Wanneer ga je en waar verblijf je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:11 schreef moon1702 het volgende:
Ik kom even melden dat ik nu dus toch naar Hurghada ga ... En nu zal het niet meer veranderen want we hebben gisteren geboekt. We gaan voor 10 dagen en nu maar hopen dat het daar een beetje meevalt. groetjes
Is daar iets aan te doen? Ik heb eigenlijk ook geen zin om de hele tijd met een des-infecterend middel rond te lopenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:54 schreef Paperclipjes het volgende:
Vooral het geld is niet schoon....
Als het resort maar schoon isquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:38 schreef EmPulSe het volgende:
Schoon zou ik de omgeving van Hurghada niet willen noemen.
Ik vertrek om 5 juli en kom terug 15 juli, 10 dagen dus in het sand beach hotel, half pensionquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:24 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Wanneer ga je en waar verblijf je?
k vertrek ook op 5 juli. Zeker ook met Transvertragia?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:08 schreef moon1702 het volgende:
[..]
Ik vertrek om 5 juli en kom terug 15 juli, 10 dagen dus in het sand beach hotel, half pension
hmmm.. kan ik nog omboekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef moon1702 het volgende:
Dan zullen wij op tzelfde vliegtuig zitten vermoed ik![]()
Dat is nieuw dan, dat Martini naar Hurghada vliegt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:39 schreef Gunner het volgende:
Ik heb mijn reispapieren binnen gekregen, en ik zie dat ik met Martinair vlieg (heen en terug). Het transavia verhaal heb ik opgemaakt vanaf schiphol.nl. Daar zie ik geen vluchten van martinair.
Het maakt me geen bal uit. Ik zie het wel op schiphol.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:54 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Dat is nieuw dan, dat Martini naar Hurghada vliegt.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:48 schreef Gunner het volgende:
KAn je ook een beetje fatsoenlijk water sporten in Hurghada? Jetski / waterscooters etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |