meer kan ik hier ook niet op verzinnenquote:
Dan zijn de volgende keer je verstandskiezen wel aan de beurt. Ik denk dat je tandarts het nu extra scheef laat groeien zodat hij over een jaar meer geld kan vangen voor de behandeling.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Vampess het volgende:
Ik ben er erg blij mee, ben niet zo'n typetje wat na elke maaltijd z'n tandenpoetst etc., en je hoort soms enge verhalen, vooral over verstandkiezen. Dus ik ben elke keer blij als't voorbij is
Zolang andere tanden niet in de verdrukking komen door de verstandskiezen kunnen ze gewoon blijven zitten vindt mijn tandarts.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zijn de volgende keer je verstandskiezen wel aan de beurt. Ik denk dat je tandarts het nu extra scheef laat groeien zodat hij over een jaar meer geld kan vangen voor de behandeling.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef Steijn het volgende:
Zolang andere tanden niet in de verdrukking komen door de verstandskiezen kunnen ze gewoon blijven zitten vindt mijn tandarts.
Ik heb 1 gaatje gehad, toen was ik 22quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:36 schreef ioor het volgende:
ik heb in mijn 20 jaren nog geen 1 gaatje gehad, volgens mijn tandarts ben ik uniek![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef Molluck het volgende:
Maar om toch nog iets aan dit topic toe te voegen: je hoort toch wel eens verhalen dat als je voor je 21ste geen gaatjes hebt gehad, je ze ook nooit zal krijgen...wie van 21+ kan iets zeggen over of dit klopt of niet?
(helaas heeft die ChrisJX hierboven mijn stelling dus alweer vernaaidmaar uitzonderingen bevestigen de regel)
nee, als je na je 21 ste stopt met poetsen en begint met snoepen komen ze vanzelfquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef Molluck het volgende:
Maar om toch nog iets aan dit topic toe te voegen: je hoort toch wel eens verhalen dat als je voor je 21ste geen gaatjes hebt gehad, je ze ook nooit zal krijgen...wie van 21+ kan iets zeggen over of dit klopt of niet?
*knuffel geeftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:39 schreef stephanie_xx het volgende:
vandaag is mijn verstandkies getrokken..
![]()
Ieder voordeel hep z'n nadeelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:50 schreef -Trinity- het volgende:
Koffie... aanslag?
Vandaag was ik nog helemaal blij omdat Oprah zei dat koffie goed voor je was, en nu...
Dan maar gele tanden en geen Alzheimer/Parkinson.
Ben 18 en heb nog nooit een gaatje gehad.. wel allebei m'n voortanden eruit een aantal jaar geleden maar dat is weer goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:45 schreef Vampess het volgende:
..voor controle en alles was weer in orde![]()
Ik heb al m'n verstandkiezen al een paar jaar en ik heb in m'n 20 jaren maar één gaatje gehad, en dat was in een melkkies![]()
En volgende week koffie aanslag laten weghalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |