vriendinnie:
Das inderdaad een goeie tip, ik hoorde al van iemand anders al dat een 'trouwring' wonderen doet qua respect afdwingen bij die vervelende mannetjes. En gewoon over "wife" praten en niet "girlfriend".
Dat haar kleuren was een tip van iemand maar ik denk dat het niet echt de moeite waard is om te doen.
paperclipjes:
quote:
Spooky1234, waarom ga jij naar Egypte jongen...
Omdat ik in Egypte nog niet geweest ben, omdat ik duiken erg leuk vind en weet dat rode zee een van de mooiste duikplekken is ter wereld, omdat ik enige overgebleven wonder of the world wil zien en erg geinteresseerd ben in rijke historie van Egypte, omdat het lekker warm en heel goedkoop is.
quote:
Je hoort zo veel "negatieve" verhalen. En zoekt hier om de een of andere reden een bevestiging.
Ik lees veel negatieve verhalen en veel gezeik en gejank van mensen op internet en ik vraag me vooral af wat die mensen mankeert omdat ik me juist niet kan voorstellen dat het zo erg is als sommigen het stellen.
quote:
Je bent bang dat je te veel betaalt, je bent bang voor "ongeweste" aandacht voor je vriendin, je bent bang voor opdringerige verkopers.
Ik ben dar niet bang voor.. bang is een groot woord, ik ben benieuwd hoe het daarmee zit. Even voor de duidelijkheid ik ben wel vaker in 3e wereld land op vakantie geweest en ik ben echt geen mietje of onervaren sukkel.
En mijn vriendin is ook wel wat gewend, ze wordt bijna dagelijks nagefloten op straat en ze is echt wel wat gewend als het komt tot overdreven aandacht en opdringerige gastjes..het is alleen vervelend als je constant alleen bezig bent gasten van haar af te duwen maar ik ga er van uit dat het echt zal meevallen.
Wat betreft opdringerige verkopers, ik ben geen sukkel die geen nee durft te zeggen of die nooit opdringerige verkopers meegemaakt heeft maar ik vraag me gewoon af wat er klopt van al dat geklaag van de mensen op vakantiewijzer.. zijn ze echt lompe aanstellers of is het echt zo erg dat je met een knuppel je weg vrij moet maken van je hotel naar een taxi.
quote:
Ga dan lekker naar Hintergarten.
Wo ist das?
quote:
Anyway, doe niet zo bang, en geniet gewoon van je vakantie. Dan zul je het nog behoorlijk leuk gaan hebben daar.
Ik weet bijna zeker dat ik het erg leuk zal hebben daar, ik heb inmiddels zoveel info over verzameld dat ik bijna zeker kan stellen dat het heel leuk zal worden.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!