niet dus, maar zoiets geloof je toch niet eens???? Gelukig dacht de verkoopster er ook zo over en stuurde hem dus netjes de boom in, maar mijn afdingmogelijkheden waren dus wel meteen verdwenen
pi_28107169
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:41 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Hoe kleiner het landje, hoe groter het ego
Ook andersom hoe groter het macht, hoe groter het ego.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:54:24 #124
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_28109905
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Neuh. Ik vond het alleen frappant dat kennelijk alleen de keurige reizigers zich op Fok begeven. Of... hebben de aso's het van zichzelf niet door?
Ik denk, dat een (groot) aantal mensen in dit topic zichzelf ook wel eens misdragen heeft (wie heeft dat nooit?), en ik zie het dan ook een beetje als een feest der herkenning.

Aan een aantal zaken die hier voorbijkomen heb ik me zelf ook wel eens beschuldigd, sterker nog, daar maak ik me nog steeds schuldig aan!

'It takes one, to know one' zeg maar.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:19:11 #125
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28110416
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 01:25 schreef Casey het volgende:
Belgen: om mee te werken een drama. Alles moet nl. twee talig, maar vervolgens menen beide taalgroepen dat de anderen meer aandacht krijgen van de gids. En stronteigenwijs.

Italianen en Fransen: werken we bij voorbaat al niet mee. Absoluut tuig, niet alleen de touristen zelf maar ook (vooral) de operators.

Misschien moet Vogue ook maar eens een stukje schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')