Russen staan wel als meer bekend in de niet-Russische deelrepubliekenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
OMG ja Armenen noemen de Russen veelal barbaren, Nederlanders herkennen ze niet![]()
Amerikanen zijn juist vrij vriendelijk en beleefd imo, zo ook de Ieren, dat die erbij staan verbaast me dan ook erg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:34 schreef Individual het volgende:
Bron: BBC
[..]
Veel mensen hebben zo'n hekel aan Amerikanen, maar dat vind ik vrij kortzichtig. Natuurlijk heb je die fel-gekleurde-bermuda-lawaaiige-amerikanen, maar het lijkt dat daarop word geconcentreerd.
O-mijn-god!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:05 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hoe deed ie dat dan? (ophangen, verstikking, drugs..?) Beetje asociaal om in een hostel jezelf om te leggen....![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:05 schreef Solitarias het volgende:
Hoe deed ie dat dan? (ophangen, verstikking, drugs..?) Beetje asociaal om in een hostel jezelf om te leggen....![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:54 schreef EnderOnline het volgende:
Litman, ga je ons nog vertellen hoe je die jood israeli deruit flikkerde?
Thanks, ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaaaa, Nu-yawkers...Ik heb het over engelstalige mensen zoals bijvoorbeeld Ghanezen, die de beleefdheid zelve zijn. Of Amerikaanse gezinnetjes. Doorsnee-angelsaksische mensen, niet dat tuig uit die appel
Nou, nee. Ik blijf altijd beleefd tegen andere mensen, ook in het buitenland. Ik neem mijn hond niet mee op vakantie, neem geen pindakaas mee ook. Ik zuip ook daar niet teveel, laat staan dat volkomen vreemden in hun reet ga staan grijpen of door gebedsplaatsen heengil.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef k_man het volgende:
Leuk hè, dat iedereen wel van die asociale landgenoten heeft meegemaakt, maar niemand ooit zelf over de schreef gaat...
In Engeland hebben Ieren een vrij slechte reputatie. Ze worden vaak neergezet als dommige, lompe, zuipende heethoofden. De term 'Crazy Irishman' is dan ook een gevleugelde uitdrukking in Engeland.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:58 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Amerikanen zijn juist vrij vriendelijk en beleefd imo, zo ook de Ieren, dat die erbij staan verbaast me dan ook erg.
Je bedoelt zoals de Nederlanders en Duitsers?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:57 schreef Litman het volgende:
[..]
In Engeland hebben Ieren een vrij slechte reputatie. Ze worden vaak neergezet als dommige, lompe, zuipende, heethoofden. De term 'Crazy Irishman' is dan ook een gevleugelde uitdrukking in Engeland.
Dat mensen die het meest op elkaar lijken, vaak de grootste meningverschillen hebben, is nog niet echt doorgedrongen tot de Engelsen...
Of kreten als "Never surrender tot the IRA" op Mallorca al schuimbekkende van woede op een pleinquote:Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef Gstyles het volgende:
Ik vind de Engelsen het ergst op vakantie. Die lui zijn idd gewoon merendeels van de vakantie dronken en dus luidruchtig. Ze denken dan ook nog dat ze het helemaal zijn met hun lelijke bierbuiken en verbrande koppen en dan Inguland inguland inguland zingen..
Koreanen? Nooit last mee gehad eik. Beetje chagrijnig ivm de Jappies, maar verder wel ok hoor!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het meest irritante vind ik nog die paupers die een reis naar een all in resort boeken in Turkije en zich dan gaan ergeren aan Nederlanders. Wat een stel paupermongolen zeg.
Nederlanders vallen wel mee op zich. Polen, Russen, Chinezen en vooral Koreanen zijn echt een heel stuk vervelender.
Neuh. Ik vond het alleen frappant dat kennelijk alleen de keurige reizigers zich op Fok begeven. Of... hebben de aso's het van zichzelf niet door?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik blijf altijd beleefd tegen andere mensen, ook in het buitenland. Ik neem mijn hond niet mee op vakantie, neem geen pindakaas mee ook. Ik zuip ook daar niet teveel, laat staan dat volkomen vreemden in hun reet ga staan grijpen of door gebedsplaatsen heengil.
Wou jij nog iets met ons delen?
Ook andersom hoe groter het macht, hoe groter het ego.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:41 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Hoe kleiner het landje, hoe groter het ego![]()
Ik denk, dat een (groot) aantal mensen in dit topic zichzelf ook wel eens misdragen heeft (wie heeft dat nooit?), en ik zie het dan ook een beetje als een feest der herkenning.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Neuh. Ik vond het alleen frappant dat kennelijk alleen de keurige reizigers zich op Fok begeven. Of... hebben de aso's het van zichzelf niet door?![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:25 schreef Casey het volgende:
Belgen: om mee te werken een drama. Alles moet nl. twee talig, maar vervolgens menen beide taalgroepen dat de anderen meer aandacht krijgen van de gids. En stronteigenwijs.
Italianen en Fransen: werken we bij voorbaat al niet mee. Absoluut tuig, niet alleen de touristen zelf maar ook (vooral) de operators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |