abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27919138
..voor controle en alles was weer in orde

Ik heb al m'n verstandkiezen al een paar jaar en ik heb in m'n 20 jaren maar één gaatje gehad, en dat was in een melkkies

En volgende week koffie aanslag laten weghalen
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27919167
Nou gefeliciteerd
pi_27919189
Thanks for sharing.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:47:40 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27919214
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:46 schreef Gloeidoos het volgende:
Nou gefeliciteerd
meer kan ik hier ook niet op verzinnen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27919277
* ChrisJX neemt een snoepje op dit heuglijke feit
pi_27919288
Ik ben er erg blij mee, ben niet zo'n typetje wat na elke maaltijd z'n tandenpoetst etc., en je hoort soms enge verhalen, vooral over verstandkiezen. Dus ik ben elke keer blij als't voorbij is
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:50:01 #7
102466 cappp
Ondertitel
pi_27919297
leuk...
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_27919301
Tsja, mee eens. Ik heb vorige week een afspraak gemaakt. Voor september! Zo lang duurt dat gewoon, is toch niet normaal? Nou, ik denk dat ik mijn tanden eens laat witten, want door veel koffie en vroeger roken zijn ze niet echt mooi meer, kijken wat eraan gedaan kan worden.
pi_27919302
Ik heb ook verstandskiezen, ze groeien precies op de juiste plek en kunnen dus mooi blijven zitten. Alleen wel 3 gaatjes gehad en mijn voortanden hebben eruitgelegen (ja met het skatebord ), maar verder is alles puik. En koffie drink ik niet en ik rook ook niet dus ik heb ook geen aanslag.
pi_27919435
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Vampess het volgende:
Ik ben er erg blij mee, ben niet zo'n typetje wat na elke maaltijd z'n tandenpoetst etc., en je hoort soms enge verhalen, vooral over verstandkiezen. Dus ik ben elke keer blij als't voorbij is
Dan zijn de volgende keer je verstandskiezen wel aan de beurt. Ik denk dat je tandarts het nu extra scheef laat groeien zodat hij over een jaar meer geld kan vangen voor de behandeling.
pi_27919543
ik heb meerdere tandartsen gehad ondertussen, en zelf de fotos bekeken (was al 5 jaar geleden) ja, ik ken al die praktijken, mensen zomaar bruggen aansmeren enzo
pi_27919630
Mij dus niet overkomen, familie van me wel, 'k liep toen bij dezelfde tandarts.
pi_27919831
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zijn de volgende keer je verstandskiezen wel aan de beurt. Ik denk dat je tandarts het nu extra scheef laat groeien zodat hij over een jaar meer geld kan vangen voor de behandeling.
Zolang andere tanden niet in de verdrukking komen door de verstandskiezen kunnen ze gewoon blijven zitten vindt mijn tandarts.
pi_27919899

Ik heb m'n verstandkiezen al'n paar jaar, 'kheb wel een tandborstel met flexibele kop, anders is't lastig achter je verstandskiezen te komen, maar 'n extra paar kiezen, is nooit weg
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:08:35 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27920007
---> LIF
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27920008
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef Steijn het volgende:
Zolang andere tanden niet in de verdrukking komen door de verstandskiezen kunnen ze gewoon blijven zitten vindt mijn tandarts.
Dat klopt.
pi_27924475
Ik ben ook pas bij tandarts geweest heb gelukkig geen gaatjes ofzo, maar nu zegt tie dat ik me tanden te hard poets, oftewel ik poets me glazuur er af zegt tie en komt nooit meer terug . Nou moet ik zeggen dat me tanden ook best wel gevoelig waren laatste tijd, zou daar dus wel mee te maken hebben. Maar nu is er ook ineens reclame op tv van die click tandenborstel zodat je niet te hard kan poetsen..... komen ze nu pas mee
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:36:43 #18
64387 ioor
be cool!
pi_27924547
ik heb in mijn 20 jaren nog geen 1 gaatje gehad, volgens mijn tandarts ben ik uniek
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_27925303
Nu we het toch over tandartsen hebben: is het een algemeen voorkomend verschijnsel dat die lui zeggen dat je je verstandskiezen het beste kunt laten trekken tussen je 20ste en 25ste?
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:36 schreef ioor het volgende:
ik heb in mijn 20 jaren nog geen 1 gaatje gehad, volgens mijn tandarts ben ik uniek
Ik heb 1 gaatje gehad, toen was ik 22
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:12:54 #20
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_27925469
Fijn om te weten, ik ben 17, mijn verstandskiezen zijn perfect recht doorgekomen en ik heb ook nog nooit 1 gaatje gehad...

Maar om toch nog iets aan dit topic toe te voegen: je hoort toch wel eens verhalen dat als je voor je 21ste geen gaatjes hebt gehad, je ze ook nooit zal krijgen...wie van 21+ kan iets zeggen over of dit klopt of niet?
(helaas heeft die ChrisJX hierboven mijn stelling dus alweer vernaaid maar uitzonderingen bevestigen de regel)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_27925663
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef Molluck het volgende:

Maar om toch nog iets aan dit topic toe te voegen: je hoort toch wel eens verhalen dat als je voor je 21ste geen gaatjes hebt gehad, je ze ook nooit zal krijgen...wie van 21+ kan iets zeggen over of dit klopt of niet?
(helaas heeft die ChrisJX hierboven mijn stelling dus alweer vernaaid maar uitzonderingen bevestigen de regel)

Maar ik vertrouw mijn tandarts niet Ik heb 18 jaar lang niets gehad, ik verhuis, krijg een andere tandarts en ineens heb ik een pokkegebit. En mijn tandarts zit dus maar te zeuren dat ik mijn verstandskiezen preventief moet laten trekken. Ik heb nooit last van die dingen!
pi_27926157
vandaag is mijn verstandkies getrokken..
pi_27926277
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:12 schreef Molluck het volgende:

nee, als je na je 21 ste stopt met poetsen en begint met snoepen komen ze vanzelf
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_27926290
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:39 schreef stephanie_xx het volgende:
vandaag is mijn verstandkies getrokken..
*knuffel geeft
pi_27926431
Koffie... aanslag?
Vandaag was ik nog helemaal blij omdat Oprah zei dat koffie goed voor je was, en nu...
Dan maar gele tanden en geen Alzheimer/Parkinson.
pi_27926856
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:50 schreef -Trinity- het volgende:
Koffie... aanslag?
Vandaag was ik nog helemaal blij omdat Oprah zei dat koffie goed voor je was, en nu...
Dan maar gele tanden en geen Alzheimer/Parkinson.
Ieder voordeel hep z'n nadeel
pi_27927992
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:45 schreef Vampess het volgende:
..voor controle en alles was weer in orde

Ik heb al m'n verstandkiezen al een paar jaar en ik heb in m'n 20 jaren maar één gaatje gehad, en dat was in een melkkies

En volgende week koffie aanslag laten weghalen
Ben 18 en heb nog nooit een gaatje gehad.. wel allebei m'n voortanden eruit een aantal jaar geleden maar dat is weer goed.

Verder heb ik nu ook doorkomende verstandskiezen, maar hoop niet dat ze getrokken hoeven worden. ..
pi_27959278
Ik kom altijd graag bij de tandarts, aangezien het de pa is van mijn vriendin.

Voor de rest ook een aardige kerel, nooit last mee gehad.
pi_28116908
pi_28118641
ik moet nog een tandarts vinden hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')